PAWEŁ CHLIPAŁA
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w s
20% rabatu
39,87 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Autor:
PAWEŁ CHLIPAŁA
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podej
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|