|   Samo Sedno - Motywacja i perswazja
                            Autor:
                            
                                        Susan Weinschenk
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Edgard
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788377884515                            
                         
                            EAN:
                            
9788377884515                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz                            
                         
                            format:
                            
14,8x21 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            SAMO SEDNO
                            
                         
                            liczba stron:
                            
288                            
                         
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         (0) Sprawdź recenzje 34% rabatu22,96 zł Cena detaliczna:  34,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet - by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania - prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu - zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu - podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych - radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać O autorze: Susan Weinschenk - doktor psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |