Zarządzanie marką
Autor:
Pringle Hamish
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375102468
EAN:
9788375102468
oprawa:
Twarda
format:
15.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
392
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
26,51 zł
Cena detaliczna:
48,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,51 zł
Opis produktuNiemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania. Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle’ajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|