Okładka książki Mocna gra

Mocna gra

Autor: Higgins Tim
Wydawca: Promise
wysyłka: 48h
ISBN: 9788375414660
EAN: 9788375414660
oprawa: oprawa: twarda
podtytuł: Tesla Elon Musk i zakład stulecia
format: 250x176 mm
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
32,34 zł
Cena detaliczna: 
58,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,34

Opis produktu

Skandaliczna, zakulisowa historia starań Elona Muska i Tesli o zbudowanie najlepszego samochodu na świecie Elon Musk jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych tytanów Doliny Krzemowej. Dla jednych jest geniuszem i wizjonerem, dla innych zaś bystrym handlarzem. Przez jego tweety zyskano i stracono miliardy dolarów. Jego prywatne wyczyny stanowią pożywkę dla brukowców. Ale pomimo całego jego szalonego gadania o przesyłaniu myśli i podróżach kosmicznych, jego najbardziej śmiałą wizją jest ta najbardziej przyziemna: samochód elektryczny. Gdy Tesla została założona w 2000 roku, samochody elektryczne były nowością, która na przestrzeni minionego stulecia stale powracała, aby po chwili ponownie trafić na śmietnik. Ale tam, gdzie większość obserwatorów widziała tylko porażkę, niewielka grupa inżynierów i przedsiębiorców z Doliny Krzemowej dostrzegła potencjał. Paliwożerny samochód potrzebował innowacji. Podjęli więc walkę z największymi, najbardziej zaciekłymi rywalami biznesowymi na świecie, chcąc stworzyć samochód, który byłby szybszy, bardziej seksowny, lepszy w prowadzeniu i bardziej ekologiczny niż konkurencja. Ale jak mówi powiedzenie, aby dorobić się małej fortuny na samochodach, należy zacząć od dużej fortuny. Tesla przeżyła piętnaście naprawdę koszmarnych lat nękana przez rywali, naciskana przez inwestorów, miażdżona przez informatorów i wspierana przez swoich zwolenników. Sam Musk często okazywał się być największym wrogiem Tesli – firma, którą początkowo sfinansował w większości z własnych pieniędzy, przez jego wybryki nie raz stawała na skraju bankructwa. Czy był słabeuszem, antybohaterem, oszustem, a może kombinacją tych trzech? Tim Higgins, reporter technologiczny i motoryzacyjny gazety Wall Street Journal, zajął miejsce w pierwszym rzędzie tego dramatu: piętrzące się problemy, załamania i najbardziej nieprawdopodobny wynik ze wszystkich – sukces. Mocna gra to opowieść o władzy, lekkomyślności, walce i triumfie. To porywające spojrzenie na to, jak zespół ekscentryków i innowatorów był w stanie pokonać przeciwności losu i odmienić przyszłość. TIM HIGGINS jest dziennikarzem motoryzacyjnym i technologicznym gazety Wall Street Journal. Pojawia się regularnie w roli eksperta w telewizji CNBC. Za swoje publikacje zdobył kilka nagród od stowarzyszenia Society for Advanced Business Editing and Writing i jest pięciokrotnym finalistą konkursu Livingston Awards. Przez prawie dziesięć lat informował o biznesie samochodowym w Detroit. Obecnie mieszka w San Francisco. Opinie o MOCNEJ GRZE „Klasa mistrzowska dziennikarstwa narracyjnego. Opowiada niezwykłą historię rozwoju Tesli, która stała się jedną z najbardziej fascynujących firm XXI wieku. Zawiera wiele drobnych szczegółów, które nadają jej filmowy charakter”. - BRADLEY HOPE, Współautor bestsellera New York Times pt. „Billion Dollar Whale”. „Elektryczna narracja Tima Higginsa prowadzi nas przez każdy zakręt Tesli. To studium przypadku na temat cienkiej granicy między szaleństwem a geniuszem rozgrywa się na monumentalnym tle: rywalizacji między Doliną Krzemową a Detroit o rozwój i popularyzację samochodu elektrycznego. Omawiając branżę z obu lokalizacji, Higgins wyjątkowo klarownie i barwnie wyjaśnia, dlaczego zatriumfowała ta pierwsza – i jak to jest, że tak nieznośna osoba mogła ostatecznie odnieść nieprawdopodobny sukces”. - JOHN HELYAR, Współautor bestsellera New York Times pt. „Barbarian at the Gate”. „Jakby na to nie spojrzeć, historia Elona Muska i Tesli jest porywająca. W Mocnej grze, Tim Higgins sprawia również, że opowieść o Musku i Tesli staje się kompulsywnie czytelna, żeby nie powiedzieć żywa, zabawna i wnikliwa”. - WILLIAM D. COHAN, Autor bestsellera New York Times pt. „House of Cards”. Ilustracja na okładce: Hitandrun Media @ Début Art Projekt okładki autorstwa Johna Fontany
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj