Okładka książki Access 2010 PL. Kurs
Access 2010 PL. Kurs
40% rabatu
23,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Java Przewodnik dla początkujących
Java jest ceniona przez programistów za dojrzałość i nowoczesność. Jako jeden z nielicznych języków miała zasadniczy wpływ na ewolucję programowania i określenie standardów tworzenia kodu. Cały czas jest dynamicznie rozwijana i od lat pozostaje w awangardzie innowacyjności. Na uwagę zasługuje wszechstronność Javy: to język, który pozwala na tworzenie stron WWW, aplikacji webowych, mobilnych oraz wysoko specjalistycznego oprogramowania dla przeróżnych urządzeń technicznych. Jest to możliwe między innymi dzięki licznym bibliotekom i narzędziom wspierającym proces kodowania. Mimo upływu lat Java wciąż pozostaje bardzo mądrym wyborem dla przyszłych deweloperów. Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku - to na początek. Potem krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda oraz modułów. Poszczególne partie materiału zostały bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, jak również praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. W tej książce między innymi: solidne podstawy Javy i programowania obiektowego operacje wejścia-wyjścia oraz obsługa wyjątków programowanie wielowątkowe zagadnienia zaawansowane: wyrażenia lambda i referencje metod moduły, usługi i biblioteka Swing Java: zdobądź kluczowe umiejętności i utrwal najlepsze nawyki programisty! O autorze Herb Schildt - jest jednym z najpopularniejszych autorów książek o programowaniu. Jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows. Był członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++. Jego książki sprzedały się na całym świecie w ponad 3 milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na większość języków.
31% rabatu
61,37
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Penguin Readers Level 2 How to Turn Down a Billion Dollars
In 2008, Evan Spiegel, Reggie Brown, and Bobby Murphy made a photo app called Snapchat. Just two years later, Facebook wanted to buy Snapchat for $3 billion. This is the story of how Snapchat grew from a university student's idea into a multibillion-dollar company. Penguin Readers is a series of popular classics, exciting contemporary fiction, and thought-provoking non-fiction written for learners of English as a foreign language. Beautifully illustrated and carefully adapted, the series introduces language learners around the world to the bestselling authors and most compelling content from Penguin Random House. The eight levels of Penguin Readers follow the Common European Framework and include language activities that help readers to develop key skills. How to Turn Down a Billion Dollars: The Snapchat Story, a Level 2 Reader, is A1+ in the CEFR framework. Sentences contain a maximum of two clauses, introducing the future tenses will and going to, present continuous for future meaning, and comparatives and superlatives. It is well supported by illustrations, which appear on most pages.
16% rabatu
15,11
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens (B2B)
Dowiedz się, do czego służą i jak działają panele sterownicze Poznaj funkcje paneli HMI firmy Siemens Przygotuj do pracy system zarządzania inteligentnym domem domu W kontakcie z inteligentnym domem Tak jak do komunikacji między człowiekiem i komputerem służą klawiatura i ekran, tak do porozumiewania się człowieka z linią technologiczną czy skomplikowanym systemem elektronicznym służy panel sterowniczy. W literaturze przedmiotu oraz w praktyce przemysłowej oznacza się go angielskim akronimem HMI (Human-Machine Interface). Panel, mający postać płaskiej powierzchni - dawniej z przyciskami, pokrętłami i licznikami, dziś z wyświetlaczem - pozwala odczytywać komunikaty systemu i wydawać mu polecenia, podłączać urządzenia zewnętrzne oraz wizualizować sam system w formie uproszczonego schematu graficznego. Ta książka stanowi kompleksowy kurs tworzenia wizualizacji nowoczesnych paneli dotykowych HMI firmy Siemens. Rozdział po rozdziale autor pokazuje funkcje urządzenia, które trzeba poznać, by móc efektywnie wdrożyć projekt do zarządzania inteligentnym domem. Nie oznacza to, że z podręcznika skorzystają jedynie wykonawcy tego typu systemów - aktualnie panele sterownicze znajdują się w praktycznie każdej maszynie realizującej procesy technologiczne lub produkcyjne. Bardzo wiele z nich pracuje pod panelami SIMATIC firmy Siemens. Konfiguracja i programowanie paneli HMI Praca z ekranami Tworzenie scenariuszy (receptury) Odczytywanie komunikatów (alarmy, raporty) Zarządzanie użytkownikami Łączenie większej liczby paneli Bezpieczeństwo systemu i diagnozowanie problemów
31% rabatu
30,96
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Scilab Modelowanie i symulacja pracy układów automatyki
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których zaprezentowano szereg zagadnień: od podstaw teoretycznych, poprzez omówienie środowiska SCILAB i poszczególnych bloków funkcyjnych nakładki XCOS, do przedstawienia zastosowania modelowania i symulacji w analizie pracy i projektowaniu układów automatyki. Podano liczne przykłady takich zastosowań. Wykorzystano tu m.in. doświadczenia autorów zebrane podczas wdrażania zagadnień związanych z elektrohydrauliczną regulacją turbozespołów biorących udział w regulacji systemu elektroenergetycznego.
31% rabatu
27,51
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie An Introduction to Cyberpsychology
An Introduction to Cyberpsychology is the first book to provide a student-oriented introduction to this rapidly growing and increasingly studied topic. It is designed to encourage students to critically evaluate the psychology of online interactions, and to develop appropriate research methodologies to complete their own work in this field. The book is comprised of four main sections: An overview of cyberpsychology and online research methodologies Social psychology in an online context The practical applications of cyberpsychology The psychological aspects of other technologies. Each chapter includes: Explanations of key terms and a glossary to facilitate understanding Content summaries to aid student learning Activity boxes, discussion questions and recommended reading to guide further study. Further resources for students and instructors are available on the book’s companion website, including audio and video links, essay questions, a multiple-choice test bank, and PowerPoint lecture slides. Uniquely combining a survey of the field with a focus on the applied areas of psychology, the book is designed to be a core text for undergraduate modules in cyberpsychology and the psychology of the internet, and a primer for students of postgraduate programs in cyberpsychology.
11% rabatu
152,19
171,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Digital Health
Digital Health
Wydawca: Routledge
wysyłka: 48h
The rise of digital health technologies is, for some, a panacea to many of the medical and public health challenges we face today. This is the first book to articulate a critical response to the techno-utopian and entrepreneurial vision of the digital health phenomenon. Deborah Lupton, internationally renowned for her scholarship on the sociocultural and political aspects of medicine and health as well as digital technologies, addresses a range of compelling issues about the interests digital health represents, and its unintended effects on patients, doctors and how we conceive of public health and healthcare delivery. Bringing together social and cultural theory with empirical research, the book challenges apolitical approaches to examine the impact new technologies have on social justice, and the implication for social and economic inequalities. Lupton considers how self-tracking devices change the patient-doctor relationship, and how the digitisation and gamification of healthcare through apps and other software affects the way we perceive and respond to our bodies. She asks which commercial interests enable different groups to communicate more widely, and how the personal data generated from digital encounters are exploited. Considering the lived experience of digital health technologies, including their emotional and sensory dimensions, the book also assesses their broader impact on medical and public health knowledges, power relations and work practices. Relevant to students and researchers interested in medicine and public health across sociology, psychology, anthropology, new media and cultural studies, as well as policy makers and professionals in the field, this is a timely contribution on an important issue. 
11% rabatu
137,06
154,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
15 zabawnych projektów programistycznych! Zbuduj animowanego robota Stwórz fajne gry Zrób stronę internetową Naucz się programować Naucz się programować i buduj fajne rzeczy! JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół! Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe Chris Minnick i Eva Holland to doświadczeni programiści rozwiązań internetowych, prowadzący szkolenia z zakresu technologii, a także autorzy książki Podstawy programowania dla młodych bystrzaków. Wspólnie stworzyli WatzThis?, firmę skupioną na szkoleniach i kursach programowania.
31% rabatu
27,51
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Docker Wydajność i optymalizacja pracy aplikacji.
Docker to technologia, dzięki której można uruchamiać kod w wielu środowiskach i na różnych platformach. Sposób działania tego oprogramowania bardzo upraszcza opracowywanie, testowanie, wdrażanie i skalowanie aplikacji. Docker wciąż jest sukcesywnie rozwijany. Zyskał znakomitą stabilność, a zestaw udostępnianych programistom narzędzi stale rośnie. Twórcy dużych systemów, zwłaszcza rozproszonych, coraz bardziej doceniają jego potencjał. Szczególnie atrakcyjny jest dla tych projektantów, którzy stawiają na konteneryzację i automatyzację przepływu pracy i ciągle poszukują sposobów optymalizowania działania swoich aplikacji. Ta książka to znakomity przewodnik, dzięki któremu szybko poprawisz wydajność swoich aplikacji Dockera. Wyjaśniono tu zasady dostrajania plików Dockerfile, pokazano praktyczne techniki wdrażania kontenerów Dockera, przedstawiono także informacje o monitorowaniu wydajności kontenerów oraz o pracy z dziennikami zdarzeń hostów za pomocą stosu ELK. Z książki dowiesz się również, w jaki sposób standardowe narzędzia Linuksa umożliwiają diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z kontenerami. Nie zabrakło bardzo przydatnych wskazówek odnoszących się do przygotowania aplikacji do wdrożenia w środowiskach produkcyjnych z wykorzystaniem najefektywniejszych technik DevOps. W tej książce między innymi: przygotowanie Dockera i jego konfigurowanie za pomocą programu Chef monitorowanie Dockera za pomocą systemu Prometheus sprawne wdrażanie aplikacji i testy wydajności skalowanie aplikacji Dockera debugowanie kontenerów Wydajny. Wydajniejszy. Docker. O autorach Allan Espinosa aktywnie rozwija narzędzia systemów rozproszonych, takie jak Docker i Chef. Zajmuje się obsługą wielu obrazów Dockera wraz z popularnym oprogramowaniem open source. Tworzył skalowalne aplikacje na wiele platform. Obecnie pracuje w firmie Bloomberg, gdzie odpowiada za infrastrukturę Hadoop. Russ McKendrick jest architektem oprogramowania. Z branżą IT jest związany od ponad ćwierćwiecza. Korzysta niemal wyłącznie z rozwiązań open source, a Docker jest jego ulubionym narzędziem. Pasjonuje się muzyką na płytach winylowych.
19% rabatu
32,30
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kotlin Rusz głową!
Kariera Kotlina nabrała rozpędu, gdy w 2017 roku na konferencji Google ogłoszono go jednym z oficjalnie wspieranych języków programowania aplikacji dla Androida. Jest lubiany za zwartą składnię, elastyczność i ścisłą integrację z kodem Javy. Oczywiście odpowiada też kryteriom nowoczesnego i innowacyjnego języka programowania. Jest bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce się stać profesjonalnym programistą, ale też osoby programujące hobbystycznie będą zadowolone z jego możliwości. Problemów z tym idealnym językiem programowania jest niewiele: trzeba poznać Kotlina, zrozumieć kilka niuansów i nauczyć się kodowania... Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie. Autorzy zastosowali najlepsze osiągnięcia psychologii, neurologii i innych nauk o uczeniu się, stąd niecodzienny wygląd i struktura książki. W efekcie zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze zaprojektowane tak, aby już wkrótce Kotlin stał się pewnym, niezawodnym narzędziem w Twoich rękach! W tej książce między innymi: solidne podstawy tworzenia kodu i pisanie pierwszych projektów typy sparametryzowane w Kotlinie praca na obiektach: dziedziczenie, klasy, kolekcje funkcje wyższego rzędu i wyrażenia lambda współbieżność wykonywania kodu i najciekawsze rozszerzenia Kotlin: oto radość z pisania kodu! O autorach Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie. David Griffiths jest trenerem A gile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
19% rabatu
72,05
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki How Google Works
Both Eric Schmidt and Jonathan Rosenberg came to Google as seasoned Silicon Valley business executives, but over the course of a decade they came to see the wisdom in Coach John Wooden’s observation that ‘it’s what you learn after you know it all that counts’. As they helped grow Google from a young start-up to a global icon, they relearned everything they knew about management. How Google Works is the sum of those experiences distilled into a fun, easy-to-read primer on corporate culture, strategy, talent, decision-making, communication, innovation, and dealing with disruption. The authors explain how the confluence of three seismic changes – the internet, mobile, and cloud computing – has shifted the balance of power from companies to consumers. The companies that will thrive in this ever-changing landscape will be the ones that create superior products and attract a new breed of multifaceted employees whom the authors dub ‘smart creatives’. The management maxims (‘Consensus requires dissension’, ‘Exile knaves but fight for divas’, ‘Think 10X, not 10%’) are illustrated with previously unreported anecdotes from Google’s corporate history. ‘Back in 2010, Eric and I created an internal class for Google managers,’ says Rosenberg. ‘The class slides all read ‘Google confidential’ until an employee suggested we uphold the spirit of openness and share them with the world. This book codifies the recipe for our secret sauce: how Google innovates and how it empowers employees to succeed.’
29% rabatu
34,77
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zrozumieć Bitcoin. Programowanie kryptowalut od podstaw
Kryptowaluty, bitcoin i łańcuch bloków kojarzą się z mrocznym półświatkiem, pełnym tajemnic środowiskiem przestępczym, lub w ostateczności z buntem przeciw wszechmocnemu systemowi i politykom. Wiele publikacji, stwarzających pozory rzetelności, ukazuje te technologie jako źródło łatwych pieniędzy, rozbudzając ludzkie lęki i chciwość. Tymczasem łańcuch bloków jest wymagającą technologią o wyjątkowym potencjale. Nie ma w niej dróg na skróty ani gotowych rozwiązań. Aby zrozumieć łańcuch bloków, nie wystarczy lektura specyfikacji czy analitycznych opracowań. Trzeba samodzielnie zaprogramować podstawowe elementy aplikacji działającej na łańcuchu bloków. Ta książka jest najskuteczniejszym sposobem na poznanie technologii bitcoin oraz łańcucha bloków przez programowanie. Dzięki niej zrozumiesz matematyczne podstawy protokołu bitcoin, zasady pracy z łańcuchem bloków i transakcjami, a także poznasz szczegóły najnowszych rozszerzeń tego protokołu. Nauczysz się zasad kryptografii klucza publicznego oraz sposobów przechowywania i przesyłania zdefiniowanych prymitywów kryptograficznych. Zapoznasz się z komunikacją sieciową w protokole bitcoin oraz z metodami pobierania i przesyłania danych do węzłów przechowujących łańcuch bloków. Zrozumienie prezentowanych treści okaże się łatwiejsze dzięki licznym ćwiczeniom praktycznym. W tej książce między innymi: przetwarzanie transakcji bitcoinowych podstawy języka kontraktów inteligentnych Script programowanie rozliczeń z użyciem bitcoina zabezpieczanie łańcucha bloków techniki kryptograficzne, w tym prymitywy kryptograficzne Łańcuchy bloków: poznaj technologie kryptowalut od podszewki! O autorze Jimmy Song jest doświadczonym programistą i współtwórcą wielu startupów. Od 2014 roku w pełni poświęca się bitcoinowi — bierze udział w wielu związanych z nim projektach open source, takich jak Armory, Bitcoin Core, btcd czy pycoin. Wykłada programowanie w protokole bitcoin na Uniwersytecie Teksańskim.
31% rabatu
40,68
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
Nawet najlepsza aplikacja i najmądrzejsza strona internetowa nie przyniosą kokosów, jeśli nie spodobają się użytkownikom. Droga do sukcesu projektanta prowadzi przez miłe doznania, jakie wywoła u osób, które będą klikać, przewijać, czytać i przeglądać. W żadnym razie nie można lekceważyć zagadnień projektowania doświadczenia użytkownika (UX). Wiele ciekawych rozwiązań nie znalazło uznania, gdyż twórcy interfejsów użytkownika nie wzięli pod uwagę podstaw behawioryzmu i pewnych szczególnych sposobów działania ludzkiego umysłu. Innymi słowy, zaprojektowane rozwiązanie musi zachęcająco wyglądać, poprawnie działać, a przede wszystkim - sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania. Ten zwięzły podręcznik projektowania UX powstał na bazie błyskawicznego kursu dla profesjonalistów. Pozwala prześledzić od początku do końca proces projektowania mający na celu stworzenie rozwiązań prawdziwie przyjaznych użytkownikom. Poza podstawowymi pojęciami, zasadami i koncepcjami znalazły się tu informacje, które docenią profesjonalni projektanci. Mimo że książka stanowi raczej pobieżny przegląd niż wyczerpującą analizę tematu, zawiera naprawdę sporo przydatnego materiału. W 100 krótkich lekcjach przedstawiono wiele praktycznych wskazówek w kolejności odpowiadającej rzeczywistemu wdrożeniu. Podręcznik został napisany zrozumiałym, lekkim i zabawnym językiem - dla wielu kandydatów na projektantów UX jego lektura z pewnością będzie dobrym doświadczeniem! Dzięki tej książce poznasz: podstawy (również naukowe!) projektowania doświadczenia użytkownika fascynujące (i nie do końca racjonalne) zwyczaje użytkowników techniki wpływania na użytkowników za pomocą rozmiarów, kolorów i rozmieszczenia elementów planowanie i wykonywanie makiet metody sprawdzania skuteczności zaprojektowanych rozwiązań UX: pasja projektanta, przyjemność użytkownika! O autorze Joel Marsh od ponad 10 lat zajmuje się zawodowo projektowaniem doświadczenia użytkownika. Pracował dla wielu startupów oraz dla znanych światowych firm, takich jak Absolut Vodka, Samsung czy McDonald’s. Jego prace nieodmiennie spotykają się z uznaniem klientów. W wolnych chwilach biegle gra na perkusji.
31% rabatu
33,79
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu
Twórz niezawodny kod! Idealny kod, pokryty w pełni testami, to marzenie każdego dewelopera. Niestety, marzenia zazwyczaj rozmijają się z rzeczywistością. Codzienność większości programistów to nieczytelny kod i brak testów. Są to doskonałe warunki do powstawania błędów, często bardzo trudnych do wykrycia. Czy jest sposób, żeby wybrnąć z tego ślepego zaułka? Czy są techniki pozwalające tworzyć przejrzysty kod, którego zmiana nie będzie sprawiała trudności? Oczywiście, że tak - wykorzystaj TDD (ang. Test Driven Development). Programowanie sterowane testami można sprowadzić do prostej zasady: w pierwszej kolejności napisz test, a następnie kod, który ma być testowany. Kent Beck w swojej książce zaprezentuje Ci w praktyce podejście TDD i pokaże, jak wdrożyć jego zasady w codziennej pracy. Zapoznaj się z licznymi przykładami zastosowania tej metody, przydatnymi poradami i najlepszymi wzorcami. To doskonały początek, żeby wdrożyć TDD w Twoim projekcie. Dowiedz się, jak tworzyć idealny kod! Dzięki tej książce: poznasz technikę programowania sterowanego testami stworzysz czytelny kod, doskonale pokryty testami nie będziesz się bał dokonywać zmian w Twoim kodzie Twój kod osiągnie nowe standardy jakości Twoja przepustka do świata idealnego kodu! O autorze Kent Beck jest wybitnym autorytetem w dziedzinie programowania, twórcą metodologii programowania ekstremalnego i jednym z sygnatariuszy Manifestu agile.
31% rabatu
40,68
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Full Stack JavaScript. Poznaj technologie Backbone.js, Node.js i MongoDB.
JavaScript jest dziś jednym z ulubionych języków programowania projektantów profesjonalnych aplikacji internetowych. Deweloperzy mogą korzystać z kilku znakomitych technologii do tworzenia front-endu i back-endu aplikacji. Największy potencjał mają Node.js, MongoDB, Backbone.js, Parse.com, Heroku i MS Azure. Są wciąż unowocześniane, a każda kolejna wersja dostarcza innowacyjnych rozwiązań. Mimo to wyszukiwanie informacji potrzebnych programiście w danej chwili bywa problemem: oficjalna dokumentacja i najpopularniejsze zasoby internetowe nie zawsze ułatwiają rozwiązywanie konkretnych zagadnień programistycznych. Oto podręcznik szybkiego prototypowania oprogramowania za pomocą kilku najciekawszych technologii programowania dla internetu i urządzeń mobilnych. Zamieszczono tu sporo przykładów praktycznych i niewiele teorii, którą ograniczono do minimum pozwalającego na zrozumienie działania poszczególnych rozwiązań. Dokładnie omówiono praktyczne podstawy typowego sposobu działania aplikacji internetowej: pobieranie, wyświetlanie i dodawanie nowych danych. Przykłady zostały utworzone z zastosowaniem wielu technologii. Dzięki temu książka stanowi kolekcję starannie wybranych i przetestowanych fragmentów kodu. Poszczególnie technologie zostały zaprezentowane w ich najnowszych wersjach. W tej książce między innymi: przygotowanie środowiska pracy praca z biblioteką jQuery, Bootstrap i Less praktyczne wprowadzenie do Backbone.js wdrażanie aplikacji w PaaS, Heroku i MS Azure wykorzystanie MongoDB w aplikacjach Oto najlepszy komplet technologii dla JavaScriptu! O autorze Azat Mardan — przedsiębiorca, inżynier oprogramowania, entuzjasta jogi i diety paleo. Ma ponad 12 lat doświadczenia w wytwarzaniu oprogramowania. Jest autorem dziewięciu książek poświęconych językowi JavaScript oraz platformie Node.js. Aktualnie zajmuje stanowisko starszego inżyniera oprogramowania oraz lidera zespołu w DocuSign. Był współzałożycielem Gizmo (platformy do prowadzenia kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych) oraz członkiem zespołów wytwarzających oprogramowanie dla organizacji rządowych.
31% rabatu
33,79
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Język ANSI C. Programowanie
Zobacz ćwiczenia do tej książki Język ANSI C. Programowanie. Ćwiczenia. Wydanie II">> Drogi Czytelniku, właśnie trzymasz w rękach nowe wydanie książki zaliczanej do klasyki literatury informatycznej. Napisana przez autorów języka ANSI C w najlepszy możliwy sposób przedstawia arkana tego języka. A co można powiedzieć o samym języku? To też klasyka. To język wymagający systematyczności i skupienia, ale dający w zamian wiele możliwości i świetne wyniki. To najczęściej nauczany język programowania - jego znajomość stanowi znakomity fundament do poznania kolejnych, bardziej złożonych języków. Mimo swojego zaawansowanego wieku jest on ceniony i w wielu dziedzinach wciąż niezastąpiony. Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. Następnie zapoznasz się także z funkcjami wejścia i wyjścia. Dowiesz się, jak uzyskać dostęp do plików, formatować dane wyjściowe oraz obsługiwać błędy. Książka ta jest bogata w przykłady, a każdy z nich został przetestowany przez autorów. "Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II" to niezastąpiona pozycja na półce każdego studenta informatyki, pasjonata programowania i zawodowca. Wraz z książką został wydany zeszyt zawierający rozwiązania do wszystkich zawartych w niej ćwiczeń. Zmienne i wyrażenia arytmetyczne w języku C Kompilowanie kodu Wykorzystanie preprocesora języka C Typy i operatory Metody sterowania wykonywaniem programu Wykorzystanie funkcji Struktura programu Zasada działania wskaźników Struktury danych Operacje wejścia i wyjścia Zastosowanie rekurencji Poznaj tajniki języka C!
31% rabatu
40,68
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Komen
W komentarzu omówiono regulacje dotyczące dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych, które nakładają nowe obowiązki na jednostki sektora finansów publicznych i niektóre inne podmioty. Przedstawiono również wymagania dotyczące funkcjonalności, kompatybilności, postrzegalności i zrozumiałości tych mediów w celu zapewnienia osobom niepełnosprawnym, na zasadzie równości z innymi osobami, dostępu do informacji i komunikacji. Wyjaśniono także wątpliwości interpretacyjne występujące w praktyce stosowania przepisów ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, a ponadto precyzyjnie scharakteryzowano poszczególne jej przepisy, wskazując na wyzwania, które pojawiły się podczas prac nad projektem, oraz cele, jakie brali pod uwagę jej twórcy. Książka prezentuje interdyscyplinarne podejście do tematu – wśród autorów są zarówno legislatorzy, jak i specjaliści w dziedzinie dostępności cyfrowej. Publikacja jest przeznaczona dla objętych ustawą jednostek sektora finansów publicznych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów mających i tworzących strony internetowe i aplikacje mobilne lub zarządzające elementami stron internetowych oraz aplikacji mobilnych zamieszczonych w środowisku umożliwiającym zapewnienie dostępności cyfrowej treści.
16% rabatu
108,30
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny. Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają w niewygodnej dla wszystkich i pełnej prawdy rozmowie Tomasz TDC Cieślewicz i Piotr Marecki. Z tej geekowskiej narracji wynika także, że gry i demoscena to część dziedzictwa kulturowego, a „Robbo” i inne tytuły należy wreszcie postawić tam gdzie ich miejsce: obok filmów Wajdy i powieści Tokarczuk. *** Za dużo prawdy. Nie polecam. Paweł „Pirx” Kalinowski Wehikuł czasu. Przenosi nas do czasów, gdy wszystko było ważne. Po sponiewieraniu nostalgią ujawnia sekret, że można tak i dzisiaj. Nie czytać, towar niebezpieczny, może odciągnąć od smartfona. Krzysztof „Kaz” Ziembik Niezwykle entuzjastyczny wywiad. Rozmowa wciąga nas – wręcz porywa – w magiczny i na bieżąco odkrywany świat czasów ośmiobitowego komputera Atari oraz przedstawia niesamowitych ludzi, którzy ten świat tworzyli z pasją, łamiąc wszelkie ograniczenia stawiane przez sprzęt. Kuba Husak, muzyk, projektant gier, programista dem i gier Nowe pokolenia nie będą fascynować się poezją Mickiewicza. Młodych ludzi, zanurzonych w cyfrowym świecie, może zainteresować historia pierwszych dzieł na komputery domowe. Przeczytaj, co tworzono bez internetu i ekranów 4K, za to z pasją, wyobraźnią i mikroprocesorem o częstotliwości taktowania 1,77 MHz. Piotr „0xF" Fusik, naczelny koder demosceny Atari (Numen, Drunk Chessboard) To opowieść o wydobywaniu pokładów możliwości z kawałka elektroniki liczącego sobie kilka dekad. Bartek "„V0yager"” Dramczyk, Pixelpost.pl Opowiadajmy legendę polskiego game devu, opowiadajmy, póki jest świeża. Historie rodem z demosceny, salonów gier i piwnicznych wytwórni oprogramowania są barwną, alternatywną perspektywą polskiej transformacji. To na wskroś optymistyczna i bezpretensjonalna opowieść o chłopakach z podwórka, których zabawa wyobraźnią wprowadziła do wielkiego świata. Polski sen, jeden z niewielu. Konrad Janczura, pisarz, gracz
28% rabatu
32,38
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019.
Wykorzystaj funkcje okna do tworzenia prostszych, lepszych i wydajniejszych zapytań Większość programistów T-SQL docenia wartość funkcji okna w analizowaniu danych. Potrafią one jednak znacznie więcej, a ostatnie optymalizacje sprawiają, że stały się jeszcze skuteczniejsze. Uznany ekspert T-SQL Itzik Ben-Gan wprowadza przełomowe techniki wykorzystania funkcji okna do realizowania wielu typowych zadań z nieznaną wcześniej elegancją i siłą. Przy użyciu bogatych przykładów kodu prowadzi Czytelnika poprzez funkcje agregujące, rankingowe, statystyczne, przesunięć i zbiorów uporządkowanych. Znajdziemy tu szczegółowy rozdział o optymalizacji oraz kolekcję rozwiązań biznesowych – w tym nowatorskie techniki, które nie są dostępne w żadnej innej książce. MVP Itzik Ben-Gan pokazuje, jak: Używać funkcji okna do usprawnienia kwerend, które wcześniej budowalismy za pomocą predykatów Opanować kluczowe koncepcje okien SQL i wydajnie projektować funkcje okna Skutecznie wykorzystywać partycjonowanie, porządkowanie i ramy Zdobyć praktyczne, pogłębione zrozumienie agregujących, rankingowych i statystycznych funkcji okna Zrozumieć, jak standard SQL obsługuje funkcje zbiorów uporządkowanych i znaleźć działające rozwiązania dla funkcji, które nie są jeszcze dostępne w konkretnym dialekcie Pozna zaawansowane techniki analizy danych oparte na rozwiązywaniu wzorców wierszy Optymalizować funkcje okna w SQL Server i Azure SQL Database, maksymalnie wykorzystując indeksowanie, równoległość i nie tylko Odkryć pełną bibliotekę rozwiązań opartych na funkcjach okna dla typowych problemów biznesowych O tej książce • Dla programistów, administratorów baz danych, analityków, profesjonalistów BI i zaawansowanych użytkowników korzystających z kwerend T-SQL • Dotyczy dowolnego wydania silnika bazy danych SQL Server 2019 i późniejszego, a także Azure SQL Database O autorze Itzik Ben-Gan, MVP firmy Microsoft w dziedzinie platform danych od roku 1999, jest mentorem i współzałożycielem firmy SolidQ oraz podstawą jej działalności w dziedzinie T-SQL. Prowadził liczne wykłady w dziedzinie zapytań w języku T-SQL, dostrajania zapytań i programowania na całym świecie, Jest autorem licznych książek, w tym Podstawy T-SQL i Zapytania w języku T-SQL, a także programów nauczania Advanced T-SQL Querying, Programming, and Tuning oraz T-SQL Fundamentals prowadzonych przez SolidQ. Pisuje również w witrynach sqlperformance.com, ITProToday and SolidQ. Występował w licznych konferencjach, w tym PASS Summit i SQLBits. Przykłady kodu dostępne są pod adresem: MicrosoftPressStore.com/TSQLWindowFunctions/downloads
27% rabatu
58,21
79,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Turing and the Universal Machine
The history of the computer is entwined with that of the modern world and most famously with the life of one man, Alan Turing. How did this device, which first appeared a mere 50 years ago, come to structure and dominate our lives so totally? An enlightening mini-biography of a brilliant but troubled man.
29% rabatu
31,22
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
263
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka