Okładka książki Podstawy animacji Projekty 2D
Książkę tę adresujemy przede wszystkim do osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem animacji, do studentów rozpoczynających studia w zakresie grafiki, studentów sztuk wizualnych, uczniów średnich szkół plastycznych, a także tych, którzy chcieliby rozpocząć samodzielną pracę w tym zakresie. Celem projektów zawartych w tej publikacji jest wprowadzenie Czytelnika w świat aplikacji służących do tworzenia animacji. Projekty przedstawiają instrukcje postępowania krok po kroku. W opracowaniu tym przedstawione zostały podstawy tworzenia i edycji animacji komputerowej 2D przy użyciu takich programów, jak: Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Działania uporządkowane zostały pod względem wzrostu poziomu wiedzy i umiejętności. Większość proponowanych działań polega na tworzeniu prostych animacji oraz zapoznaniu Czytelnika z terminologią stosowaną w programach graficznych. Na ich podstawie wyjaśniane są sposoby korzystania z określonych narzędzi poszczególnych programów. Poszczególne projekty pomagają w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Opracowaniem tym można posługiwać się jak poradnikiem, który pozwoli stworzyć interesującą animację, która może zachwycić nawet wymagających widzów.
24% rabatu
27,11
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki BUDOWANIE SYSTEMÓW INTELIGENTNYCH PRZEWODNIK PO INŻYNIERII UCZENIA SIĘ MASZYN
Stwórz w pełni funkcjonalny inteligentny system, który wykorzystuje uczenie się maszyn i dane pochodzące z integracji z użytkownikiem do ciągłej poprawy i osiągania sukcesów. Budowanie systemów inteligentnych uczy, jak zbudować inteligentny system od początku do końca i zastosować w praktyce uczenie się maszyn. Zrozumiesz, jak wykorzystać posiadane umiejętności w inżynierii oprogramowania, data science, uczeniu się maszyn, zarządzaniu oraz administrowaniu programami do produkcji działających systemów. Książka ta jest oparta na ponad dziesięcioletnim doświadczeniu autora w budowaniu systemów inteligentnych działających w skali internetu, które mają setki milionów interakcji z użytkownikami dziennie, w największym i najważniejszym oprogramowaniu na świecie. Dzięki książce: Zrozumiesz koncepcję systemów inteligentnych: Dowiedz się, co jest dobre dla ciebie, kiedy go potrzebujesz i jak go skonfigurować, by osiągnąć sukces. Zaprojektujesz inteligentne środowisko użytkownika: Produkuj dane, aby z czasem ulepszyć inteligentny system. Wdrożysz inteligentny system: Wykonuj, zarządzaj, mierz inteligentny system w praktyce. Stworzysz inteligencję: Stosuj różne podejścia, w tym uczenie się maszyn. Dokonaj orkiestracji inteligentnego systemu: Łącz części w toku całego cyklu życia systemu i osiągnij pożądany efekt.
20% rabatu
71,16
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PODSTAWY SYSTEMU LINUX DLA HAKERÓW PIERWSZE KROKI Z SIECIAMI SKRYPTAMI I ZABEZPIECZENIAMI W SYSTEMIE KALI
Jeśli zaczynasz ekscytującą przygodę z hakerstwem, cyberbezpieczeństwem i testami penetracyjnymi, książka Podstawy systemu Linux dla hakerów jest doskonała pozycją. Używając systemu Kali Linux - zaawansowanej dystrybucji systemu Linux, ukierunkowanej na testy penetracyjne - nauczysz się podstaw użytkowania systemu operacyjnego Linux oraz posiądziesz narzędzia i umiejętności niezbędne do kontrolowania środowiska Linux. Na początek dowiesz się, jak zainstalować system Kali w maszynie wirtualnej, oraz poznasz podstawowe pojęcia związane z systemem Linux. Następnie zajmiesz się praktycznymi zagadnieniami, takimi jak operacje na tekstach, kontrolowanie uprawnień do plików i katalogów oraz zarządzanie zmiennymi środowiskowymi użytkownika. Zaraz potem przejdziesz do kluczowych aspektów działań hakerskich, takich jak zapewnianie sobie bezpieczeństwa i anonimowości, oraz nauczysz się pisania skryptów powłoki bash oraz Python. Praktyczne przykłady i ćwiczenia, zawarte w każdym rozdziale, przyczynią się nie tylko do zwiększenia umiejętności, ale i ich sprawdzenia, gdy będziesz się uczyć, jak: Ukrywać swoje ślady, zmieniając własne dane sieciowe oraz odpowiednio wykorzystując narzędzie rsyslog Napisać narzędzie służące do skanowania sieci, podłączania się do sieci bezprzewodowych oraz ich nasłuchiwania Ukrywać swoją działalność w Internecie, używając sieci Tor, serwerów proxy, wirtualnych sieci prywatnych i szyfrowanej poczty elektronicznej Napisać skrypt powłoki bash służący do skanowania otwartych portów potencjalnych celów ataku Korzystać z takich usług, jak MySQL, Apache Web Server i OpenSSH, oraz wykorzystywać je do własnych celów Tworzyć swoje własne narzędzia hakerskie, takie jak zdalny program szpiegowski rejestrujący obrazy czy łamacz haseł Hakerstwo nie jest łatwe. Dlaczego nie zacząć od pozycji Podstawy systemu Linux dla hakerów?
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki AUTOMATYZACJA TESTÓW KOMPLETNY PRZEWODNIK DLA TESTERÓW OPROGRAMOWANIA
Ten solidny i dokładny przewodnik pomoże Ci zbudować i utrzymać skuteczną automatyzację testów W miarę jak branża związana z oprogramowaniem odchodzi stopniowo od tradycyjnych paradygmatów kaskadowych na rzecz tych bardziej zwinnych, automatyzacja testów staje się ważnym narzędziem, które pozwala zespołom deweloperów na dostarczanie oprogramowania w coraz szybszym tempie, bez obniżania przy tym jakości. Korzystanie z automatyzacji testów we właściwy i efektywny sposób nie jest proste. Wiele prób automatyzacji testów kończy się niepowodzeniem. Dużo jest czynników, które mają wpływ na wartość automatyzacji testów i jej koszty. Książka omawia te aspekty, aby ułatwić podejmowanie decyzji pozwalających na stworzenie możliwie najlepszego rozwiązania, które nie tylko sprawi, że projekt automatyzacji testów odniesie sukces, lecz także pozwoli rozwijać się całemu projektowi oprogramowania. Dzięki tej książce: Poznasz prawdziwą wartość, jakiej możesz oczekiwać od automatyzacji testów Odkryjesz kluczowe cechy, które sprawią, że Twój projekt odniesie sukces Poznasz różne czynniki, jakie należy wziąć pod uwagę podczas planowania testów automatycznych w porównaniu z testami manualnymi Określisz, kto powinien implementować testy, i poznasz konsekwencje tej decyzji Opracujesz projekt testów i dostosujesz go do architektury testowanej aplikacji Zaprojektujesz i zaimplementujesz wysoce wiarygodne testy automatyczne Zintegrujesz automatyzację testów z procesami biznesowymi zespołu tworzącego oprogramowanie Wykorzystasz automatyzację testów w celu poprawy wydajności i jakości swojej organizacji Dowiesz się, jak różne rodzaje testów automatycznych będą pasować do wybranej przez Ciebie strategii testowania, wliczając w to testowanie jednostkowe, testowanie obciążenia i wydajności, testowanie wizualne
20% rabatu
79,15
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki PHOTOSHOP PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA LIGHTROOMA WYD. 2
Lightroom jest dla wielu fotografów podstawowym narzędziem do edycji zdjęć. Istnieją jednak techniki, które w tym programie nie są dostępne, a bardzo rozszerzyłyby możliwości jego użytkowników. Wtedy przydałby się Photoshop... Jest tylko jeden problem: Photoshop to rozbudowany program z ogromem narzędzi, filtrów i opcji. W porównaniu z Lightroomem wydaje się bardzo skomplikowanym systemem, którego opanowanie musi zabrać mnóstwo czasu i kosztować wiele wysiłku! Ta pozycja jest najlepszą propozycją dla osób, które chcą połączyć swoje umiejętności w posługiwaniu się Lightroomem z niezwykłymi możliwościami Photoshopa. Napisana w charakterystycznym dla autora stylu, przystępnie, zabawnie, a zarazem angażująco, wyjaśnia krok po kroku poszczególne techniki edycji zdjęć. Zaczyna się znakomitym wprowadzeniem do Photoshopa. Dalej znajdziesz omówienie wielu przydatnych narzędzi dostępnych w tym programie oraz ćwiczenia, dzięki którym sprawdzisz ich działanie w praktyce. Łatwo i szybko nauczysz się zaawansowanych technik retuszu portretów, usuwania niepożądanych obiektów z kadru czy dodawania efektów do zdjęć krajobrazowych. Dzięki tej książce dowiesz się: które narzędzia Photoshopa są najbardziej przydatne i jak ich używać które techniki sprawdzają się najlepiej, a których warto unikać jak pracować z warstwami jak profesjonalnie retuszować portrety i dodawać efekty specjalne do zdjęć jak tworzyć realistyczne fotomontaże Lubisz Lightrooma? Zostań mistrzem Photoshopa! O autorze Scott Kelby w 2009 roku po raz piąty z rzędu otrzymał tytuł najlepszego autora książki informatycznej, przyznawanej przez amerykańskie Nielsen BookScan. Scott Kelby jest redaktorem naczelnym pisma Photoshop User, przewodniczącym stowarzyszenia NAPP, skupiającego profesjonalnych użytkowników Photoshopa, dyrektorem szkoleniowym seminarium Adobe Photoshop Seminar Tour i jednym z najlepszych instruktorów tego programu w Ameryce. Jest współgospodarzem cotygodniowego talk-show na żywo dla fotografów The Grid oraz wykładowcą, nauczającym fotografii cyfrowej na warsztatach i seminariach organizowanych na całym świecie Kelby jest również wielokrotnie nagradzanym autorem bestsellerowych książek; imponująca lista opracowanych przez niego tytułów sięga ponad 60 pozycji -- wiele z nich przyniosło mu światową sławę i zapewniło pierwsze miejsce na liście najpoczytniejszych autorów książek komputerowych na świecie. Poruszana w nich tematyka dotyczy przede wszystkim Photoshopa, edycji fotografii cyfrowych oraz nowoczesnych technologii związanych m.in. z przetwarzaniem obrazu.
37% rabatu
30,77
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pus Koduj, szyfruj 2
Koduj, szyfruj 2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka PUS adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zawiera zadania, których celem jest ćwiczenie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, czyli kompetencji niezbędnych w codziennym życiu. Kodowanie i programowanie to bardzo ważne i potrzebne w dzisiejszym świecie umiejętności. Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczą się ich już dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych oraz jeden ze sposobów przygotowujących dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie. Książeczka Koduj, szyfruj 2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania wpisuje się w ten trend i jest ciekawą propozycją uzupełniającą gamę pomocy i materiałów ćwiczących i rozwijających te umiejętności. Kodowanie kojarzy się najczęściej z pisaniem skomplikowanych programów komputerowych albo tworzeniem zawiłych wzorów lub schematów. Tymczasem programowanie czy też kodowanie to pewien sposób myślenia i szereg uniwersalnych zasad i reguł. Książeczka Koduj, szyfruj pokazuje, że kodowanie może być proste, opiera się bowiem na przykładach, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień. Zawarte w książeczce „Koduj, szyfruj” zadania stworzone zostały z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu. Te pierwsze gry i zabawy z kodowaniem odpowiadają potrzebom rozwojowym dzieci. Ich celem jest rozwój koncentracji, logicznego myślenia, analizowania i wyciągania wniosków. Ułożone są one zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Dzieci nie muszą rozwiązywać ich po kolei, mogą wybierać te, które są dla nich ciekawe i które przyciągają ich uwagę. Zgodnie z zasadą PUS, czyli „pomyśl – ułóż – sprawdź”, pracują samodzielnie, we własnym tempie i samodzielnie sprawdzają poprawność wybranych odpowiedzi. Zadania zawarte w „Koduj, szyfruj” 2 opierają się między innymi na: • odszyfrowywaniu ukrytych nazw • wyszukiwaniu liczb w układach współrzędnych • odszukiwaniu kodów kolorystycznych • odczytywaniu współrzędnych geograficznych • odkodowywaniu nazw geograficznych według kodów kolorystyczno-graficznych Koduj, szyfruj2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka, z której można korzystać w czasie zajęć szkolnych, kółek zainteresowań, edukacji domowej.
17% rabatu
12,86
15,50 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Model procesowego zarządzania bezpieczeństwem systemów informacyjnych szkół wyższych
Instytucje edukacyjne w Polsce się w ostatnich latach charakteryzują dynamicznym rozwojem. To powoduje konieczność zmian w strukturach organizacji i, co za tym idzie, modyfikację podejścia do zarządzania systemami informacyjnymi. Bezpieczeństwo tych organizacji – w większości non profit (szkoły publiczne) – staje się jednym z ważniejszych wyzwań dla kadr menedżerskich uczelni. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w tych organizacjach jest problemem wielowymiarowym i stanowi interesujący obszar dla badań naukowych. Głównym celem rozprawy jest analiza istniejących metod zarządzania bezpieczeństwem systemów informacyjnych (SI) oraz opracowanie modelu procesów zarządzania bezpieczeństwem SI organizacji edukacyjnej, który gwarantowałby optymalny poziom zabezpieczenia informacji. Autor ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu systemami informatycznymi uczelni publicznych i prywatnych. Był członkiem zespołów ds. strategii informatyzacji oraz kierownikiem projektów NCBR1 związanych z technologiami IT. Prowadzi również działalność konsultingowo-szkoleniową związaną z zagadnieniami bezpieczeństwa informacji.
8% rabatu
25,10
27,30 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Krótka historia informatyki
Czy wiesz, że maszyny liczące znano już w starożytności, a pierwszy program komputerowy napisała córka Byrona Ada Lovelace? Mark I – komputer pierwszej generacji powstały w 1944 roku – miał 17 metrów długości, 2 metry wysokości i metr szerokości. Pierwszym polskim elektronicznym komputerem był XYZ, zbudowany w 1958 roku. Czy nigdy nie intrygowało cię, jak to wszystko się zaczęło? W dziejach ludzkości nie było innego procesu, który by w tak krótkim czasie w tak ogromnym stopniu przeobraził wszystkie obszary aktywności zawodowej i życia codziennego całych społeczności i każdego z nas z osobna! Jeszcze w połowie XX wieku na świecie było tylko kilka komputerów… A teraz? Ten ogromny postęp był możliwy dzięki pracy konkretnych ludzi, których nazwiska i dokonania warto poznać. Dowiedz się, jak Apple zrewolucjonizował rynek, jak rozwijały się układy scalone, jaką moc obliczeniową mają superkomputery i czemu służyły pierwsze sieci komputerowe. Oto Krótka historia informatyki! Ryszard Tadeusiewicz – profesor i były trzykrotny rektor Akademii Górniczo-Hutniczej oraz prezes Krakowskiego Oddziału PAN. Członek PAU, Europejskiej Akademii Nauk oraz Akademii Inżynierskiej w Polsce. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji i szeregu innych towarzystw naukowych. Członek honorowy Polskiego Towarzystwa Informatycznego, wyróżniony medalem 70-lecia polskiej informatyki za zasługi dla jej rozwoju. Doktor honoris causa 12 uczelni krajowych i zagranicznych. Więcej na stronie www.Tadeusiewicz.pl.
35% rabatu
22,73
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Artificial Intelligence
'If you think you understand AI and all of the related issues, you don't. By the time you finish this exceptionally lucid and riveting book you will breathe more easily and wisely' - Michael Gazzaniga A leading computer scientist brings human sense to the AI bubble No recent scientific enterprise has been so alluring, terrifying and filled with extravagant promise and frustrating setbacks as artificial intelligence. Writing with clarity and passion, leading AI researcher Melanie Mitchell offers a captivating account of modern-day artificial intelligence. Flavoured with personal stories and a twist of humour, Artificial Intelligence illuminates the workings of machines that mimic human learning, perception, language, creativity and common sense. Weaving together advances in AI with cognitive science and philosophy, Mitchell probes the extent to which today's 'smart' machines can actually think or understand, and whether AI even requires such elusive human qualities at all. Artificial Intelligence: A Guide for Thinking Humans provides readers with an accessible and clear-eyed view of the AI landscape, what the field has actually accomplished, how much further it has to go and what it means for all of our futures.
13% rabatu
78,26
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Minecraft The Lost Journals
Minecraft The Lost Journals
Autor: Lafferty Mur
Wydawca: Century
wysyłka: 48h
The brand-new official Minecraft novel is a journey into the unknown! When a young girl teams up with her friend to find the boy’s missing uncle, they must leave the safety of the Overworld behind. Alison and Max must team up to find his missing uncle Nicholas. Using the journal his beloved uncle left as a guide, the duo hurtle headlong into a treacherous and unknown landscape called the Nether. There, they meet a strange girl named Freya and her woefully unheroic dog, Bunny Biter, who agree to help them in their quest. The group must take on dangerous new foes and unravel the cryptic journal to find Nicholas and reunite this fractured family.
13% rabatu
46,08
53,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ninja: Get Good
From one of the leading Fortnite gamers in the world comes your guide to outclassing the rest at playing games. Packed with illustrations, photographs, anecdotes, and insider tips, this complete compendium includes everything Tyler 'Ninja' Blevins wishes he knew before he got serious about gaming. Here's how to: -Build a gaming PC -Practice with purpose -Develop strategy -Improve your game sense -Pull together the right team -Stream with skill -Form a community online -And much more Games come and go, but Ninja's lessons are timeless. Pay attention to them and you'll find that you're never really starting over when the next big game launches. Who knows - you may even beat him one day. As he says, that's up to you.
13% rabatu
60,00
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki OPENGL I GLSL NIE TAKI KRÓTKI KURS TOM 3
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. W trzeciej części dowiesz się, jak: oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika, napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek, narysować zagęszczoną siatkę, odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego, za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych. Znajdziesz też wiele dodatkowej wiedzy, która przyda Ci się we własnych projektach: o geometrii, kwaternionach, krzywych i powierzchniach sklejanych, przestrzeni barw, komunikacji z dżojstikiem i rzutowaniu nieliniowym.
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki OPENGL I GLSL NIE TAKI KRÓTKI KURS TOM 1
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. W części pierwszej poznasz: potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a, otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW, matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego, sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach, pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz, wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki OPENGL I GLSL NIE TAKI KRÓTKI KURS TOM 2
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. W części drugiej nauczysz się: reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera, wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu, implementować modele oświetlenia powierzchni, na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowiesz się, do czego jeszcze można je zastosować, otrzymywać na obrazach cienie, budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch, przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego, uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu i dowiesz się, jak osiągnąć stereoskopię.
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki MASZYNA PLATFORMA TŁUM JAK UJARZMIĆ CYFROWĄ REWOLUCJĘ
Stoimy u progu zmiany, jakiej świat jeszcze nie widział Autonomiczne samochody, sztuczna inteligencja pokonująca człowieka na każdym kroku czy korporacje, które choć istnieją jedynie wirtualnie, rozwijają globalne sieci - to juz nie science fiction, lecz czasy, w których żyjemy. W najnowszej książce Andrew McAfee i Erik Brynjolfsson potwierdzają swoją pozycję jednych z najwybitniejszych myślicieli i futurologów. Jako specjaliści od biznesu i nowych technologii pokazują, jak obydwie te dziedziny w najrozniejszych odmianach i dyscyplinach (od big data, przez inteligencje maszynową aż do ekonomii współdzielenia) wpływają na przebiegunowanie współczesnego świata. Tytułowe maszyna, platforma i tłum coraz wyraźniej zaznaczają bowiem swoją obecność w wyznaczaniu kierunku rozwoju - gospodarczego, technologicznego i społecznego. Maszyny regularnie będą zastępować ludzkie umysły - nie tylko dzięki większej mocy obliczeniowej, ale przede wszystkim z powodu umiejętności uczenia się i autonomicznego rozwoju. Zamiast ograniczonych i zamkniętych produktów, firmy będą dostarczać klientom platformy umożliwiające ich darmowy rozwój oraz personalizację. Tłum z kolei zrewolucjonizuje sposób zarządzania firmą. Kluczowe decyzje coraz rzadziej podejmowane będą w rdzeniu przedsiębiorstwa, a coraz częściej będą zależeć od ogromnej liczby konsumentów czy specjalistów. Dzięki technologii ich zbiorowa mądrość może wielokrotnie przewyższyć przebrzmiałe metodologie zawodowych doradców przechodzących z firmy do firmy. Wykorzystując swoje doświadczenie biznesowe i badawcze, McAfee i Brynjolfsson skupiają się przede wszystkim na próbach, trendach i długoterminowych tendencja. Przy całej ich ostrożności wytrawnych graczy nie pozostawiają jednak wątpliwości - rewolucja, która właśnie obserwujemy, zmieni biznes i gospodarkę na jeszcze większa skale, niż zrobiła to kiedyś rewolucja przemysłowa. A świat spod znaku maszyny, platformy i tłumu bedzie znacząco różnił się od naszego.
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Bańka filtrująca i błąd konfirmacji w świadomości użytkowanika Internetu
Sieć jest dla mnie czy ja jestem dla sieci? To co pokazuje mi Internet jest tym czego potrzebuję? Potrafię dotrzeć do informacji? Pytania te powinien zadać sobie każdy świadomy internauta. Droga do odpowiedzi na nie wiedzie poprzez pogłębianie wiedzy na temat mechanizmów zaburzających zaspokajanie potrzeb informacyjnych oraz uświadomienie sobie własnych ograniczeń. Niniejsza książka sygnalizuje kilka problemów związanych z poziomem kompetencji ICT, poziomem samooceny własnych umiejętności i ograniczeniami w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych wynikającymi z zaburzeń na płaszczyźnie socjologicznej i psychologicznej. Jedynie świadomość występowania negatywnych zjawisk bańki filtrującej, błędu konfirmacji i przeładowania informacją połączona z ustawicznym kształceniem się w zakresie kompetencji cyfrowych pozwoli na racjonalne i satysfakcjonujące użytkownika korzystanie z zasobów internetowych.
3% rabatu
28,12
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Głębokie uczenie z TensorFlow
Uczenie maszynowe jest coraz powszechniejsze. Niemal każdego dnia stykamy się z tego rodzaju oprogramowaniem, a możliwości tworzonych systemów stale rosną. Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie budowy i treningu sieci neuronowych staje się dla profesjonalnych programistów koniecznością. Spośród wielu narzędzi służących do tworzenia systemów uczenia maszynowego warto zwrócić uwagę na TensorFlow - nową biblioteką udostępnioną przez Google, przeznaczoną do projektowania i wdrażania zaawansowanych architektur uczenia głębokiego. Bez wątpienia jest to narzędzie, które pozwala na wykonywanie zadań znacznie wykraczających poza standardowy zakres uczenia maszynowego. Ta książka jest przeznaczona dla praktyków, przede wszystkim programistów, architektów i naukowców, którzy chcą się nauczyć projektowania systemów uczących. Podstawowe pojęcia dotyczące uczenia maszynowego wyjaśniono tu poprzez praktyczne przykłady. Przedstawiono możliwości TensorFlow jako systemu do przeprowadzania obliczeń na tensorach. Omówiono zastosowania tej biblioteki w wielu bardzo różnych dziedzinach: do budowy systemów służących do rozpoznawania obrazów, rozumienia tekstu napisanego ręcznie przez człowieka czy przewidywania właściwości potencjalnych leków. Dzięki tej książce można bez trudu zrozumieć matematyczne podstawy systemów uczenia maszynowego, a następnie wykorzystać je podczas tworzenia profesjonalnych sieci neuronowych. W tej książce między innymi: podstawy uczenia maszynowego i rozpoczęcie pracy z TensorFlow budowa prototypów i modeli z optymalizacją hiperparametrów przetwarzanie obrazów w splotowych sieciach neuronowych obsługa zbiorów danych języka naturalnego trenowanie sieci za pomocą procesorów graficznych i procesorów tensorowych TensorFlow: trenuj sieć profesjonalnie! O autorach Bharath Ramsundar jest twórcą DeepChem, pakietu open source opartego na TensorFlow, służącego do opracowywania leków. Przygotowuje doktorat z informatyki na Uniwersytecie Stanforda. Reza Bosagh Zadeh jest wykładowcą na Uniwersytecie Stanforda. Zawodowo zajmuje się uczeniem maszynowym, obliczeniami rozproszonymi i dyskretną matematyką stosowaną. Opracował algorytmy uczenia maszynowego stojące za systemem proponowania kont do śledzenia na Twitterze.
37% rabatu
37,05
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Human Compatible
Human Compatible
Wydawca: Allen Lane
wysyłka: 48h
Humans dream of super-intelligent machines. But what happens if we actually succeed? Creating superior intelligence would be the biggest event in human history. Unfortunately, according to the world's pre-eminent AI expert, it could also be the last. In this groundbreaking book on the biggest question facing humanity, Stuart Russell explains why he has come to consider his own discipline an existential threat to our species, and lays out how we can change course before it's too late. There is no one better placed to assess the promise and perils of the dominant technology of the future than Russell, who has spent decades at the forefront of AI research. Through brilliant analogies and crisp, lucid prose, he explains how AI actually works, how it has an enormous capacity to improve our lives - but why we must ensure that we never lose control of machines more powerful than we are. Here Russell shows how we can avert the worst threats by reshaping the foundations of AI to guarantee that machines pursue our objectives, not theirs. Profound, urgent and visionary, Human Compatible is the one book everyone needs to read to understand a future that is coming sooner than we think.
13% rabatu
98,25
113,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The Trust Manifesto
If you could reinvent the internet now, what would it look like? 'A superb and timely book showing how we can face up to the tsunami of big data that threatens to engulf us all' Stephen Fry "Enlightening, provocative, and wonderfully thoughtful, this is an essential book for our times." Sir Ken Robinson, Educator, New York Times Bestselling Author From the moment Alexa wakes you up, you glance at your Apple watch, check social media, app-order your daily coffee and navigate your way to work, your data is being collected. In this new digital landscape unfurling around us, data is the new oil and you're the oil well. We're living in an extraordinary age: the age of trust. We trust the language of algorithms and the intentions of tech giants. The Trust Manifesto is for anyone how has started to question that trust; who worry where it might end, who fear 'The Black Mirror Effect'. It is for those who wonder what an alternative internet would look like, built on trust, that works for all of us.
13% rabatu
58,26
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Era Agile O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia. W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych. W tej książce między innymi: Agile jako metodyka zarządzania prawidła nowego paradygmatu zarządzania przejście od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej ograniczenia metodologii Agile Agile: zarządzania ucz się od najlepszych! O autorze Steve Denning — uznany autorytet w dziedzinie zarządzania, uważany za jednego z najważniejszych na świecie guru biznesu. Autor książek i licznych artykułów dotyczących kierownictwa, innowacji i zwinnego zarządzania. Jest członkiem rady doradczej Forum Druckera w Wiedniu oraz organizacji Scrum Alliance. Od 2000 roku udziela konsultacji wielu firmom z listy Fortune 500 oraz agencjom rządowym. W wolnych chwilach pisze opowiadania i poezje.
37% rabatu
35,80
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
260
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka