Chemia analityczna 1
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301141561
EAN:
978830114156106
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Podstawy teoretyczne i analiza jakościowa
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
392
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
35,08 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł
Opis produktu
Chemia analityczna jest nauką interdyscyplinarną. Z koniecznością ustalenia lub sprawdzenia składu różnych materiałów spotykamy się na każdym kroku, we wszystkich dziedzinach nauk przyrodniczych i technicznych, w gospodarce i w życiu codziennym.
W pierwszym tomie podręcznika omówiona została teoria podstawowych reakcji analitycznych, a zatem reakcje kwas-zasada, reakcje tworzenia się kompleksów, reakcje redoks, reakcje strącania osadów, reakcje w środowisku stopionych soli i reakcje kinetyczne. Zaprezentowano również niektóre reakcje związków organicznych.
W dalszej części materiału przedstawiono nieorganiczną analizę jakościową, która – poprzez wprowadzenie w podstawowe czynności analityczne i poznanie charakterystycznych reakcji kationów i anionów nieorganicznych, a także głównych metod ich rozdzielania – jest dobrym uzupełnieniem wykładu chemii nieorganicznej od strony poznania właściwości chemicznych pierwiastków i ich ważniejszych związków.
Niniejsza pozycja jest kolejnym, zmienionym i unowocześnionym wydaniem podręcznika. Z ważniejszych zmian warto wymienić:
* omówienie analizy spektrofotometrycznej,
* nowe wersje opisu reakcji i metod utleniania i redukcji,
* ujednolicenie zapisu zgodnie ze światową tendencją w literaturze chemicznej.
Książka jest przeznaczona dla studentów chemii, farmacji i innych, pokrewnych kierunków studiów, a także dla chemików posługujących się metodami chemii analitycznej w pracy zawodowej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|