Okładka książki E-biznes

E-biznes

Autor: Bober Tomasz
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788366470804
EAN: 9788366470804
oprawa: miękka
podtytuł: Modele i tendencje
format: 240x170x8mm
język: polski
liczba stron: 112
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
15,08 zł
Cena detaliczna: 
21,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,95
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu dobre osadzenie w literaturze przedmiotu ciekawe studia przypadków dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj