Okładka książki Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320818130
EAN: 9788320818130
oprawa: Miękka
format: 16.2x23.6cm
język: polski
liczba stron: 268
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
37,66 zł
Cena detaliczna: 
56,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,66

Opis produktu

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj