Wróblewski Łukasz 
                        Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Wróblewski Łukasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                PWE
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
                             
                        29% rabatu 
                            45,95 zł 
                            64,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,95 zł 
                     
                        W kulturze wstydu? 
                            
                                
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Monografia W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w tekstach kultury układa się w koherentną całość i stanowi wzorcowy przykład współpracy między uczonymi reprezentującymi różne dziedziny humanistyki. Rozmaite oblicza wstydu, analizy
                             
                        26% rabatu 
                            29,64 zł 
                            39,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł 
                     
                        Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Wróblewski Łukasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                CeDeWu
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z
                             
                        28% rabatu 
                            42,30 zł 
                            59,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł 
                     
                        
                                Autor sięga po kategorię wstrętu i konsekwentnie przymierza ją do kolejnych utworów Doroty Masłowskiej. Udaje mu się przy tym zrealizować założony cel, tj. pokazać dotychczasowy dorobek autorki Wojny polsko-ruskiej jako spójną całość, w któ
                             
                        31% rabatu 
                            22,01 zł 
                            32,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,01 zł 
                     
                        Strategie marketingowe w instytucjach kultury 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Wróblewski Łukasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                PWE
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywat
                             
                        27% rabatu 
                            36,54 zł 
                            49,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,54 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |