Legendarne motocykle
Legendarne motocykle
Wydawca: Ibis/Books
wysyłka: 48h
Legendarne motocykle to nie lada gratka dla fanów motoryzacji i nie tylko… Książka prezentuje wybór najsłynniejszych modeli motocykli świata od początków motoryzacji po współczesność, ilustrowanych bogatym materiałem zdjęciowym. We Wstępie i początkowych rozdziałach autor zawarł ciekawe informacje, dotyczące m.in. konstruowania pierwszych motocykli. Pionierami w tej dziedzinie byli Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach, którzy w 1885 r. zaprezentowali światu swój jednoślad, wyposażony w silnik spalinowy. Z kolei pierwszymi firmami, produkującymi motocykle na światową skalę były Harley-Davidson i Indian. Autor opisuje również wpływ obu wojen światowych na rozwój światowej produkcji motocykli. Na kartach Legendarnych motocykli zaprezentowano m.in. model Harleya-Davidsona z 1915 r., motocykl Triumph model H, polskie motocykle Lech, Sokół oraz Junak, pojazdy gwiazd kina np. Marlona Brando, Jamesa Deana, Brada Pitta, Arnolda Schwarzeneggera, nowoczesne motocykle XX i XXI wieku, m.in. takich f irm jak: Yamaha, BMW, Ducati czy Suzuki, a także podział motocykli ze względu na ich przeznaczenie. W książce poza rysem historycznym, podano również specyfikację i dane techniczne danego modelu.
33% rabatu
20,03
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Motocykle świata
Motocykle świata
Wydawca: Fenix
wysyłka: 48h
Z każdym rokiem rynek motocyklowy staje się coraz bardziej urozmaicony. Producenci prześcigają się w pomysłach dotyczących zarówno kwestii technologicznych, jak i wizualnych. Publikacja zawiera rzetelne opisy ponad dwustu pojazdów, uwzględniające ich walory użytkowe, dane techniczne oraz osiągi. Szczególną zaletę książki stanowią zdjęcia, dzięki którym można dostrzec różnice pomiędzy poszczególnymi modelami i wybrać motocykl w pełni odpowiadający naszym potrzebom.
25% rabatu
18,73
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Motocykle
Motocykle
Wydawca: Dragon
wysyłka: 48h
Motocykle to bogato ilustrowany album prezentujący znane modele motocykli. W książce omówiono motocykle enduro, turystyczne, sportowe, cruisery, naked bike, wojskowe, a także skutery oraz popularne motocykle PRL. Każdy moduł przedstawia krótką historię powstania danego modelu, jego dane techniczne, wymiary, masę oraz osiągi.
34% rabatu
19,75
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
Motocykle (exclusive)
Motocykle (exclusive)
Wydawca: Dragon
wysyłka: 48h
Motocykle to bogato ilustrowany album prezentujący znane modele motocykli. W książce omówiono motocykle enduro, turystyczne, sportowe, cruisery, naked bike, wojskowe, a także skutery oraz popularne motocykle PRL. Każdy moduł przedstawia krótką historię powstania danego modelu, jego dane techniczne, wymiary, masę oraz osiągi.
35% rabatu
26,10
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
Motocyklista doskonały A E-podręcznik 2018 +CD
Pierwszy na rynku, kompletny podręcznik dla przyszłych motocyklistów. Pozwala poznać i przyswoić zasady ruchu drogowego oraz podstawowe informacje na temat prawidłowej techniki jazdy motocyklem, bezpiecznego zachowania na drodze oraz czynności obsługowych wymaganych przy używaniu motocykla.
29% rabatu
24,14
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Motocykle
Motocykle
Wydawca: SBM
wysyłka: 48h
W książce opisano 70 kultowych modeli motocykli. Ciekawe opisy ich technicznych możliwości zostały opatrzone wspaniałymi fotografiami.
35% rabatu
32,64
49,95 zł
Dodaj
do koszyka
Skazany na banicję
Skazany na banicję
Wydawca: Kagra
wysyłka: 48h
Po czterdziestu latach w Hells Angels George Christie był gotowy do przejścia na emeryturę. Jako prezydent renomowanego charteru Ventura był zupełnym przeciwieństwem Sonny’ego Bargera. Barger był twarzą i de facto światowym liderem Hells Angels, ale to Christie był negocjatorem, rzecznikiem, organizatorem i facetem, który łagodził wiele sytuacji klubowych. Był tym, który niósł pochodnię olimpijską, a wśród przyjaciół miał gwiazdy filmowe, artystów, muzyków rockowych i szefów policji. Niestety, odejście z Hells Angels nie jest łatwe. W ciągu dwóch tygodni od przejścia na emeryturę jego klubowi bracia oznajmili, że odtąd jest on osobą niepożądaną, z zakazem kontaktu z kimkolwiek z klubu. Miał też zakaz noszenia kamizelki klubowej i wszelkich Hellsowych emblematów. Nakazano mu też usunąć tatuaż z Death Head. Teraz Christie stara się opowiedzieć swoją historię. Skazany na Banicję to opowieść o tym, jak były Marine zrezygnował z komfortowej pracy dla Ministerstwa Obrony i przysiągł wierność Hells Angels. W tym odkrywczym, bezkompromisowym pamiętniku opowiada on o swoim życiu motocyklowego banity w najbardziej okrytym niesławą klubie motocyklowym na świecie.
30% rabatu
34,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Polskie skutery WFM Osa M50, M52
Okres, w którym po II wojnie światowej w Polsce zajęto się konstrukcją i wytwarzaniem jednośladów zwanych z angielska skuterami (scooter) był dość krótki (przypadał na lata 1955-1967), jednak bardzo ciekawy i bogaty w wiele wydarzeń, w tym również sportowych, zapisując się trwale w historii powojennej motoryzacji. Jedyną fabryką, gdzie produkowano seryjnie polskie skutery była Warszawska Fabryka Motocykli (WFM), gdzie już w połowie lat pięćdziesiątych powstały prototypowe pojazdy o owadzich nazwach: Żuk, Bąk i Osa, z których jedynie Osa została skierowana do seryjnej produkcji. Produkcję skuterów próbowano również podjąć w zakładach podległych Centralnemu Zarządowi Przemysłu Wyrobów Precyzyjnych, czego wyrazem była prezentacja w 1957 roku prototypów dwóch lekkich skuterów o nazwach Odra 1 i Odra 2. Po przejęciu Warszawskiej Fabryki Motocykli przez Polskie Zakłady Optyczne (1964) prace nad następcą Osy, którym miał być skuter miejski noszący robocze oznaczenie M55, przejęła Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku, gdzie skoncentrowano produkcję motocykli klasy 125 ccm. W wyniku prac konstrukcyjnych powstały wersje M56 i M57, na bazie których w 1967 roku wykonano przedprototyp o nazwie Montana, wykorzystując zawieszenia obu kół i zespół napędowy z włoskiego skutera Lambretta 125. Pomimo, że Montana prezentowała się doskonale, oceniono, że małe zainteresowanie skuterami nie gwarantuje opłacalności produkcji, i dalsze prace decyzją Zjednoczenia Przemysłu Lotniczego przerwano. Tym samym zakończyła się historia polskich skuterów, przypadająca na wiek XX. Podobnie, choć nieco później, odeszły do historii ostatnie marki polskich motocykli. Polskie skutery WFM Osa M50, M52 to drugi zeszyt z cyklu, wydawanego w ramach serii TBiU, HISTORIA MOTORYZACJI.
15% rabatu
16,15
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pakiet dla motocyklistów
Zestaw lektur dla pasjonatów motocykli: Najdłuższa podróż; Biblia turystyki motocyklowej; Maksymalna kontrola. ,,Biblia turystyki motocyklowej'': Bogato ilustrowane kompendium wiedzy, zawierające wiele cennych informacji dotyczących technik jazdy na motocyklu. Czy jesteś podróżnikiem debiutantem, który chce rozwinąć swoje umiejętności, czy już bardziej doświadczonym motocyklistą, ta książka musi trafić w twoje ręce. ,, Najdłuższa podróż'' : Na ósme urodziny, matka Emilio Scotto kupiła mu atlas świata. Powiedział wówczas matce, że kiedyś wyruszy w trasę, która będzie biec przez wszystkie kraje świata. Gdy był dorosły, dzięki zbiegowi przeznaczenia, karmy i szczęścia, dostał najbardziej niesamowitą maszynę : motocykl czarną Hondę 1100 Gold Wing. ,, To będzie mój bilet , aby zobaczyć świat "- powiedział do siebie. Bez pieniędzy i kart kredytowych, bez bez doświadczenia w podróżowaniu, Emilio pożegnał się z rodziną, wskoczył na motocykl i skierował w nieznane. W ten sposób rozpoczęła się trwająca dekadę podróż, dzięki której zapisał się w Księdze Guinnesa. Za pomocą relacji z podróży i zdjęć Emilio zabierze Cię w podróż swojego życia - w Najdłuższą Podróż . ,, Maksymalna kontrola'' : Bogato ilustrowane kompendium wiedzy, zawierające wiele cennych informacji dotyczących technik jazdy na motocyklu. Czy jesteś podróżnikiem debiutantem, który chce rozwinąć swoje umiejętności, czy już bardziej doświadczonym motocyklistą, ta książka musi trafić w twoje ręce.
35% rabatu
58,80
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Motocykle Wojska Polskiego 1918 - 1950                     w2
W oparciu o 170 archiwalnych fotografii przedstawiamy historię 75 marek motocykli Wojska Polskiego z lat 1918 – 1950 - etatowych i pozyskiwanych doraźnie, czy to przez darowizny (w czasie pokoju), czy zdobycznych (w czasie wojny). Po raz pierwszy prezentujemy zestawienie marek motocykli zdobytych w czasie I wojny światowej i używanych przez naszych żołnierzy podczas wojny polsko–bolszewickiej. Opisujemy rozwój wojskowej motoryzacji w latach 1918-1939. Piszemy o motocyklach używane przez Armię Krajowa i inne organizacje konspiracyjne w czasie okupacji. To temat prawie zupełnie nieznany, a warto zdać sobie sprawę, że Armia Krajowa używała dużej liczby motocykli (niektóre zdobywano bezpośrednio przed akcjami i zaraz po nich porzucano). W Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie w latach 1939 – 1947 etatowym wyposażeniem były motocykle francuskie, angielskie i amerykańskie. Użytkowana była też spora liczba motocykli zdobycznych. Motocykle Ludowego Wojska Polskiego w latach 1943 – 1950 to do niedawna temat zupełnie nieznany i niechętnie poruszany ze względu na fakt, że w pierwszych latach po zakończeniu wojny większość motocykli LWP stanowiły amerykańskie Harleye-Davidsony WLA. Do 1990 roku była to prawda niewygodna. Pierwszy raz o tym wszystkim można w przeczytać jednej książce!
34% rabatu
19,78
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Guy Martin Motobiografia
Guy Martin Motobiografia
Autor: Guy Martin
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Od zawsze był uzależniony od prędkości i uwielbiał życie na krawędzi. Fascynowała go też mechanika. Nim skończył dziesięć lat, umiał już rozbierać i składać silniki. W szopie swojego ojca spędzał więcej czasu niż on sam. Takie były początki przygody z motoryzacją, która stała się sposobem na życie. W tej książce Guy Martin, gwiazda wyścigów motocyklowych, mechanik ciężarówek i prezenter telewizyjny, opowiada o swoim dzieciństwie i młodości, poszukiwaniu nowych wyzwań i spoglądaniu śmierci w oczy. Wyjaśnia, dlaczego kocha ścigać się na motocyklach, wspomina swoje największe szaleństwa, a także zdradza, co czuł, gdy na wyspie Man zaliczał uślizg przy prędkości ponad 270 km/h.... Motobiografia – pierwsza w Polsce autobiografia motocyklisty. Prawdziwa i fascynująca historia człowieka, który nie wie, co to strach. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich amatorów jazdy bez trzymanki! Klimat wyścigów motocyklowych na wyspie Man niewątpliwie jest mistyczny, to coś jak religia. Miałem okazję go doświadczyć, będąc tam kilka lat temu jako kibic. Czytając tę książkę, poczułem, że jestem po drugiej stronie, że jestem jednym z tych bogów, którzy pędzą po krętych drogach 300 km/h z głową kilka centymetrów od betonowych ogrodzeń i budynków. Z autobiografii Guya Martina dowiadujemy się, jak ze zwykłego, choć szalonego chłopaka można takim bogiem się stać. - Adam Badziak, mistrz polski w wyścigach motocyklowych, komentator i ekspert MotoGP Guy Martin nie jest kolejną sterowaną przez PR-owców gwiazdą sportów motorowych. Od splendoru woli kanał, w którym nadal w wolnych chwilach godzinami naprawia ciężarówki, ale choć sam przyznaje, że jest trochę dziwakiem, ma też charakter, którego rywale mogą mu pozazdrościć. A poza tym ma chyba najlepszą, choć i chyba najbardziej niebezpieczną robotę na świecie. Na życie, życiem tym ryzykując, zarabia, ścigając się w motocyklowych wyścigach ulicznych, ze słynnym TT na wyspie Man na czele. Co za gość! Oto jego historia... - Michał Fiałkowski, komentator i dziennikarz MotoGP Przyznanie się do oszukiwania na zawodach, zdradzania dziewczyny czy przekonania, że bawełna bierze się ze strzyżenia owiec, wymaga odwagi. Książka Guya Martina jest wielką opowieścią o odwadze potrzebnej do ścigania się między murami domów z prędkością 300km/h i odwadze, by być sobą zawsze i wszędzie. To nie tylko fascynująca opowieść o zawodniku motocyklowym – życiorys Martina dowodzi, że można zostać gwiazdą, naprawiając ciężarówki i buntując się przeciwko konsumpcyjnej rzeczywistości dzisiejszego świata. - Piotr „Pejser” Surowiec, red. naczelny „MotoRmanii”
50% rabatu
19,95
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Skutery OSA
W książce opisano budowę, dane techniczne, zasady eksploatacji, sposób wykonywania czynności obsługowych i prostych napraw skuterów WFM Osa: M50 (silnik o pojemności 150 cm3), M52 (silnik o pojemności 175 cm3), produkowanych w latach 1959-1965.Zamieszczono także katalog części zamiennych.
24% rabatu
27,13
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Motocyklizm Droga do mindfulness
Motocyklizm oznacza nie tylko motocyklową pasję czy styl życia. To przede wszystkim sposób widzenia świata. Indywidualny, daleki od sztampy i nudy. Taki, w którym słowo „wolność” ma nadrzędne znaczenie. To przeżywanie życia, z którego czerpie się garściami doświadczenie, radość i szczęście. Zarówno na oświetlonej słońcem prostej, jak i na smaganym deszczem zakręcie. Ale nie dość tego, bo jak się okazuje, motocyklizm może pomóc w zrozumieniu wielu idei socjologii, psychologii, filozofii zen, taoizmu czy wreszcie mindfulness. Jest niezwykle pojemną metaforą naszej życiowej drogi. Z tej książki dowiesz się, jak: ćwiczyć codzienną uważność, odzyskać życiową równowagę, działa harmonia rozwoju, pomaga zmiana perspektywy widzenia siebie w świecie, skorzystać z idei taoizmu czy zen w codziennym życiu, odzyskać utraconą wartość związku z naturą, wejść na kolejny poziom ludzkiej egzystencji. Lektura tej książki rzuca nowe światło na to, z czym borykamy się w naszym z˙yciu, czego doświadczamy i jaka? wiedze? czerpiemy z tych doświadczeń, by wzrastać!
31% rabatu
27,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Moto retro. Samochody, motocykle…
Pierwszy album z serii MOTO RETRO poświęcony jest samochodom i motocyklom obecnym na ulicach i drogach przedwojennej Rzeczpospolitej. Motoryzacja, rozwijająca się szybko po pierwszej wojnie światowej, budziła w Polsce powszechne zainteresowanie i wielkie emocje nie tylko wśród mężczyzn, ale – w nie mniejszym stopniu – także wśród kobiet. Właściciele pojazdów już od początku lat dwudziestych organizowali się w automobilklubach, urządzali liczne rajdy, wyścigi i pokazy, a także niezwykle chętnie…. fotografowali się w swoich „automobilach”. Wszystkie zdjęcia prezentowane w naszym albumie pochodzą ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego.
35% rabatu
22,80
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wyprawy motocyklowe Serwis w podróży
Poradnik o naprawach i serwisowaniu motocykla w czasie wyprawy motocyklowej. Dla motocyklistów, którzy chcą być samowystarczalni podczas jazdy. Praktyczne i łatwe procedury serwisowe, przydatne w drodze akcesoria i sposoby na radzenie sobie z awarią na szlaku, to niezbędnik dla każdego podróżnika. Jasne instrukcje, czytelne zdjęcia i schematy. Zbiór umiejętności potrzebnych do podstawowej konserwacji zarówno na krótkie wycieczkach, jak i wielotygodniowe eskapady.
27% rabatu
35,77
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak zbudować motocykl ?. Techniczna historyjka
Pomoc przyjaciół i zaangażowanie gwarantują sukces... nawet przy budowie motocykla.  Główny bohater, szczur Arnie, wraz ze swoimi przyjaciółmi, Fredem i Mikrusem oraz Krystianem, podejmują wyzwanie i rozpoczynają budowę motocykla. Uzdolniony technicznie Arnie z dużym zaangażowaniem przystępuje do pracy, podczas której napotyka na trudności i problemy, które przy pomocy przyjaciół i znajomych – a także dzięki własnej pomysłowości – z sukcesem rozwiązuje. Fabuła osadzona jest w świecie spersonifikowanych zwierząt, które prezentują w jej trakcie szczegóły techniczno-inżynieryjne dotyczące motocykli. Są one pokazane bardzo szczegółowo. Z dużą dokładnością omówiono na dodatkowych rysunkach i schematach budowę poszczególnych elementów konstrukcyjnych np. silnika dwu- i czterosuwowego, skrzyni biegów, amortyzatorów, hamulców bębnowych, sprzęgła, gaźnika, oświetlenia, zapłonu, podwozia, chłodnicy, śmigła, itp. Dodatkowo wprowadzone są wyjaśnienia dotyczące zjawisk fizycznych np. zależności prędkości od drogi i czasu, i to łącznie ze wzorami, siły odśrodkowej, tarcia, siły nośnej, aerodynamiki, komunikacji radiowej, meteorologii, nawigacji oraz sztuki prowadzenia motocykla. Martin Sodomka (ur. 1968) od 1993 roku prowadzi studio designu. W 2012 roku wydał własnym nakładem serię techniczną, czyli historyjki dla ciekawskich dzieci: 'Jak zbudować samochód?', 'Jak zbudować samolot?' i 'Jak zbudować motocykl?'. Wszystkie trafiły na listy bestsellerów.
32% rabatu
17,68
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik motocyklisty kat. A, A1, A2
Podręcznik motocyklisty kat. A, A1, A2 a w nim:Przepisy ruchu drogowegoWypadek drogowy, sygnalizowanie awarii lub wypadkuKontrola ruchu drogowego i przepisy porządkoweWarunki dopuszczające motocykl do ruchuZarys budowy motocykla i zasady obsługi technicznejTechnika kierowania motocyklemEgzamin państwowyZnaki i sygnały drogowe
33% rabatu
26,80
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Motocyklista doskonały A E-podręcznik 2015
Kultowy podręcznik, znanego i cenionego autora Pana Henryka Próchniewicza składa się z lekcji, ułożonych zgodnie z działami i tematami ustalonymi w programie szkolenia kandydatów na kierowców (wg rozporządzenia w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami). Najczęściej rekomendowany podręcznik przez instruktorów nauki jazdy. Podręcznik jest elementem kursu on-line „e-Podręcznik Motocyklista Doskonały A” i programu „e-Wykłady Motocyklista Doskonały A”. Można go wykorzystywać oddzielnie, gdyż zawiera całkowity zakres kursu nauki jazdy na kategorię A, A1, A2, AM wg nowej podstawy programowej. Przeznaczony dla kandydatów na kierowców, pragnących uzyskać prawo jazdy kategorii A, A1, A2, AM. Tematyka podręcznika odpowiada zakresowi pytań stosowanych podczas egzaminów na prawo jazdy w/w kategorii.
29% rabatu
24,14
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Polskie motocykle 1918-1945
W okresie dwudziestolecia międzywojennego funkcjonowało w Polsce łącznie około 20 wytwórni motocykli, motorowerów i silników przyczepnych do rowerów. Oprócz słynnych, spotykanych po dzień dzisiejszy Sokołów, produkowano motocykle marek mniej znanych, a w obecnych czasach poszukiwanych i wysoko cenionych przez kolekcjonerów, jak choćby MOJ, Perkun, Podkowa, Niemen, Wul-Gum, Lech, Tornedo, SM, czy Zuch.Historię tych motocykli, ich wytwórni i ludzi zaangażowanych w tworzenie polskich jednośladów, znajdzie Czytelnik w tej właśnie książce.W jej trzecim wydaniu zamieszczono 30 nowych, unikatowych fotografii (m.in. motocykli Lech, Lot, Wul-Gum-I). Całość stanowi skarbnicę wiedzy o polskich dokonaniach konstrukcyjnych i produkcyjnych na polu jednośladów w okresie II Rzeczypospolitej. Dodruk książki z 2005 r.
26% rabatu
46,62
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie w.2015
Bogato ilustrowany praktyczny poradnik poświecony obsłudze i naprawie skuterów chińskich, tajwańskich i koreańskich różnych marek i typów. Opis zasad bezpieczeństwa i higieny pracy podczas obsługi technicznej, opis czynności wchodzących w zakres obsługi i napraw poszczególnych zespołów i układów skuterów. Ponad 1100 fotografii i rysunków przedstawiających przebieg poszczególnych czynności z zakresu obsługi i naprawy silnika, podwozia, nadwozia oraz instalacji elektrycznej. Szczegółowe dane techniczne kilkudziesięciu skuterów rożnych marek. W drugim wydaniu dodano m.in. osobny rozdział dot. obsługi i naprawy 4-suwowych silników o pojemności 125 i 150 cm3, uzupełnienie rozdziału dotyczącego naprawy układu napędowego, 3 schematy instalacji elektrycznej (modeli z silnikami 4-suwowymi 50 i 125/150 cm3 oraz 2-suwowym 50 cm3), dane techniczne 4 nowych modeli skuterów.Odbiorcy: użytkownicy skuterów samodzielnie obsługujący i naprawiający swoje jednoślady oraz pracownicy warsztatów motocyklowych.
26% rabatu
55,50
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka