Metody i techniki sondażowych badań opinii
Autor:
Szreder Mirosław
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818437
EAN:
9788320818437
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
46,68 zł
Cena detaliczna:
61,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,62 zł
Opis produktu
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|