Noga Adam

Okładka książki Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsi
20% rabatu
47,76
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Szczególna teoria zatrudnienia
Szczególna teoria zatrudnienia
Autor: Noga Adam
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człowiek jest jej przedmiotem? W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, Autor daje odpowiedź na to pytanie. Za Johnem Maynardem Keynesem jedni
36% rabatu
31,76
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inwestycyjny wymiar konsumpcji
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania
20% rabatu
39,89
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Teorie przedsiębiorstw
Teorie przedsiębiorstw
Autor: Noga Adam
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce pokazano, że aby odnieść sukces w biznesie oraz prowadzić skuteczną politykę makroekonomiczną i rozwojową, należy odpowiedzieć na elementarne pytania: czym jest przedsiębiorstwo, kiedy może być ono zdolne do długotrwałego rozwoju
45% rabatu
32,94
59,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj