SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA

Okładka książki Sprzedaż z głową
Sprzedaż z głową
Autor: Tony Buzan
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prz
25% rabatu
29,32
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
17% rabatu
49,09
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Markowa obsługa klientów
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
27% rabatu
35,75
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Elastyczność w świadczeniu usług
Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projek
20% rabatu
39,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przypadkowy sprzedawca
Przypadkowy sprzedawca
Autor: Chris Lytle
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Chris Lytle został "przypadkowym sprzedawcą", gdy podczas poszukiwania pracy redaktora dostał propozycję stanowiska w dziale sprzedaży rozgłośni radiowej. Obecnie jest cenionym specjalistą w dziedzinie szkoleń ze sprzedaży, profesjonalnym m
27% rabatu
28,45
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną
27% rabatu
57,64
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
30% rabatu
48,48
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nowoczesne techniki sprzedaży
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czy
27% rabatu
115,99
159,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handl
20% rabatu
58,73
73,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj