Okładka książki Teoria konkurencji

Teoria konkurencji

Autor: Noga Adam
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8175-519-1
EAN: 9788381755191
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Ekonomiczna teoria wszystkiego
format: 233x158mm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
40,62 zł
Cena detaliczna: 
54,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,56

Opis produktu

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”. Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj