audiobook
Okładka książki Pasja i dyscyplina strategii. Audiobook

Pasja i dyscyplina strategii. Audiobook

Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7561-203-5
EAN: 9788375612035
Nośnik: CD-MP3
podtytuł: Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy
czas trwania: 9:25:33
format: 13.5x19.0cm
język: polski
rok wydania: 2013
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
31,31 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31

Opis produktu

W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny i pasji.Dyscyplina pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie, bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy: ♦ interpretacja otoczenia, ♦ ustalanie granic firmy, ♦ określanie celów i priorytetów, ♦ podejmowanie decyzji o modelu biznesowym. Nie wolno jednak zapominać o roli pasji, intuicji i marzeń, bo są one niezbędne, jak nigdy przedtem. Pasja jest źródłem innowacji i zmian - każe sięgać w przyszłość, stawiać ambitne cele, przekraczać oczywiste granice, łamać kanony myślenia. Pasja buduje motywację i zaangażowanie, które nadają firmie sens istnienia, daje także menedżerom i pracownikom szansę na prawdziwe zaangażowanie i odrobinę zwyczajnej radości. Dopiero połączenie pasji i dyscypliny tworzy prawdziwie wygrywające strategie. Gdy firmy działają strategicznie, to obok świata skuteczności pojawia się w ich funkcjonowaniu świat wartości, marzeń i nadziei. I to tworzy niezbędny mythos firmy i rynku - opowieść nie tyle o skutecznej alokacji zasobów, ale o wielkich pasjach i dyscyplinie skutecznych strategii. I o nich jest ta książka. Jest to książka o odpowiedzialności liderów firmy. Ich zadaniem i obowiązkiem jest tworzenie i wdrażanie strategii. I nie powinni rezygnować z tego obowiązku - ani w czasach dobrej koniunktury, kiedy właściwie wszystko i wszystkim się udaje, ani w czasach kryzysu, kiedy prawie wszyscy mają trudności. Lata badań teoretyków zarządzania, ekonomistów, socjologów, psychologów, a także praktyka działań organizacyjnych pozwalają zrozumieć naturę organizacji i logikę rozwiązań strategicznych, które prowadzą do jej sukcesów. Autor przedstawia zarówno teorię, jak i praktykę tych rozwiązań, unikając przy tym prostych i najczęściej złudnych recept sukcesu. Pisze czym jest strategia firmy i jakie są cechy dobrej strategii, która musi być prosta, spójna wewnętrznie i zewnętrznie. Omawia cztery procesy tworzenia strategii (nadawanie sensu zmianom w otoczeniu; definiowanie granic firmy; ustalanie celów strategicznych i priorytetów działania; budowa modelu strategicznego). Sprawne i skuteczne przeprowadzenie tych procesów wymaga determinacji i dyscypliny, niemożliwe jest w firmach dryfujących, gdzie toczy się walka o władzę, wpływy i zasoby, gdzie decyzje podejmują ,,niepewni"" menedżerowie. Dobra strategia musi być wdrażana i realizowana w sposób zdyscyplinowany, konsekwentnie, z wiarą w słuszność wyboru i pasją. Tylko spełnienie takich założeń może przynieść przewagę konkurencyjną, która decyduje o rozwoju firmy. Celem Autora jest doprowadzenie tych kanonów do świadomości szerokich kręgów menedżerów. Książka ma charakter podręcznika, jest konkretna, zwięzła, choć napisana charakterystycznym dla Autora stylem nawiązującym do filozofii i nie pozbawionym osobistych refleksji.Krzysztof Obłój - profesor dr hab., autorytet w dziedzinie strategii biznesowych. Wykładowca Wydziału Zarządzania UW, Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz renomowanych uczelni zagranicznych, m.in. University of Illinois. Jako dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania jest doradcą polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, takich jak Goodyear, Orkla, Asea Brown Boveri, Macro Cash and Carry, Wólczanka oraz banków i instytucji finansowych w dziedzinie strategii, struktur i kultury organizacyjnej. Ma duże doświadczenie jako członek lub przewodniczący rad nadzorczych PROCHEM S.A., IMPEL S.A., Polmos, NFI Foksal, PKN ORLEN, Agora - gazeta S.A. Ekspert CSA Celebrity.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj