Zasady strategii
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8188-273-6
EAN:
9788381882736
oprawa:
twarda
podtytuł:
Pięć ponadczasowych lekcji Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.
format:
225x150mm
język:
polski
liczba stron:
304
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
29,37 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,37 zł
Opis produktu
Poznaj metody działania najlepszych Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy Intel, Microsoft i Apple które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|