PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE

Okładka książki Marketing wyd. 2022
Marketing wyd. 2022
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstaw
41% rabatu
81,38
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik menedżera
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co
41% rabatu
35,26
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Szybkość zaufania
Szybkość zaufania
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Książka o budowaniu zaufania w biznesie. W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować sa
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady strategii
Zasady strategii
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Poznaj metody działania najlepszych Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy Intel, Microsoft i Apple które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość po
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki 7 nawyków skutecznego działania. 52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku
Na podstawie międzynarodowego bestsellera (ponad 30 mln sprzedanych egzemplarzy) 52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku. ZESTAW KART MOTYWACYJNYCH NA 30. ROCZNICĘ PIERWSZEGO WYDANIA 7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA. Książka
41% rabatu
46,48
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Marketing
44% rabatu
66,58
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki 7 nawyków skutecznego działania
7 nawyków skutecznego działania
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
7 nawyków skutecznego działania wyd. 4
44% rabatu
25,12
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki 50 najlepszych technik coachingowych
Kompletny zestaw narzędzi służących wspieraniu i rozwojowi ludzi. Ten praktyczny przewodnik opisuje większość sytuacji coachingowych, dostarczając przydatnych ćwiczeń, modeli i schematów. Przeprowadza szczegółowo przez cały proces: od nawią
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik lidera
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tw
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe ź
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple...
Bestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czw
41% rabatu
23,47
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką
Zarządzanie marką
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym
45% rabatu
26,51
48,20 zł
niedostępny
Okładka książki Harvard Business Review Podręcznik menedżera
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co
41% rabatu
29,37
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Siła Pozytywnego 'Nie'
Siła Pozytywnego "Nie"
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
W dzisiejszym świecie pełnym stresów i konieczności dokonywania nieustannych wyborów presja, by ustępować i mówić „Tak” cały czas rośnie. Efektem tego są stres, przepracowanie i zanik zasad etycznych. Sztuka mówienia „Nie” nigdy nie była ta
41% rabatu
23,47
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady strategii
Zasady strategii
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wa
41% rabatu
26,51
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sukces bez wyrzeczeń
Sukces bez wyrzeczeń
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
'Świetna! Przeczytaj i bądź gotów na lepsze życie' – Stephen M.R. Covey. 'Schrzaniłem to' – podsumował swoje życie Sam Walton, założyciel sieci Wal-Mart i w latach 80. najbogatszy człowiek w Stanach Zjednoczonych, kiedy uświadomił sobie, że
39% rabatu
21,88
35,90 zł
niedostępny
Okładka książki Dochodząc do tak ze sobą
Dochodząc do tak ze sobą
Autor: William Ury
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu"" - Daniel H. Pink, autor Jak być dobrym sprzedawcąŚwiatowy guru w dzie
40% rabatu
20,97
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak myślą klienci
Jak myślą klienci
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanyc
33% rabatu
29,23
43,90 zł
niedostępny
Okładka książki Coaching dla zwycięzców
Coaching dla zwycięzców
Autor: Jack Canfield
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
,,Wspaniały coach żywi w głębi serca silne przekonanie, że każdy człowiek jest wartościową jednostką obdarzoną wyjątkowymi uzdolnieniami i potencjałem, by osiągnąć wielkość"".Na tym założeniu opiera się ten poradnik napisany przez Jacka Can
41% rabatu
26,46
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak być dobrym szefem
Jak być dobrym szefem
Autor: Bob Selden
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Gratulacje! Awansowałeś i w końcu to TY jesteś szefem. Jako świeżo upieczony menedżer możesz się zastanawiać, jak dobrze kierować innymi. Od czego zacząć? Ta książka oferuje wypróbowane rady, które pomogą ci odnieść sukces w nowej roli. Zna
41% rabatu
26,42
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj