Nierenberg Bogusław
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki,
27% rabatu
101,00 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Media Management A Comparative Analysis of European and American systems
Autor:
Nierenberg Bogusław
wysyłka: niedostępny
A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulate
19% rabatu
37,26 zł
46,20 zł
niedostępny
Reportaże radiowe Bogusława Nierenberga, które składają się na niniejszą książkę, przywołują interesujące, często wstrząsające i tragiczne historie zwykłych ludzi sprzed lat (bo przecież najlepsze reportaże to te o zwykłych ludziach), wprow
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne bi
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof
24% rabatu
28,78 zł
37,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|