Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie
Wydawca:
Nomos
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376880341
EAN:
9788376880341
oprawa:
Twarda
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
440
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
37,57 zł
Cena detaliczna:
61,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,57 zł
Opis produktu
Tematyka komunikowania i mediów społecznych zaczęła w coraz większym stopniu skupiać uwagę socjologów. Nic dziwnego, we współczesnym świecie należy do najbardziej dynamicznych i fascynujących sfer społecznych. Jest to związane zarówno z odwieczną fundamentalną rolą samego komunikowania w funkcjonowaniu społeczeństw i kultur oraz formowaniu osobowości, ale ostatnio głównie z rozwojem technologii tzw. nowych mediów i ich społecznym wykorzystaniem. [...]
W recenzowanym tomie tematyka komunikowania społecznego ujęta jest bardzo szeroko, zarówno od strony technologii (środków komunikowania), jak i przekazów i ich tworzenia (tzw. Web 2.0) oraz recepcji. Jak każda praca zbiorowa, tak i ta książka, ma strukturę problemową, to znaczy grupuje teksty różnych autorów w częściach odpowiadających szerszym zagadnieniom tematycznym.
Z recenzji prof. Tomasza Goban-Klasa
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|