Biznes międzynarodowy
Wydawca:
Wydawnictwo Key Text
wysyłka: 48h
ISBN:
9788387251666
EAN:
9788387251666
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Obszary decyzji strategicznych
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
464
rok wydania:
2000
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
9,03 zł
Cena detaliczna:
12,60 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,02 zł
Opis produktu
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: - Synteza; - Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; - Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; - Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; - Pytania kontrolne; - Literatura zalecana
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|