NAUKA O KOMUNIKOWANIU
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rz
14% rabatu
23,98 zł
28,00 zł
niedostępny
Polityka medialna Dani Norwegii i Szwecji
Autor:
Głowacki Michał
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Książka poświęcona jest zagadnieniom, które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz – odpowiednio – rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje na
14% rabatu
35,97 zł
42,00 zł
niedostępny
Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka
14% rabatu
35,97 zł
42,00 zł
niedostępny
Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się
21% rabatu
30,94 zł
39,20 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|