Susan Weinschenk100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Autor:
Susan Weinschenk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy
40% rabatu
35,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skor
34% rabatu
22,91 zł
34,90 zł
niedostępny
100 rzeczy, które każdy projektant powinien ...
Autor:
Susan Weinschenk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukces
33% rabatu
32,84 zł
49,00 zł
niedostępny
The Smashing Book #2
Autor:
Matt Ward
Alexander Charchar
Francisco Inschauste
Mike Rundle
Janko Jovanovic
Christian Heilmann
Vivien Anaylan
Christoph Kolb
Susan Weinschenk
Steven Bradley
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania.
Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobiln
35% rabatu
44,61 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|