Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376116273
EAN:
9788376116273
oprawa:
Miękka
format:
15.5x22.0cm
język:
polski
Seria:
NAUKA O KOMUNIKOWANIU
liczba stron:
490
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
35,97 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89 zł
Opis produktu
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów.
Ze Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|