Build Your First Web App
Modern web application design and development can feel complicated and overwhelming: How do you design a useful tool that can run on a desktop, tablet, and phone? Which of the many programming frameworks should you use to code the application? How can anyone who isn't already a programmer pick up these skills and build something themselves? "Build Your First Web App" answers these questions by teaching not just practicals (two popular frameworks, Bootstrap and Angular.js) but also principles (the basics of user experience design, planning and structuring your software, and tips for applying visual design to make an application more attractive and easier to use). The book walks readers through every step of planning and creating their first web application, with assignments in each chapter readers can use to follow along and code on their own. "Build Your First Web App" is aimed at adults and teenagers who already know some HTML and CSS, but who want to push that knowledge further to create something functional rather than static.
13% rabatu
70,95
81,55 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Adobe Illustrator CC Oficjalny podręcznik Wydanie II
Adobe Illustrator CC jest flagową aplikacją Adobe służącą do tworzenia grafiki wektorowej. Illustrator to rozbudowane i złożone środowisko pracy, które umożliwia tworzenie logo, ikon, rysunków, typografii i ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych czy materiałów wideo. Stale rośnie liczba artystów i zawodowców, dla których Illustrator jest podstawowym narzędziem pracy. Wysoka złożoność oprogramowania oraz mnogość jego funkcji i narzędzi sprawia jednak, że początki pracy z tym świetnym narzędziem bywają trudne. Warto poświęcić nieco czasu i zacząć wykorzystywać najlepsze możliwości Adobe Illustratora! Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania. W tym podręczniku między innymi: Rozpoczęcie pracy z Illustratorem Zasady i techniki edycji obrazu Nowe narzędzia Illustratora, takie jak Puppet Warp czy biblioteki Creative Cloud Korzystanie z efektów i stylów graficznych Praca z tekstem i kolorami Łączenie projektów Illustratora z innymi aplikacjami Adobe Illustrator: prawdopodobnie najlepsze narzędzie dla grafika!
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obrazkowe memy internetowe
Obrazkowe memy internetowe
Autor: Jakub Sroka
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Jest to oryginalna ciekawa praca Jakuba Sroki. Stanowi swoistą próbę monografii, względnie nowego pojęcia/zjawiska - obrazkowych memów internetowych. Znaczną jej część tworzy umiejętna próba kategoryzacji memów. Jest to niewątpliwie oryginalne, twórcze, warte poznania dokonanie Autora. Wskazuje jednocześnie na otwierający się, nowy obszar badawczy w zakresie komunikacji z udziałem maszyn i sieci. prof. dr hab. inż. Włodzimierz Gogołek (Kierownik Pracowni Dziennikarstwo Online, ID UW) Memy internetowe, nowy i niezwykle popularny gatunek komunikacyjny, współtworzą naszą kulturę także w zakresie języka. Opis ich fenomenu, próba porządkującej klasyfikacji i pokazanie, w jaki sposób bywają wykorzystywane - to ambitny zamiar autora, który wykazuje się nie tylko znaczną kompetencją, ale również rzadką umiejętnością atrakcyjnego formułowania myśli. prof. dr hab. Jerzy Bralczyk (Kierownik Zakładu Retoryki Dziennikarskiej, ID UW)
20% rabatu
24,80
31,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
13% rabatu
39,15
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Internet Informacja przestrzenna Spatial Information
Infrastruktura informacji przestrzennej obejmuje – według polskiej ustawy implementującej dyrektywę INSPIRE – zbiory danych przestrzennych występujące w postaci elektronicznej. Organy publiczne i inne podmioty przez nie upoważnione tworzą i obsługują sieć obejmującą wyszukiwanie, przeglądanie, pobieranie i przekształcanie danych oraz uruchamianie nowych e-usług. Narasta współzależność między regulacją przestrzeni realnej i wirtualnej oraz znaczenie spójności prawa dla efektywności modernizacji infrastruktury informacyjnej państwa. Aktualne problemy wykorzystywania informacji przestrzennej na tle dylematów regulacji prawnej przedstawiane są w tej książce przez teoretyków z różnych uczelni oraz ekspertów-praktyków z administracji publicznej i wymiaru sprawiedliwości.
3% rabatu
125,13
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Intranet
Intranet
Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp do informacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą i innowacjami. Autorzy książki opisują potencjał drzemiący we współczesnych systemach intranetowych, prezentują ich funkcjonalność oraz identyfikują najważniejsze etapy tworzenia i zarządzania platformami intranetowymi. Książka zawiera studia przypadków wdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach, a ponadto prezentuje wyniki szeroko zakrojonych badań z udziałem menedżerów i specjalistów dotyczących korzystania z intranetów w rodzimym biznesie. *** Urszula Kandefer – specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych i intranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem nowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projekty informatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesów komunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisów internetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TU Europa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Zdrowia. Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek – pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wiele projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2017–2018.
35% rabatu
32,44
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Blockchain jako innowacja systemowa
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej spektakularne zastosowania blockchain znajduje obecnie w sektorze finansowym, np. na rynku kryptowalut czy na rynku finansowym (tokenizacja). Nie ulega wątpliwości, że technologia ta zmieni całkowicie bankowość i generalnie usługi finansowe. Mariaż gospodarki kognitywnej, rozwiązań mobilnych, FinTech, kryptowalut oraz blockchain oznacza powstanie radykalnie nowych modeli biznesowych w sektorze finansowym. Podczas gdy najbardziej innowacyjne firmy wykorzystają tę szansę, dla innych będzie to wyrok śmierci. Książka jest pionierska na polskim rynku wydawniczym ze względu na jej aktualność oraz szeroki zakres omawianych zagadnień. To jest „gorąca” książka na „gorący” temat. *** Prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Wykładowca i ekspert z zakresu bankowości i prawa bankowego, polityki i prawa konkurencji, prawnych i ekonomicznych zagadnień e-biznesu, prawa nowych technologii oraz ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji. Współpracuje z Consumer Finance Network (European Credit Research Institute), European Consumer Debt Network, European Coalition for Responsible Credit, European Financial Inclusion Network. Członek European Association of Law and Economics. Wykładał jako Visiting Professor na uniwersytetach niemieckich, kierował polską grupą badawczą European Network for Better Regulation – VI Program Ramowy UE. Autor ponad 200 publikacji naukowych i licznych ekspertyz dla naczelnych organów państwa, rządu, UOKiK, UKIE, ZBP, KPF i SKEF. Autor wielu książek, w tym książki „Nowe technologie a sektor finansowy. FinTech jako szansa i zagrożenie” (Poltext 2017).
33% rabatu
40,13
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników! Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania. W tej książce: przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego Adobe After Effects: doceniany przez najlepszych! O autorach Lisa Fridsma pasjonuje się oprogramowaniem Adobe. W ciągu ostatniego ćwierćwiecza napisała ponad trzydzieści książek, w tym wiele z serii Oficjalny podręcznik. Jest właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions. Mieszka w mieście Bethesda w stanie Maryland. Brie Gyncild ma talent do przekazywania wiedzy o technice. Jest autorką wielu bardzo cenionych podręczników i przewodników dotyczących licznych produktów Adobe, takich jak Photoshop, After Effects, Flash czy Acrobat. Mieszka w Seattle
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego O autorze: Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.
27% rabatu
37,96
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Crowdfunding w Polsce
Recenzowany tom podejmuje ważny i aktualny temat, jakim jest crowdfunding – finansowanie społecznościowe. Od kilku lat crowdfunding jest przedmiotem intensywnych badań prowadzonych z różnych perspektyw, przede wszystkim ekonomicznych, prawnych i medioznawczych. Patrząc na analizy tego zjawiska z perspektywy światowej, można stwierdzić, że wyniki badań publikowane są przede wszystkim w czasopismach naukowych i raportach branżowych, mniej jest natomiast publikacji książkowych o charakterze naukowym. Książki poświęcone crowdfundingowi ukazują się, ale mają przede wszystkim charakter poradnikowy. W tym kontekście propozycję przygotowaną pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy należy oceniać jako publikację, która – podejmując temat dyskutowany na całym świecie – wypełnia lukę na polskim rynku. Włączenie do tomu zarówno ogólnych artykułów przeglądowych, jak i tekstów empirycznych lub/i dogłębnie analizujących badane zjawisko jest atutem recenzowanego materiału. Książka powinna zainteresować z jednej strony badaczy i studentów, z drugiej zaś praktyków chcących poszerzyć wiedzę o finansowaniu społecznościowym. Dla tych pierwszych publikacja stanowić będzie dobre wprowadzenie do tematu crowdfundingu, pokazując kierunki badań i odsyłając do bogatej literatury przedmiotu. Dla tych drugich może stanowić kompendium wiedzy oraz – dzięki zamieszczeniu studiów przypadku – inspirację do rozwoju nowych kampanii crowdfundingowych. Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki
20% rabatu
31,92
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
29% rabatu
56,09
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
SIECI KOMPUTEROWE UJĘCIE CAŁOŚCIOWE WYD. 7
Zagadnienia związane z sieciami komputerowymi są wyjątkowo złożone. Opanowanie tej tematyki wymaga przyswojenia sobie wielu pojęć oraz zrozumienia licznych protokołów i technologii, które dodatkowo są ze sobą powiązane w zawiły sposób. Konieczne jest również uwzględnienie gwałtownego rozwoju technologii sieciowych i rosnącej złożoności nowych aplikacji. Aby poradzić sobie z tymi zagadnieniami, konieczne jest całościowe ujęcie tematyki sieci komputerowych. Ta książka jest siódmym, zaktualizowanym i ulepszonym wydaniem znakomitego podręcznika. Zrozumienie zagadnień ułatwia oparcie się autorów na metodzie omawiania zagadnień "od góry do dołu", od ogółu do szczegółu, a więc prezentowania jako pierwszej warstwy aplikacji, a następnie kolejnych, niższych warstw - aż do warstwy fizycznej. W książce szczególnie dużo miejsca poświęcono wiedzy o działaniu internetu, jego architekturze i protokołach. Zaprezentowano tu także fundamentalne zasady budowy i działania sieci oraz informacje o podstawowych problemach sieciowych i metodach ich rozwiązywania. W efekcie ten podręcznik pozwala na zdobycie gruntownej wiedzy, umożliwiającej zrozumienie niemal każdej technologii sieciowej. W tej książce między innymi: warstwowość architektury sieciowej warstwa aplikacji, w tym strumieniowanie i sieci CDN działanie routerów i sterowanie logiką warstwy sieciowej bezpieczeństwo sieci administrowanie siecią Aplikacje sieciowe, protokoły, internet - wszystko, co musisz wiedzieć. O autorach Dr Jim Kurose pracuje w US National Science Foundation. Wcześniej był redaktorem naczelnym „IEEE Transactions on Communications” i „IEEE/ACM Transactions on Networking”. Jest członkiem IEEE i ACM. Zajmuje się protokołami, architekturą sieciową, pomiarami sieciowymi i komunikacją multimedialną. Prof. Keith Ross jest dziekanem Instytutu Inżynierii i Informatyki uczelni NYU Shanghai. Wcześniej pracował na Uniwersytecie Pensylwanii. Zajmuje się zagadnieniami prywatności, sieci społecznościowych, sieci P2P, pomiarów sieciowych, sieci dystrybucji treści i modelowania stochastycznego.
30% rabatu
90,30
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
PHP I MYSQL DYNAMICZNE STRONY WWW SZYBKI START WYD. 5
Język PHP i serwer bazy danych MySQL stały się nieformalnym standardem tworzenia dynamicznych witryn, które korzystają z baz danych. Mimo że istnieje wiele innych konkurencyjnych technologii, rzesza programistów aplikacji internetowych decyduje się właśnie na to rozwiązanie. Otwarte źródła, dostępność, coraz szersze możliwości, elastyczność i szybkość, konsekwentny rozwój - to tylko kilka zalet PHP i MySQL. Projektanci dynamicznych stron WWW wysoce sobie cenią te zalety, o czym świadczy choćby stale wzrastająca liczba stron WWW, które napisano z wykorzystaniem tych technologii. Ta książka jest doskonałym poradnikiem dla projektantów dynamicznych stron WWW. Szczególnie przydatna okaże się dla osób dopiero nabierających wprawy w programowaniu. W przejrzysty sposób opisano podstawy języków PHP oraz SQL. Przedstawiono zasady poprawnego konfigurowania serwerów PHP i MySQL. Uwzględniono zagadnienia dotyczące obsługi i usuwania błędów, a także przeprowadzania testów aplikacji. Szeroko potraktowano kwestie bezpieczeństwa aplikacji. Znalazło się tu również sporo informacji o integracji PHP z takimi technologiami jak JavaScript, jQuery, Perl czy Ajax. Przy tym wszystkim książka jest napisana w sposób bardzo przystępny, a liczne przykłady znakomicie ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści. Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce: Podstawy PHP i MySQL Zaawansowane zagadnienia i tworzenie zoptymalizowanego kodu Ukryte pola, stronicowanie wyników i inne techniki programistyczne Korzystanie z ciasteczek i sesje Zabezpieczenia aplikacji PHP i MySQL - wydajne, niezawodne, stabilne działanie! O autorze Larry Ullman jest prezesem firmy Digital Media and Communications INC, która specjalizuje się w technologiach informacyjnych. Jest autorem świetnie sprzedającej się książki "PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start", jak również kilku innych książek na temat podobnych technologii. Larry pisze również artykuły na te tematy, jak również uczy ich.
30% rabatu
69,30
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
YouTube w edukacji
Możliwości warsztatowe oraz znakomite rozeznanie co do istoty mediów społecznościowych pozwoliły Autorce na przygotowanie rozprawy nowatorskiej i wartościowej poznawczo, [która jest] ważnym punktem odniesienia w badaniach nad mediami społecznościowymi i działalnością popularnonaukową w ogóle. Z recenzji dr hab. prof. UMCS Danuty Kępy-Figury Wybór tematyki badawczej jest ze wszech miar trafny. Nie mieliśmy dotąd w nauce takiego opracowania […]. Autorka jest w swoich założeniach „harmonijnie” eklektyczna i umiejętnie łączy sprawdzone, utrwalone w językoznawstwie, klasyczne metody strukturalne badania tekstu (także całego dyskursu) popularnonaukowego z metodami nowszymi dotyczącymi badań językowych stylów, strategii komunikacyjnych i badań medioznawczych. Praca stanowi duże osiągnięcie badawcze Autorki i znacząco rozszerza naszą wiedzę o współczesnych relacjach między językiem i kulturą (medialną, internetową). Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
33% rabatu
26,13
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-marketing
E-marketing
Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
33% rabatu
40,13
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Następstwo prawne treści cyfrowych na wypadek śmierci
Monografia stanowi uzupełnione i zaktualizowane wydanie rozprawy doktorskiej obronionej w 2018 r. na Wydziale Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. W opracowaniu autor podejmuje problematykę następstwa prawnego treści cyfrowych na wypadek śmierci użytkownika usług internetowych, w ramach aktywności użytkowników w serwisach społecznościowych, usługach poczty email, a także usługach chmury internetowej. Celem monografii jest odpowiedź na pytanie o dopuszczalność następstwa prawnego treści cyfrowych mortis causa w świetle obowiązujacych przepisów prawa polskiego, a także zdiagnozowanie problemów, wyjaśnienie i rozstrzygniecie ewentualnych wątpliwości w tej kwestii. Przeprowadzone w pracy badania zostały poparte analizą aktów prawnych prawa polskiego oraz prawa europejskiego, a także aktów typu soft law opublikowanych w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Do tego celu została wykorzystana również specjalistyczna literatura zawarta w szczególności w systemach prawa, komentarzach, opracowaniach monograficznych, artykułach, czasopismach naukowych oraz podręcznikach akademickich.
3% rabatu
144,53
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-SENIOR PORADNIK ŚWIADOMEGO UŻYTKOWNIKA INTERNETU
Odnajdź bezpieczne ścieżki w wielkim cyfrowym świecie! Internet jest dla każdego! Na co dzień korzysta z niego ogromna liczba osób, które nie wyobrażają sobie już życia bez tego fantastycznego medium. Czym innym jest jednak świadomość, że ktoś korzysta z udogodnień cyfrowego świata, a czym innym obawa przed osobistym kontaktem z globalną siecią. Początkujący użytkownik czuje się niczym zbłąkany turysta w dżungli - nigdy nie wie, skąd wyskoczy tygrys. W takich warunkach dobrze jest mieć przy sobie jakąś broń, a także mapę. Sięgnij po tę książkę i wyrusz na wyprawę po sieci! W tym niezwykłym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania związane z poruszaniem się w internecie oraz z bezpieczeństwem korzystania z sieci. Dowiesz się, co to jest przeglądarka i jak ją ujarzmić. Odkryjesz, jak wyszukiwać potrzebne Ci informacje, otwierać strony ulubionych gazet, sprawdzać trasy przejazdu i tłumaczyć artykuły napisane w obcym języku. Dokładnie sprawdzisz, jak zadbać o swoje bezpieczeństwo: czego nie robić i co robić, by nie dać się oszukać i skutecznie chronić się przed wirusami. Nauczysz się robić zakupy w sklepach internetowych i obsługiwać Twoje konto w banku. Zobaczysz też, jak sprawdzić informacje o lekach, podróżach i innych ważnych kwestiach. Ba, może nawet założysz sobie profil zaufany! Zaprzyjaźnij się z internetem i korzystaj z niego pełnymi garściami! Wyszukiwanie informacji w sieci Bezpieczeństwo w sieci Zakupy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa Zdrowie Samochód Obywatel w Internecie Podróże Ogólny podział domen Googlowanie zaawansowane
25% rabatu
18,66
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Satelitarne sieci teleinformatyczne
Książka skierowana przede wszystkim do studentów elektroniki i telekomunikacji w wyższych szkołach technicznych, a także do wszystkich zainteresowanych łącznością satelitarną, zarówno profesjonalistów jak i amatorów. Książka jest poświęcona analizie rozwiązań technicznych umożliwiających świadczenie takich usług masowemu odbiorcy w dowolnym miejscu na kuli ziemskiej i z właściwą dla danej usługi jakością. Opisano zagadnienia związane z orbitami i z zapewnieniem łączności na powierzchni całej Ziemi, co jest możliwe dzięki stosowaniu konstelacji satelitów. Przedstawiono zagadnienia dotyczące bilansu energetycznego łącza satelitarnego, a także modulacji i demodulacji sygnału. Podano sposoby realizacji usług multimedialnych, która wymaga właściwego sterowania przepływem danych i stosowania odpowiednich protokołów transmisyjnych. Omówiono kwestie związane ze skuteczną obsługą wielu milionów abonentów, możliwe dzięki stosowaniu odpowiednich mechanizmów zwielokrotnienia łącza i dostępu. Przedstawiono także techniczne aspekty działania sieci VSAT oraz zaprezentowano systemy do wolnej transmisji danych, do przenoszenia ruchu IP, do świadczenia usług telefonicznych, szerokopasmowych usług multimedialnych. Opisano również systemy udostępniane przez jedną z najstarszych firm łączności satelitarnej, jaką jest Inmarsat, a w szczególności systemy zwiększające bezpieczeństwo żeglugi morskiej i powietrznej. Zaprezentowano także możliwości zastosowania do łączności tzw. platform stratosferycznych. Wielką zaletą książki jest to, iż oprócz podstaw teoretycznych Czytelnik znajdzie bogato zilustrowany opis wielu rozwiązań technicznych oraz omówienie właściwości różnych współczesnych systemów satelitarnych.
15% rabatu
58,65
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
UX W PROJEKTOWANIU WITRYN INTERNETOWYCH
Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalności, w odpowiedni sposób zaprojektować interakcje z użytkownikiem, zapewniając również dostępność produktu dla osób o szczególnych potrzebach. Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk pozwala na zwiększenie współczynnika retencji użytkowników. Opisano wdrażanie zasad UX przy projektowaniu przepływów zadań, szkieletów i prototypów oraz techniki wykrywania luk w ścieżkach wędrówek użytkowników. Omówiono także konwencjonalne standardy dostępności witryn dla wszystkich użytkowników. Najważniejsze zagadnienia: Podstawy UX i tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem Standardy użyteczności UX Przygotowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii UX Dostępność witryny i testowanie pod kątem dostępności Wdrażanie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 UX: użytkownicy pokochają Twoją witrynę! O autorach Marli Ritter jest specjalistką UX i orędowniczką dostępności witryn internetowych. Projektuje witryny internetowe od ponad 20 lat. Zajmuje się również pracą edukatorską w tym zakresie. Dodatkowo interesuje się antropologią kulturową, psychologią i naukami behawioralnymi. Dr Cara Winterbottom do swoich zainteresowań zalicza psychologię, filozofię i informatykę. W dziedzinie UX specjalizuje się w stosowaniu ilościowych i jakościowych metod badawczych, tworzeniu architektury informacji i projektowaniu interakcji z użytkownikiem.
30% rabatu
38,43
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2
Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online. Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google! Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM. O autorze Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
67
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka