100 lat "Harvard Business Review"
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 48h
ISBN:
9788383380636
EAN:
9788383380636
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
format:
15.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
512
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
46,56 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,56 zł
Opis produktuFundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Rene Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą. Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem "Harvard Business Review", czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|