NAUKA O KOMUNIKOWANIU

Okładka książki Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rz
14% rabatu
23,98
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Polityka medialna Dani Norwegii i Szwecji
Książka poświęcona jest zagadnieniom, które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz – odpowiednio – rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje na
14% rabatu
35,97
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka
14% rabatu
35,97
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się
21% rabatu
30,94
39,20 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj