Okładka książki The Apple Revolution

The Apple Revolution

Autor: Dormehl Luke
Wydawca: Ebury Press
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780753540633
EAN: 9780753540633
oprawa: Miękka
podtytuł: Steve Jobs, the Counterculture and How the Crazy Ones Took Over the World
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 532
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
29,76 zł
Cena detaliczna: 
36,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,69

Opis produktu

On 26 May, 2010 Apple Inc. passed Microsoft in valuation as the world's largest technology company. Its consumer electronic products - ranging from computers to mobile phones to portable media devices, not to mention its iTunes, iBook and App Store - have influenced nearly every facet of our lives, and it shows no sign of slowing down. But how did Apple - a company set up in the back room of a house by two friends, and one that always marketed itself as the underdog - become the marketplace leader (and the world's second largest company overall), and is it a good thing to have one company hold so much power? In The Apple Revolution Luke Dormehl shares the inside story of how Apple Inc. came to be; from the formation of the company's philosophies and user-friendly ethos, to the "iPod moment" and global domination, leaving you with a deep understanding of how it was created, why it has flourished, and where it might be going next.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj