| Susan Weinschenk  100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 
                                    Autor:
                                    
                                                Susan Weinschenk
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Helion
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy
                             39% rabatu 35,75 zł 59,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,75 zł   
                                Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skor
                             34% rabatu 22,96 zł 34,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł   100 rzeczy, które każdy projektant powinien ... 
                                    Autor:
                                    
                                                Susan Weinschenk
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Helion
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukces
                             33% rabatu 32,91 zł 49,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91 zł   The Smashing Book #2 
                                    Autor:
                                    
                                                Matt Ward
                                                Alexander Charchar
                                                Francisco Inschauste
                                                Mike Rundle
                                                Janko Jovanovic
                                                Christian Heilmann
                                                Vivien Anaylan
                                                Christoph Kolb
                                                Susan Weinschenk
                                                Steven Bradley
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Helion
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania.
Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobiln
                             35% rabatu 44,71 zł 69,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,71 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |