Okładka książki Teoria turystyki a zarządzanie turystyką

Teoria turystyki a zarządzanie turystyką

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372519443
EAN: 9788372519443
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15,9x22,8 cm
liczba stron: 480
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
54,87 zł
Cena detaliczna: 
70,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,73

Opis produktu

Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyfikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej. Opracowanie może zainteresować następujące grupy osób:- badaczy zjawisk turystycznych i kadry dydaktycznej,- kadry kierowniczej instytucji związanych z funkcjonowaniem turystyki,- studentów wyższych szkół ze specjalizacją turystyczną,- pozostałych grup osób związanych z turystyką.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj