Okładka książki Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376116280
EAN: 9788376116280
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15.5x22.0cm
język: polski
liczba stron: 366
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
30,94 zł
Cena detaliczna: 
39,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,86

Opis produktu

Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników. Ze Wstępu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj