PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE

Okładka książki Mądrość i pasja
Mądrość i pasja
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Wyjątkowy zbiór ponadczasowych zasad wielkiego lidera biznesu! Oto zbiór dwudziestu prostych, lecz bardzo ważnych zasad, dzięki którym można wieść pełne sensu, dobre i godne życie. Stephen R. Covey, światowy autorytet w dziedzinie przywództ
41% rabatu
19,56
32,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie ludźmi
Zarządzanie ludźmi
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Menedżerowie liniowi w znacznym stopniu odpowiadają za sprawy personalne: rekrutację pracowników, wynagrodzenia i szkolenie. W książce światowej sławy eksperta w dziedzinie zarządzania można znaleźć kompendium wiedzy w tym zakresie oraz pr
41% rabatu
29,41
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Inteligencja strategiczna
Inteligencja strategiczna
Autor: John R. Wells
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Jak stworzyć mądrą firmę!W dzisiejszych czasach przetrwają najmądrzejsi. Świat biznesu usiany jest grobami znanych firm, które odnosząc sukcesy i wypracowując wielkie zyski, nie dostrzegły w porę konieczności zmiany.Umiejętność dostosowywan
40% rabatu
26,85
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Siła ukrytej perswazji
Siła ukrytej perswazji
Autor: Kevin Hogan
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji!Choć brzmi to jak banał, czasem jedna rozmowa może zmienić całe twoje życie, zdecydować o tym, ile będziesz zarabiać, czy zdobędziesz wymarzoną pracę lub korzystny kontrakt. Książka
39% rabatu
24,26
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Twój mózg w działaniu
Twój mózg w działaniu
Autor: David Rock
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Twój mózg w działaniu"" jest nowatorskim poradnikiem ułatwiającym organizację czasu i pracy opartym na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych.Strategie pokazujące, jak walczyć z rozproszeniem, odzyskiwać ko
41% rabatu
26,43
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Mądre zaufanie
Mądre zaufanie
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość""Mądre zaufanie jest niewątpliwie jedną z najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów"".Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództw
39% rabatu
24,26
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczb
40% rabatu
23,88
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkry
40% rabatu
29,86
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing BR
Marketing BR
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kel
41% rabatu
58,37
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w.2012 TW
Marketing w.2012 TW
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kell
40% rabatu
77,74
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ekonomia
Ekonomia
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Ekonomia Samuelsona i Nordhausa od lat cieszy się ogromną popularnością wśród studentów i wykładowców. Autorzy ustanowili niedościgły standard w pisaniu o podstawach współczesnej ekonomii, opracowując wyczerpujące kompendium, napisane przys
41% rabatu
58,37
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozwiązanie
Rozwiązanie
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Rozwiązanie przedstawia przełomowe podejście do rozstrzygania konfliktów i kreatywnego radzenia sobie z problemami zawodowymi, społecznymi i osobistymi. Covey wyjaśnia, jak wykraczać poza ,,moją"" i ,,twoją"" stronę, a nawet kompromisy, tak
40% rabatu
27,47
45,90 zł
niedostępny
Okładka książki Budowanie zespołu. Zestaw narzędzi
Budowanie zespołu: zestaw narzędzi zawiera całość wiedzy potrzebnej, by wydobyć z twoich zespołów to, co najlepsze. Sukces firm zasadza się na pracy zespołowej, a umiejętność zarządzania zespołem jest najważniejszą kompetencją lidera. Popra
36% rabatu
25,42
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Same słuszne decyzje
Same słuszne decyzje
Autor: Luda Kopekina
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Trzymasz książkę, ważysz ją w ręku, podobnie jak każdego dnia ważysz dziesiątki trudnych decyzji. Doświadczenie ponad setki amerykańskich dyrektorów generalnych pokazuje, że właściwe rozwiązanie znajduje się właśnie przed twoimi oczyma. Lu
36% rabatu
27,96
43,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zrób to od razu. Program osobistej efektywności
Dzięki książce "Zrób to od razu. Program Osobistej Efektywności" ludzie na całym świecie pracują sprawniej i nadają tempa swojej karierze. Teraz przyszła twoja kolej: dowiedz się, jak zorganizować sobie pracę, by zwiększyć wydajność i znale
41% rabatu
23,53
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nauka Persfazji
Nauka Persfazji
Autor: Kevin Hogan
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji - udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci nie rozmówcy
41% rabatu
25,88
43,90 zł
niedostępny
Okładka książki Metafora w marketingu
Metafora w marketingu
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem
36% rabatu
24,13
37,90 zł
niedostępny
Okładka książki Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces...
Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces...
Autor: Dan Hill
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaos
36% rabatu
29,58
45,90 zł
niedostępny
Okładka książki Czym jest marketing
Czym jest marketing
Autor: Alvin J. Silk
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręc
35% rabatu
23,32
35,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak mówić, żeby nas słuchali
Jak mówić, żeby nas słuchali
Autor: Sonya Hamlin
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Mimo, że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu
40% rabatu
28,67
47,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj