Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376116280
EAN:
9788376116280
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
15.5x22.0cm
język:
polski
Seria:
NAUKA O KOMUNIKOWANIU
liczba stron:
366
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
30,94 zł
Cena detaliczna:
39,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,86 zł
Opis produktu
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.
Ze Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|