Nieoczywiste

Okładka książki Czemu ten nasz chłop ciemny...
Celem opracowania jest rekonstrukcja publicznej debaty na temat oświaty ludowej oraz czytelnictwa chłopów w zaborze rosyjskim. Dotyczy ono głównie okresu 1864??–1905. Jednak aby pokazać genezę dyskusji i wyodrębnić te wątki, które stanowiły
26% rabatu
22,10
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wywiad biznesowy
Wywiad biznesowy
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie org
34% rabatu
45,30
69,00 zł
niedostępny
Opakowanie Podstawy zarządzania
Podstawy zarządzania
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne u
26% rabatu
50,81
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
20% rabatu
55,01
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Controlling operacyjny
Controlling operacyjny
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Controlling operacyjny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, fir
20% rabatu
70,96
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Controlling kosztów
Controlling kosztów
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm h
25% rabatu
66,44
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Money matters
Money matters
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
The book „Money Matters” covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ES
41% rabatu
36,88
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgro
20% rabatu
47,03
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prognozowanie – jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania – nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są
20% rabatu
55,01
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Statystyka dla menedżerów
Statystyka dla menedżerów
Autor: Bielecka Anna
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych po
20% rabatu
59,80
75,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie w przedsiębiorstwie
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania ora
34% rabatu
45,30
69,00 zł
niedostępny
Opakowanie Kapitalizm
Kapitalizm
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika, jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej dla uczczenia jubileuszu XX-lecia Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Zamieszczone w tym tomie teksty można podzielić na dwie umowne części: teo
20% rabatu
47,03
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Controlling strategiczny
Controlling strategiczny
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, f
25% rabatu
66,44
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Biznes nowych możliwości
Biznes nowych możliwości
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do
20% rabatu
47,03
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady Sandlera
Zasady Sandlera
Autor: Mattson David
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedz
26% rabatu
50,81
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki W niewoli wzrostu
W niewoli wzrostu
Autor: Cohen Daniel
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego postępu. Stwarza rozwiązanie dla dramatu życia ludzkiego polegającego na tym, że chce się tego, czego się nie ma. Niestety
20% rabatu
39,07
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Matematyka dla kierunków ekonomicznych
Matematyka dla kierunków ekono
26% rabatu
50,81
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Statystyka dla menedżerów
Statystyka dla menedżerów
Autor: Bielecka Anna
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych poję
27% rabatu
57,80
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
20% rabatu
47,03
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesna analiza strategii
Współczesna analiza strategii
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Autor – światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego – kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: – najważniejsze narzędzia analizy strategicznej, – główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębi
26% rabatu
65,55
89,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
5
6
7
8
9
9
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj