Ryszard Jargoń

Okładka książki Obsługa konsumenta Część 2
Obsługa konsumenta Część 2
Wydawca: WSiP
wysyłka: niedostępny
Książka jest przeznaczona dla uczniów szkół gastronomicznych i hotelarskich, kształcących w zawodach: kelner i kelner bufetowy. Część druga zawiera wiadomości na temat zasad przygotowywania potraw przez kelnera w obecności konsumenta, omów
17% rabatu
27,04
32,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04
Okładka książki Obsługa konsumenta cz. 2 ZSZ Jargoń  WSiP
W części 2 książki podano wiadomości na temat zasad przygotowywania potraw przez kelnera w obecności konsumenta, omówiono technikę podawania napojów bezalkoholowych gorących i zimnych oraz napojów alkoholowych. Przedstawiono także organizac
15% rabatu
35,53
41,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,53
Okładka książki Obsługa konsumenta cz. 1 ZSZ  Jargoń  WSiP
W części 1 książki podano wiadomości na temat rodzajów zakładów gastronomicznych, omówiono czynności pracowników w części handlowej zakładu i różne systemy obsługi. Omówiono także sposoby przygotowywania sali konsumenckiej do obsługi i czyn
9% rabatu
44,13
48,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,13
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj