Okładka książki Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 9788377844564
EAN: 9788377844564
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 580
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
54,01 zł
Cena detaliczna: 
63,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88

Opis produktu

Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj