Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor:
Philip Kotler
Pfoertsch Wald
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-01-15238-3
EAN:
9788301152383
oprawa:
twarda
format:
17.0x24.4
liczba stron:
268
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
54,91 zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,84 zł
Opis produktu
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z 'życia' najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|