Susan Weinschenk

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy
40% rabatu
35,55
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Samo Sedno - Motywacja i perswazja
Samo Sedno - Motywacja i perswazja
Wydawca: Edgard
wysyłka: niedostępny
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skor
35% rabatu
22,84
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien ...
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukces
33% rabatu
32,74
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki The Smashing Book #2
Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania. Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobiln
36% rabatu
44,47
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj