|   Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11.2. Część 2
                            Autor:
                            
                                        Cielecka-Jasińska Beata
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Difin
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788376419435                            
                         
                            EAN:
                            
9788376419435                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
196                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu28,28 zł Cena detaliczna:  35,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,28 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 2 jest podręcznikiem dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa i przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji zawodowej T.11. W publikacji znajdują się standardy związane z obsługą gości, którzy przyjeżdżają i wyjeżdżają z hotelu. Przedstawiona jest organizacja pracy w recepcji, procedury wspomagające system obsługi gości, a także zaprezentowane są druki i formularze obowiązujące w hotelu. Dodatkowo opisane są urządzenia i narzędzia używane we współczesnej recepcji.
Publikacja zawiera ciekawe ćwiczenia, dzięki którym uczeń nauczy się praktycznych sposobów przyjmowania, obsługiwania i wymeldowywania gości hotelowych.
Każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim, które pomogą poznać terminologię i zwroty stosowane hotelarstwie na całym świecie.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |