Okładka książki Cel Ii - To nie przypadek

Cel Ii - To nie przypadek

Wydawca: Mint Books
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360665046
EAN: 9788360665046
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 246
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
9% rabatu
82,85 zł
Cena detaliczna: 
91,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,67

Opis produktu

Podobnie jak tom pierwszy, książka ta oparta jest na rzeczywistych historiach kilku zwykłych firm, które uzyskały niezwykłe wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Jej lektura umożliwia Czytelnikowi samodzielne wdrożenie przełomowych rozwiązań dotyczących całej firmy, a nie tylko produkcji, wykraczających daleko poza to, co zaprezentowano w tomie pierwszym.Jest to drugi tom pasjonującej powieści biznesowej Cel I — bestsellera, który rozszedł się w ponad 4.000.000 egzemplarzy, od Stanów Zjednoczonych do Japonii, gdzie sprzedaje się lepiej, niż Harry Potter. Jak tom pierwszy zapoczątkował rewolucję w zarządzaniu produkcją, tak niniejsza książka stanowi równie innowacyjne podejście do problematyki: dystrybucji i logistyki marketingu sprzedaży strategii. Niezwykłość tej książki polega na tym, że mimo przystępnej formy daje ona bardzo jasną i praktyczną odpowiedź na pytanie: Jak w krótkim czasie istotnie zwiększyć zysk mojej firmy? Goldratt odsłania przed Czytelnikiem konkretne metody, które może użyć każdy, by rozwiązać dowolny problem, tak z dziedziny zarządzania, jak i z życia osobistego. Ze Wstępu do wydania polskiego
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj