Wróblewski ŁukaszKształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
27% rabatu
47,15 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka W kulturze wstydu?
wysyłka: niedostępny
Monografia W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w tekstach kultury układa się w koherentną całość i stanowi wzorcowy przykład współpracy między uczonymi reprezentującymi różne dziedziny humanistyki. Rozmaite oblicza wstydu, analizy
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Autor sięga po kategorię wstrętu i konsekwentnie przymierza ją do kolejnych utworów Doroty Masłowskiej. Udaje mu się przy tym zrealizować założony cel, tj. pokazać dotychczasowy dorobek autorki Wojny polsko-ruskiej jako spójną całość, w któ
31% rabatu
21,97 zł
32,00 zł
niedostępny
Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywat
27% rabatu
36,47 zł
49,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|