PWE

Okładka książki Organizacja procesowa
Organizacja procesowa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Współczesne organizacje wciąż poszukują nowych rozwiązań w zakresie struktur organizacyjnych, co się wiąże m.in. z koniecznością sprostania wymaganiom rynku. Jedną z takich propozycji jest organizacja procesowa, która zapewnia większy niż w
27% rabatu
40,15
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Elementy nauki o finansach
Elementy nauki o finansach
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Spośród dyscyplin nauk ekonomicznych finanse wyróżniają się bardzo dynamicznym rozwojem, jeśli chodzi o tworzone narzędzia teoretyczne. Ważne jest również to, że nowe teorie są szybko weryfikowane, dzięki wykorzystaniu ich w praktyce. Podst
35% rabatu
39,08
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorstwo Wartość Zarządzanie
Autorzy w książce przedstawiają znaczenie szeroko rozumianej wartości jako wyznacznika działalności przedsiębiorstwa i problematykę utrwalania tej wartości w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Część I jest poświęcona przed
27% rabatu
45,77
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody
25% rabatu
36,86
48,90 zł
niedostępny
Okładka książki Błędy i oszustwa w dokumentach finansowo-księgowych
Błędy i oszustwa w dokumentach finansowo-księgowych to pierwsza na polskim rynku wydawniczym praca przedstawiająca relacje prawa bilansowego, podatkowego, karno-skarbowego i cywilnego dotyczące fałszowania dokumentów. Opisano w niej nie tyl
32% rabatu
41,67
60,90 zł
niedostępny
Okładka książki Audyt środków unijnych
Audyt środków unijnych
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego i zewnętrznego, w książce przedstawia zarówno szczegółowe zasad
25% rabatu
30,09
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Konglomeraty finansowe
Konglomeraty finansowe
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono całokształt problematyki dotyczącej działania konglomeratów finansowych mających istotne znaczenie dla funkcjonowania jednolitego europejskiego rynku finansowego. Należy pamiętać, że od połowy lat 90. XX w. powstało
26% rabatu
45,75
61,90 zł
niedostępny
Okładka książki Historia gospodarcza powszechna
Historia gospodarcza powszechna
Autor: Szpak Jan
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Historia gospodarcza powszechna to ciekawa analiza rozwoju dziejów gospodarczych świata od Starożytności do czasów współczesnych. Autor pokazał działalność człowieka od czasów najdawniejszych do najnowszych, skupiając się na najważniejszych
25% rabatu
43,56
57,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Autor: Stachura Ewa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości
25% rabatu
42,15
55,90 zł
niedostępny
Okładka książki Plan marketingowy
Plan marketingowy
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym p
25% rabatu
45,92
60,90 zł
niedostępny
Okładka książki Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych
Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, jak zmienia się r
27% rabatu
39,66
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w p
35% rabatu
33,93
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem
W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane przez zespół autorski rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie
31% rabatu
35,76
51,90 zł
niedostępny
Opakowanie Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości
Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce, w ośmiu tematycznych rozdziałach, przedstawiono charakterystyczne rozwiązania stosowane w rachunkowości jednostek gospodarczych, mogące się przyczynić do usprawnienia zarządzania. Odbiorcami książki mogą być: menedżerowie, prakt
35% rabatu
37,13
56,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rozwój nowego produktu
Rozwój nowego produktu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy
26% rabatu
45,01
60,90 zł
niedostępny
Okładka książki Integracja przedsiębiorstw handlowych a proces konkurencji
W książce Autorzy zajmują się wpływem integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej. Omawiają kolejno: związek przyczynowo-skutkowy integracji w handlu z budowaniem przewag
25% rabatu
31,67
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kultury i organizacje
Kultury i organizacje
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce pokazano siłę i zasięg wpływu kultury i różnic kulturowych na procesy organizacji i zarządzania. Autor wyjaśnił, czym są sama kultura i zjawiska kulturowe (np. wartości, normy, symbole), czym jest kultura narodowa (na podstawie wy
35% rabatu
40,39
61,90 zł
niedostępny
Okładka książki Mikroekonomia
Mikroekonomia
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Podręcznik ten -- wykorzystywany przez większość renomowanych uczelni zachodnich -- zawiera wykład podstawowych problemów współczesnej ekonomii, łącząc sposoby podejścia do nich charakterystyczne dla wszystkich reprezentatywnych nurtów. Pod
26% rabatu
44,27
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Leksykon handlu zagranicznego
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego, międzynarodowych finansów
25% rabatu
43,74
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing bezposredni i interaktywny
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają
25% rabatu
46,71
61,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
30
31
32
33
34
36
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj