Pfoertsch WaldZarządzanie marką w segmencie B2B
Autor:
Philip Kotler
Pfoertsch Wald
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
21% rabatu
54,91 zł
69,90 zł
niedostępny
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor:
Philip Kotler
Pfoertsch Wald
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
25% rabatu
52,11 zł
69,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|