Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie
Autor:
Hollins Bill
Shinkins Sadie
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818284
EAN:
9788320818284
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
45,92 zł
Cena detaliczna:
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80 zł
Opis produktu
Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|