Okładka książki Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375267426
EAN: 9788375267426
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 236
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
58,73 zł
Cena detaliczna: 
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,73

Opis produktu

Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj