Okładka książki Sternicy mediów

Sternicy mediów

wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-01-23234-4
EAN: 9788301232344
oprawa: Twarda
podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 436
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
101,00 zł
Cena detaliczna: 
139,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,72

Opis produktu

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj