Sternicy mediów
Autor:
Nierenberg Bogusław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-01-23234-4
EAN:
9788301232344
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
436
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
101,00 zł
Cena detaliczna:
139,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,72 zł
Opis produktu
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|