Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326416712
EAN:
9788326416712
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
liczba stron:
216
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
48,62 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł
Opis produktu
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
* oczarować klientów jakością obsługi,
* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|