E-biznes
Autor:
Bober Tomasz
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
ISBN:
9788366470804
EAN:
9788366470804
oprawa:
miękka
podtytuł:
Modele i tendencje
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
14,11 zł
Cena detaliczna:
21,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł
Opis produktu
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
Główne atuty książki to:
spójna i logiczna konstrukcja
wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu
dobre osadzenie w literaturze przedmiotu
ciekawe studia przypadków
dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|