Noga Adam![]()
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsi
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł
![]() Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego
Autor:
Noga Adam
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsi
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł
![]()
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł
![]()
Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człowiek jest jej przedmiotem? W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, Autor daje odpowiedź na to pytanie. Za Johnem Maynardem Keynesem jedni
32% rabatu
33,70 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,76 zł
![]()
W książce pokazano, że aby odnieść sukces w biznesie oraz prowadzić skuteczną politykę makroekonomiczną i rozwojową, należy odpowiedzieć na elementarne pytania: czym jest przedsiębiorstwo, kiedy może być ono zdolne do długotrwałego rozwoju
45% rabatu
32,94 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|