Teoria turystyki a zarządzanie turystyką
Autor:
Chudoba Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788372519443
EAN:
9788372519443
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
15,9x22,8 cm
liczba stron:
480
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
54,87 zł
Cena detaliczna:
70,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,73 zł
Opis produktu
Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyfikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej. Opracowanie może zainteresować następujące grupy osób:- badaczy zjawisk turystycznych i kadry dydaktycznej,- kadry kierowniczej instytucji związanych z funkcjonowaniem turystyki,- studentów wyższych szkół ze specjalizacją turystyczną,- pozostałych grup osób związanych z turystyką.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|