NieoczywistePrognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
20% rabatu
54,87 zł
69,00 zł
niedostępny
„Controlling operacyjny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, fir
20% rabatu
70,78 zł
89,00 zł
niedostępny
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm h
23% rabatu
68,93 zł
89,00 zł
niedostępny
The book „Money Matters” covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ES
42% rabatu
36,75 zł
63,00 zł
niedostępny
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
– jak zgro
20% rabatu
46,92 zł
59,00 zł
niedostępny
Prognozowanie – jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania – nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są
20% rabatu
54,87 zł
69,00 zł
niedostępny
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych po
20% rabatu
59,65 zł
75,00 zł
niedostępny
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania ora
35% rabatu
45,16 zł
69,00 zł
niedostępny
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika, jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej dla uczczenia jubileuszu XX-lecia Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Zamieszczone w tym tomie teksty można podzielić na dwie umowne części: teo
20% rabatu
46,92 zł
59,00 zł
niedostępny
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, f
23% rabatu
68,93 zł
89,00 zł
niedostępny
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Autor:
Wojciech Czakon
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy post
20% rabatu
50,09 zł
63,00 zł
niedostępny
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedz
27% rabatu
50,67 zł
69,00 zł
niedostępny
„Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego postępu. Stwarza rozwiązanie dla dramatu życia ludzkiego polegającego na tym, że chce się tego, czego się nie ma. Niestety
20% rabatu
38,97 zł
49,00 zł
niedostępny
Matematyka dla kierunków ekonomicznych
Autor:
Gurgul Henryk
Suder Marcin
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Matematyka dla kierunków ekono
27% rabatu
50,67 zł
69,00 zł
niedostępny
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych poję
27% rabatu
57,64 zł
79,00 zł
niedostępny
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
20% rabatu
46,92 zł
59,00 zł
niedostępny
Autor – światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego – kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
– najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,
– główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębi
27% rabatu
65,37 zł
89,00 zł
niedostępny
Dzisiejszym światem pracy rządzi stres – pracodawcy wymagają coraz większej wydajności, pracownikom brakuje poczucia bezpieczeństwa, coraz poważniejsze stają się problemy złego zarządzania, słabego przywództwa oraz niefunkcjonalnych zachowa
20% rabatu
38,97 zł
49,00 zł
niedostępny
Zarządzanie międzynarodowe
Autor:
Mead Richard
Andrews Tim G.
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe.
Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowani
20% rabatu
78,72 zł
99,00 zł
niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
23% rabatu
99,91 zł
129,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|