Nieoczywiste

Okładka książki Zarządzanie silną marką
Zarządzanie silną marką
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
38% rabatu
43,11
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce
W książce „Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce” poddano analizie wiele aspektów zarządzania różnorodnością zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym, uzupełniając tę analizę szczegółowym opisem najciekawszych kazusów z pol
34% rabatu
45,30
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nauka o klimacie
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele niezrozumienia, wyobrażeń odległych
18% rabatu
53,53
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się n
19% rabatu
80,07
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Values in Society and Economy: Two Perspectives
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far from clear. The aim of this book is to dis
20% rabatu
23,12
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki E-konsumenci jutra
E-konsumenci jutra
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokol
34% rabatu
38,67
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki System rachunkowości w zarządzaniu finansami uczelni publicznych
Rozwój cywilizacyjny Polski jest w dużym stopniu determinowany jakością prowadzonych badań naukowych i poziomem kwalifikacji absolwentów szkół wyższych. W związku z tym szczególnego znaczenia nabiera odpowiedzialne zarządzanie instytucjami,
34% rabatu
32,17
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we współczesnych raportach biznesowych przedsiębio
34% rabatu
32,12
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy
Celem tej książki jest wydobycie celnych, ważnych, pouczających myśli, zarówno myślicieli minionych wieków, jak i współczesnych, na temat ważnych spraw i problemów, m.in. takich jak: ambicja, człowiek, kłamstwo, prawda, polityka, sława, spr
34% rabatu
32,17
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Mistrzowie rynków finansowych
Mistrzowie rynków finansowych
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Publikacja ta w Stanach Zjednoczonych jest zaliczana do kanonu książek na temat inwestowania. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z inwestorami, którzy działają na różnych rynkach (akcje, forex, kontrakty futures) i stosują
34% rabatu
51,86
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Analiza techniczna
Analiza techniczna
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, która pozwala zauważyć powtarzalność trendów i umożliwia trafną prognozę
34% rabatu
51,86
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zmysł wspólny
Zmysł wspólny
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Zbiór zgromadzonych tu tekstów jest efektem zdziwienia. Nie przestaje mnie bowiem zadziwiać, dlaczego w życiu prywatnym ludzie przeważnie posługują się zdrowym rozsądkiem, a w życiu społeczno-politycznym na ogół nie. Zupełnie jakby były to
34% rabatu
32,17
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,78
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel?
Hannah Arendt często przywoływana jest jako orędowniczka obywatelskiej partycypacji w polityce. Warto sobie jednak uświadomić, że jej wizja zakłada ograniczenie zaangażowanych tak, aby ich czyny i słowa nie dosięgały kwestii społeczno-ekono
34% rabatu
32,12
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Makroekonomia
Makroekonomia
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie” – pisze autor na pierwszych stronach książki. Polskie wyd
22% rabatu
76,86
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wskaźniki marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
34% rabatu
64,99
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czemu ten nasz chłop ciemny...
Celem opracowania jest rekonstrukcja publicznej debaty na temat oświaty ludowej oraz czytelnictwa chłopów w zaborze rosyjskim. Dotyczy ono głównie okresu 1864??–1905. Jednak aby pokazać genezę dyskusji i wyodrębnić te wątki, które stanowiły
26% rabatu
22,10
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wywiad biznesowy
Wywiad biznesowy
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie org
34% rabatu
45,30
69,00 zł
niedostępny
Opakowanie Podstawy zarządzania
Podstawy zarządzania
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne u
26% rabatu
50,81
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
20% rabatu
55,01
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
5
6
7
8
9
9
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj