Pylos Mini, to poręczna wersja klasycznego Pylosa stworzona z myślą o podróży. Mniejsza plansza
i opakowanie pozwolą zabrać ją praktycznie wszędzie. Gra w pociągu czy samochodzie nie stanowi już żadnego problemu. Plansza ma wymiar 17x17 cm.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”.
Plansza posiada szesnaście pól, na których gracze na przemian ustawiają po jednej wybranej i przekazanej im przez przeciwnika figurze.
Każda z 16
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare "kółko i krzyżyk".
Plansza posiada szesnaście pól, na których gracze na przemian ustawiają po jednej wybranej i przekazanej im przez przeciwnika figurze.
Każda z 16
"Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej. Plansza ma przekrój tylko 17 cm.
Każdy, kto po raz pierwszy zetknął się z Quixo ma nieodparte wrażenie, że to "kółko i krzyżyk" tyle, że większe, lepsze, uzależniające i wreszcie pozbawione podst
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twó
Podróżna wersja gry z pomniejszoną planszą idealną na podróż. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustaw
Katamino jest dynamiczną układanką i zmuszającą do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji
i zdolność logicznego myślenia.
Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to przez umieszczanie określonej liczby pentaminów –
Pentamino jest figurą utworzoną z 5 ułożonych obok siebie kostek, z co najmniej jednym wspólnym bokiem. Każdy z 12 pentaminów zakrywa dokładnie 5 kwadratów na planszy gry. Penta jest grupą kilku pentaminów, które całkowicie wypełniają prost
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozw
Przybij "piątkę"!
Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kul
Białe historie zabiorą was na spotkanie z duchami! Przeniesiecie się do starych zamczysk
i budzących dreszczyk emocji okolic!
Spotkacie zjawy, duchy i wampiry. Natkniecie się na mnóstwo zagadkowych zjawisk. Niektóre da się wyjaśnić prawami
Czarne historie – Tajemnice zaświatów to zestaw 50 nowych tajemniczych zagadek, do których dołączyli mistyczni i fantastyczni bohaterowie. Specyfika tego wydania polega na tym, że na wszystkie opisane na kartach opowieści oddziałują zjawisk
W pudełku znajduje się 96 kart. Dziecko znajduje i dopasowuje karty z cieniami zwierząt tak, aby po złożeniu kart szarymi paskami do siebie cienie stanowiły lustrzane odbicie. Następnie odwraca karty, by sprawdzić, czy prawidłowo rozwiązało
Piramida to wspaniała zabawa połączona z nauką, ponieważ rozwija u dziecka zdolność do myślenia i zapamiętywania, uczy wytrwałości, wzmacnia koncentrację i skutecznie pomaga przezwyciężyć trudności w procesie uczenia się. Budowanie piramidy
Piramida to wspaniałą zabawa połączona z nauką, ponieważ rozwija u dziecka zdolność do myślenia i zapamiętywania, uczy wytrwałości, wzmacnia koncentrację i skutecznie pomaga przezwyciężyć trudności w procesie uczenia się. Budowanie piramidy
Wysokiej jakości kostka 4x4, zaprojektowana z myślą o wszystkich miłośnikach obracania kolorowych ścianek. Kompaktowe wyzwanie dla każdego poziomu umiejętności, od ostrożnych początkujących po wytrawnych speedcuberów. Kostka jest lekka (waż
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?