Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326416712
EAN: 9788326416712
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
48,62 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62

Opis produktu

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: * oczarować klientów jakością obsługi, * kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, * postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, * zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, * radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj