nowość
Activity Champion PIATNIK
Activity Champion PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Kultowa gra dla 3-10 graczy, od 12 lat, potocznie nazywana kalamburami, teraz również w wersji Champion. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Przebój imprez wśród znajomych i rodziny, świetna forma integracji a przede wszystkim doskonała rozrywka! W tej wersji to pojedynczy gracze dążą do mety poprzez odgadywanie haseł, prezentowanych na trzy sposoby: graficznie, ustnie lub na migi. Z biegiem czasu gracze zwierają szyki, a emocje wymykają się spod kontroli. Gra generuje mnóstwo śmiesznych sytuacji i odsłania nowe oblicza nawet najbliższych osób! Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 3-10 Czas rozgrywki: 60 minut
17% rabatu
71,03
85,08 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Pirate Ships PIATNIK
Pirate Ships PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Gra dla 2 lub więcej graczy w wieku od 5 lat. Celem gry jest niszczenie elementów kadłuba statku przeciwnika poprzez celne trafianie kartami kul armatnich. Jeżeli jednemu z graczy zostanie ze statku tylko dziób i rufa, przeciwnik zostaje zwycięzcą.
17% rabatu
33,95
40,66 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Bacteria Hysteria PIATNIK
Bacteria Hysteria PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Gra dla 2-4 graczy od 6 lat. Celem gry jest walka z bakteriami. W grze występuje 6 rodzajów bakterii, różniących się kształtem i kolorem. Kto na koniec rundy odłoży najwięcej kart, zdobywa żeton zwycięstwa. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zbierze 3 żetony zwycięstwa. Trzeba szybko rzucać kostkami i odkładać karty, zanim wybuchnie epidemia!
17% rabatu
71,03
85,08 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże REBEL
Wykonuj zlecenia dla Huttów, kradnij i przemycaj towary pod nosem Imperium i przygotuj się na podbój galaktyki! Star Wars - Zewnętrzne Rubieże to gra, w której wraz z przyjaciółmi wcielisz się w przemytników, łowców nagród i najemników i wyprawicie się na podbój galaktyki. Na pokładzie swojego statku przemierzysz Zewnętrzne Rubieże wzdłuż i wszerz, najmiesz legendarne postacie z Gwiezdnych Wojen do załogi i spróbujesz zdobyć sławę (lub niesławę) jako najbardziej rozpoznawalny banita w galaktyce! Czy zasłyniesz, dorabiając się na zleceniach dla Huttów, kradnąc dla syndykatów przestępczych, czy przemycając towary pod nosem imperialnych patroli? To wszystko (i więcej!) jest możliwe, gdy przygoda zaprowadzi Cię na skraj znanego wszechświata. Wytycz kurs, zbierz załogę i wykonaj skok w hiperprzestrzeń z grą Star Wars - Zewnętrzne Rubieże!
10% rabatu
224,95
249,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Jungle Speed Bertone (edycja limitowana) REBEL
Szalona gra towarzyska z ilustracjami Eduardo Bertone! Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, należy w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Ilustratorem tej edycji gry jest Eduardo Bertone - pochodzący z Argentyny światowej sławy ilustrator. Jego charakterystyczny, nawiązujący do graffiti styl, pełen jest nasyconych, ciekawie łączonych kolorów, dzięki czemu świetnie wpasowuje się szalony klimat Jungle Speed.
25% rabatu
60,35
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Kleropol
Kleropol
Wydawca: San Eskobar
wysyłka: 72h
KLEROPOL to gra imprezowo-strategiczna jakiej jeszcze nie było!Zasady opierają się na tych z gier Monopoly czy Eurobiznes, jednak pojawiają się kluczowe zmiany, nowością są RULETKA i KALAMBURY.Każdy z graczy zostaje członkiem Kleru, dostaje zawód, np. Katecheta w ZOO czy Kapelan Urzędów Skarbowych i trzy nieruchomości. Za przejście przez pole swojego zawodu gracz dostaje Wypłatę, ale jeśli stanie na zawodzie innego gracza musi zapłacić mu Za Posługę. Jeśli gracz nie chce płacić całej sumy, bierze kartę KALAMBUR i pokazuje hasło, gdy inna osoba je odgadnie, gracz płaci jedynie połowę. Kartę KALAMBUR gracz pokazuje także, kiedy stanie na polu START. Gdy któryś z graczy przejdzie przez pole START, rozgrywana jest RULETKA. Karty CUDA i OPATRZNOŚĆ pobieramy na stanięciu na polu na planszy. Tradycyjne pole więzienie zastąpione zostało polem PARAFIA WYGWIZDÓW.Wszystkie karty CUDA i OPATRZNOŚĆ oparte są na prawdziwych wydarzeniach, a bardziej przekrętach członków Kleru. Do gry dołączona jest specjalna broszura z opisanymi sytuacjami wraz z przypisami. W grze pojawiają się najróżniejsze wydarzenia, od humorystycznych afer, przez przekręty finansowe do naprawdę skandalicznych wybryków.W kartach znajdą się m.in.:Pijatyki i mordobiciaPrzekręty finansowe z udziałem gangsterówArmia kapelanów i katechetów utrzymywana z budżetu państwaRomanse i produkcja licznego potomstwaFlirt hierarchów ze środowiskiem agresywnych kibiców piłkarskich i narodowcówLiczne interesy pomiędzy świeckim rządem a kuriąCenniki za udzielanie sakramentówBizantyjski przepych i bogactwo hierarchówWiele innych
17% rabatu
108,45
129,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Rzuć na tacę G3
Rzuć na tacę G3
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów. ZAWARTOŚĆ: 6 kości bloczek z arkuszami gry 4 pisaki instrukcja
19% rabatu
39,93
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Monopoly Manchester United Legends
Kolekcjonerska edycja dla fanów Manchesteru. W tej edycji gry kupuje się zawodników drużyny Manchester United. Domy i hotele to teraz trybuny i stadiony. Nie lada gratką dla piłkarskich fanów będą również specjalne pionki, przedstawiające m.in. piłkę do gry, bramkę, puchar oraz inne ciekawe futbolowe gadżety. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
19% rabatu
122,94
151,78 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Dice Settlers: Osadnicy z Krwi i Kości
Z kawałkiem własnej ziemi, odrobiną potrzebnych zasobów, zaufanymi ludźmi stajesz przed nieznanym i spełniasz swoje marzenia. Nowy Świat otwiera przed Tobą wachlarz możliwości stworzenia nowego domu Musisz jednak pamiętać że nie jesteś tu sam! Przybyli także inni Osadnicy, którzy mimo skromnych początków, będą chcieli mieć udział w odkryciu Nowego Świata tak jak Ty. Czy uda Ci się ich zdominować?Dice Settlers: Osadnicy z Krwi i Kości to cywilizacyjna gra planszowa opierająca się na zbieraniu puli kości, gromadzeniu zasobów oraz kontroli obszaru. Podczas swojej tury, gracz sięga do woreczka z kośćmi, rzuca je oraz wykonuje akcję: eksploruje nowe lokacje, buduje planszę, zbiera zasoby lub handluje, rozwija technologie dzięki czemu uzyskuje nowe możliwości. Każdy gracz wybiera własną drogę do zwycięstwa.Zmienna plansza, zestaw zróżnicowanych technologii oraz mnogość strategii do wyboru sprawiają że Dice Settlers to gra która po prostu się nie nudzi!
30% rabatu
181,93
259,90 zł
Dodaj
do koszyka
Lekarze
Lekarze
Wydawca: Kukuryku
wysyłka: 72h
Lekarze
21% rabatu
24,50
30,82 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Mandala REBEL
Mandala REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Stwórz wielobarwny wzór i wygraj! Mandala – symbol starożytnego i świętego rytuału. Kolorowy piasek rozkłada się w taki sposób, by stworzyć symboliczną mapę świata, a następnie niszczy się układ podczas specjalnej ceremonii, a sam piasek wyrzuca do rzeki. W dwuosobowej grze karcianej Mandala będziesz robić wszystko, by zyskać więcej punktów niż przeciwnik. Problem polega na tym, że wartość poszczególnych kart będziecie ustalać dopiero w trakcie gry! Czeka Was zatem opracowywanie strategii i przemyślane wykładanie kolorowych kart w taki sposób, by wyciągnąć jak najwięcej z zebranych zestawów. Na czym to polega? Na płóciennej macie do gry znajdziemy dwie mandale, które są naszym obszarem gry. Każda z nich podzielona jest na strefę wspólną oraz dwie części należące do graczy. Oznacza to, że każdy z uczestników może wykładać karty na dwóch strefach wspólnych oraz dwóch częściach mandali znajdujących się po jego stronie stołu. Podczas rozgrywki będziemy dokładali do wybranej mandali karty z ręki. Każdy z graczy może działać jedynie na swoim obszarze oraz w części wspólnej, ale uwaga – tylko karty ze wspólnej strefy będą służyły do punktowania! Podczas wykładania obowiązują nas pewne obostrzenia: jeden kolor może pojawić się w mandali tylko raz. Jeśli chcemy dołożyć kartę w kolorze, który już znajduje się na mandali, musimy dołożyć ją na tej drugiej. W praktyce oznacza to, że kolor, który znajduje się po stronie przeciwnika, nie może być już przez nas dokładany do tej mandali. Kiedy na jednej z mandali pojawi się komplet 6 kolorów, zostaje ona zniszczona. Karty z pól graczy odrzuca się,a te ze środka rozdziela między graczy. Uczestnicy jeden po drugim wybierają kolor i dołączają wszystkie karty do niego należące do swojej puli. W tym miejscu określona zostaje wartość punktowa poszczególnych kolorów: pierwszy, który dobierzemy, będzie dla nas wart po 1 punkcie za każdą posiadaną kartę, drugi po 2 itd. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z uczestników zdobędzie wszystkie 6 kolorów lub gdy wyczerpie się stos kart.
25% rabatu
67,90
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
Strachu ciachu TREFL
Strachu ciachu TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Który śmiałek się odważy wkroczyć w mroczne, stare lochy? Bo gdy śmiałka smok usmaży, to zostaną tylko prochy… Zatem by nie skończyć w piachu: Rachu ciachu i po strachu! Strachu ciachu to dynamiczna gra karciana dla żądnych przygód bohaterów. Znajdujesz się w mrocznych lochach zamku. Oczywiście są one zamieszkane przez najstraszniejsze stworzenia i potwory. A TY jesteś śmiałkiem, który szuka chwały. Twoim celem jest wyjść cało z tego bagna… Oczywiście będzie zwycięzca – ten który zgromadzi najwięcej punktów chwały, czyli najwięcej kart. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
20% rabatu
52,32
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Res Arcana (edycja polska) REBEL
Artefakty, eliksiry i potężne moce.Na czterech krańcach świata niebo pokryło się chmurami, oceany zmieniają kolor, a powietrze wibruje od magii. W przytłumionym świetle pracowni alchemicznej, na ośnieżonym szczycie świętej góry i w ruinach milczącej świątyni potężni magowie przygotowują się do konfrontacji.Uprawiają i zbierają składniki potężnych eliksirów, które skupiają w sobie całą magię tego świata i pozwalają tworzyć tajemnicze artefakty. Z samej pustki wzywają przedziwne kreatury, docierają do punktów mocy i wzywają gigantyczne smoki, które następnie kierują przeciw swoim wrogom.Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
24% rabatu
99,40
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wsiąść do Pociągu: Polska + Europa REBEL
Wyjątkowy zestaw, który pozwoli Ci zacząć przygodę z grą planszową Wsiąść do Pociągu – światowym bestsellerem zapewniającym całej rodzinie wspaniałą zabawę na długi czas. Wciel się w prekursora kolejnictwa i stwórz zupełnie nowe trasy na mapie Europy. Zbieraj kolorowe karty z wagonami, a następnie wykorzystaj je, by budować dworce, pokonywać tunele i łączyć najważniejsze miasta. W skład zestawu wchodzi podstawowa wersja gry Wsiąść do Pociągu: Europa oraz dodatek z mapą Polski utrzymany w stylistyce lat 50. ubiegłego stulecia. Liczba graczy: 2 - 5 Wiek: 8+ Czas rozgrywki: 60 - 90 minut
26% rabatu
192,33
259,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wyspa skarbów REBEL
Wyspa skarbów REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kto pierwszy znajdzie skarb? Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga! Na czym to polega? Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo. Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb. Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera. Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie. Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę. W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.
26% rabatu
133,16
179,95 zł
Dodaj
do koszyka
GRA ROBIN HOOD I SZERYF
Stań na czele wesołej kompanii Robin Hooda lub opowiedz się po stronie Szeryfa z Nottingham. Zjednaj sobie zamożnych mieszczan lub pracowitych chłopów, walcz o złote monety i nie daj się złapać w niewolę! Możesz być zwinny i silny, ale to spryt pozwoli ci się wydostać z niejednych kłopotów! Poprzesz samowolę Robina czy praworządność Szeryfa z Nottingham? Zdecyduj i walcz!
36% rabatu
25,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mroczny Zamek REBEL
Mroczny Zamek REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 72h
Wydostań się z najmroczniejszych lochów. Zostaliście niesłusznie uwięzieni w czeluściach Mrocznego Zamku. Wraz z pozostałymi więźniami podejmujecie się desperackiej próby ucieczki. Jednak zamek to przeklęte miejsce, w którym roi się od strachów, pułapek i wyzwań... Mroczny Zamek to prosta przygodowa gra fantasy dla 1–4 graczy. Skupia się na budowaniu atmosfery, snuciu opowieści i szeroko pojętej rozrywce. To idealna pozycja dla ludzi dopiero zaczynających swoją planszówkową podróż. Jej przygotowanie trwa 2 minuty, rozgrywka zajmuje około 30 minut, a zamek jest za każdym razem tworzony w losowy sposób, więc każda gra jest inna. Celem gry jest zakończenie każdej karty rozdziału z talii zamku i utrzymanie wszystkich uciekinierów przy życiu. Jeśli się Wam uda, uciekacie z Mrocznego Zamku i wygrywacie wspólnie grę. Jeśli jednak ktoś po drodze zginie, gra natychmiast się kończy i musicie spróbować swych sił jeszcze raz! Na czym to polega? Na samym początku gracze wybierają swoje postaci – zwróćcie uwagę, jakie mają umiejętności, bo największe szanse na zwycięstwo ma dobrze zbalansowana drużyna. Punkty życia, które otrzymują bohaterowie, są zależne od liczby graczy biorących udział w zabawie. Podczas rozgrywki będziecie po kolei odkrywali i rozpatrywali karty kolejnych rozdziałów. Znajdują się na nich warunki ukończenia rozdziału – są to przeróżne zadania do wykonania: od walki poprzez rzuty kośćmi, aż do podjęcia kluczowych decyzji. Ostatnią kartą w talii jest zawsze Mroczny Władca – pokonanie go jest równoznaczne ze zwycięstwem i ucieczką z Mrocznego Zamku. Pamiętajcie, że warunkiem zwycięstwa jest utrzymanie przy życiu wszystkich postaci!
24% rabatu
99,40
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Century Nowy Świat CUBE
Nowy świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć. Nie inaczej jest w tym przypadku. Jeśli nabędziesz Nowy Świat, a masz już w swojej kolekcji Korzenny Szlak i (lub) Cuda Wschodu - będziesz mógł zagrać w siedem różnych gier, z których każda będzie miała inne zasady! Century: Nowy Świat wprowadzi Was w codzienność pionierów i odkrywców Ameryki Północnej. Waszym zadaniem będzie sprowadzanie na miejsce kolejnych osadników, odkrywanie nowych ziem, rozbudowa osad oraz oczywiście handel, stanowiący podstawowy element wszystkich gier z serii Century. Ostatnia część trylogii to zupełnie inna, świeża mechanika prezentująca ciekawe podejście do popularnego gatunku worker-placement. Gra jest szybka, reguły proste (wciąż 1 karta zasad!), a głębia rozgrywki i mnogość wyborów zaskoczą nawet wytrawnych graczy.
26% rabatu
140,07
189,28 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Reef
Gra - Reef
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 48h
Zanurzcie się w pięknie oceanów i odkryjcie cudowne zjawisko, jakim jest rafa koralowa. Podczas rozgrywki będziecie czuwali nad wzrostem swoich raf oraz wpływali na ich kształty i kolory. Kto stworzy najpiękniejszą i najbardziej imponującą strukturę? Niezależnie od wyniku, będziecie oczarowani bogactwem podwodnego świata. Reef to bajkowo kolorowa abstrakcyjna gra logiczna, w której zadaniem graczy jest stworzenie najpiękniejszej rafy koralowej. W każdej turze gracze zagrywają lub dobierają na rękę kartę, która określa jakie elementy muszą dołożyć do swojej rafy oraz to, ile punktów otrzymają za określony układ. Piękne, kolorowe elementy Proste zasady i ogromna regrywalność Światowy HIT!
25% rabatu
134,99
179,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Gra - Rzuć Hasło
Gra - Rzuć Hasło
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 48h
Kostki liter i kategorii lądują na stole! Głowy parują, a emocje sięgają zenitu. Kto pierwszy poda hasło, które zaczyna się na daną literę i pasuje do kategorii, zdobywa punkt. Mała kościana gra, w której gracze mogą nie tylko przetestować swoją wiedzę, ale też sprawdzić swoją spostrzegawczość, refleks i zdolność kojarzenia. Rzuć hasło zawiera różnokolorowe kości z literami i tematami. Gra polega na znajdowaniu skojarzeń do tematów, a słowo musi rozpoczynać się na konkretną literę. Gracze muszą jednak uważać, aby nie połączyć ze sobą dwóch kości w tym samym kolorze. Ta błyskawiczna i wesoła gra dobrze sprawdzi się zarówno w rodzinnym gronie, jak i na imprezie czy spotkaniu towarzyskim. „Gimnastyka mózgu” gwarantowana! Imprezowa gra kostkowa, którą można zmieścić do kieszeni Świetna zabawa, łatwe zasady Idealna na spotkania z rodziną i ze znajomymi
40% rabatu
29,99
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
84
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka