All-in On AI
Autor:
Thomas H. Davenport
Wydawca:
Harvard Business Review
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781647824693
EAN:
9781647824693
oprawa:
Twarda z obwolutą
format:
16.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
216
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
106,46 zł
Cena detaliczna:
132,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,46 zł
Opis produktu
A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Analytics, and the head of Deloitte's US AI practice. Though most organizations are placing modest bets on artificial intelligence, there is a world-class group of companies that are going all-in on the technology and radically transforming their products, processes, strategies, customer relationships, and cultures. Though these organizations represent less than 1 percent of large companies, they are all high performers in their industries. They have better business models, make better decisions, have better relationships with their customers, offer better products and services, and command higher prices.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|