Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Autor:
DeVincentis John
Rackham Neil
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375267426
EAN:
9788375267426
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
liczba stron:
236
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
58,80 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,73 zł
Opis produktu
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|