Konsumpcja w czasach pandemii
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
ISBN:
9788320825060
EAN:
9788320825060
oprawa:
miękka
podtytuł:
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
format:
250x176mm
język:
polski
liczba stron:
170
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
37,36 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,26 zł
Opis produktu
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|