Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376110844
EAN:
9788376110844
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
Seria:
NAUKA O KOMUNIKOWANIU
liczba stron:
280
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
23,98 zł
Cena detaliczna:
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,93 zł
Opis produktu
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|