Biblia Excela dla księgowych 2.0
Kompendium wiedzy pokazujące, jak Excel może pomóc w prowadzeniu księgowości. Autorzy pokazują, m.in. jak przygotować szablon do planowania kosztów amortyzacji czy szablon do wystawiania faktur mający wbudowane mechanizmy automatycznej numeracji kolejnych dokumentów.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ochrona danych osobowych medycznych
Najważniejsze atuty publikacji to: liczne przykłady związane z prawidłowym przetwarzaniem szczególnej kategorii medycznych danych osobowych; wzory dokumentów i rozwiązań do zastosowania w jednostkach przetwarzających dane osobowe medyczne; omówienie ogólnego rozporządzenia unijnego o ochronie danych osobowych w kontekście danych osobowych medycznych, które zacznie obowiązuje od 25 maja 2018 r.; uwzględnienie przepisów ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; doskonały zespół Autorów,który tworzą osoby z wieloletnią praktyką w ochronie danych osobowych, a także blisko współpracujący z podmiotami leczniczymi. Prawidłowe stosowanie przepisów o ochronie danych osobowych jest szczególnie istotne w jednostkach, które przetwarzają dane wrażliwe, jakimi są dane medyczne. Trzeba pamiętać że przetwarzanie takich danych zasadniczo jest zakazane. Jedynym wyjątkiem jest przetwarzanie ich w celu ochrony zdrowia, świadczenia usług medycznych lub leczenia przez osoby zawodowo zajmujących się leczeniem. W efekcie zbiory i systemy informatyczne zawierające dane wrażliwe są traktowane inaczej niż wszystkie pozostałe – administrator takich zbiorów i systemów ma dodatkowe obowiązki związane z ich prowadzeniem, w szczególności musi je w specjalny sposób zabezpieczyć, zapewnić pełną gwarancje ich zabezpieczenia i nie może ich swobodnie udostępniać. Dzięki tej publikacji Czytelnik dowie się m.in.: Jakie przesłanki muszą być spełnione, aby dopuszczalne było przetwarzanie danych wrażliwych? Czy rodzina zmarłego pacjenta może wystąpić z wnioskiem o odszkodowanie za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych poprzez udostępnienie dokumentacji medycznej osobom nieuprawnionym? Jak jest uregulowana kwstia przechowywania dokumentacji medycznej prowadzonej w formie papierowej po zakończeniu działalności przez lekarza, pielęgniarkęm lub położną? Na czym polega warstwowe spełnianie obowiązku informacyjnego wobec pacjenta? Czym różni się obowiązek administratora zapewnienia dostępu do dokumentacji medycznej od zapewnienia dostępu do kopii danych? Jak prawidłowo zabezpieczyć dane osobowe zgromadzone w dokumentacji medycznej? Od spełnienia jakich warunków uzależniona jest możliwość zawarcia umowy prztwarzania danych medycznych? Jakie są możliwe do zastosowania środki ochrony fizycznej w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych? Jak zorganizować systemową ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem do nich oraz nieuprawnioną zmianą ich treści? Jakie zasady ochrony danych osobowych obowiązują w transplantologii? Czy dane biometryczne stanowią dane osobowe i jakie są podstawy ich przetwarzania zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami? Kiedy przetwarzanie danych osobowych jest niedopuszczalne? Za jakie zachowania związane z przetwarzaniem danych osobowych grozi obecnie odpowiedzialność karna?
2% rabatu
126,42
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wprowadzenie do komputerowej analizy danych jakościowych
W monografii omówiono programy CAQDA, wspomagające analizę danych jakościowych. Są to narzędzia bezpłatne, powszechnie dostępne, oferujące dość bogate rozwiązania, a niewymagające specjalnych zasobów sprzętowych ani wiedzy z zakresu obsługi standardowych programów komputerowych. Ułatwiają one zarówno pracę z tekstem, jak i analizę materiałów audiowizualnych. Publikacja zawiera też praktyczne wskazówki dotyczące wyboru oprogramowania do realizacji projektów badawczych. Adresatami książki są nie tylko studenci, doktoranci i badacze zainteresowani analizą danych jakościowych wspartą specjalistycznym oprogramowaniem komputerowym, lecz także wszyscy, którzy w swojej pracy poszukują tego rodzaju narzędzi.
17% rabatu
33,12
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dziewczyny kodują. Ucz się kodować i zmieniaj świat - CD
Naprawdę wierzę, że technologia może zainspirować dziewczyny do tego, aby wzięły sprawy w swoje ręce i wcielały w życie wizjonerskie pomysły. Cieszę się, że powstała książka, która wskaże im tę drogę. John Legend Nie wiem, jak się programuje, ale ta książka skłoniła mnie do zgłębiania tej wiedzy. Zachęcam wszystkie dziewczyny do lektury i do podjęcia próby zmiany świata za pomocą technologii. Malala Yousafzai Dziewczyny zasługują na szansę, by zakochać się w komputerach. Ta książka sprawi, że wiedza o technologii stanie się dostępna i zrozumiała. I nie będzie to tylko z korzyścią dla dziewczyn. Melinda Gates, filantropka i bizneswoman
15% rabatu
14,36
16,90 zł
Dodaj
do koszyka
Krew pot i piksele
Krew pot i piksele
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313
30% rabatu
30,09
42,99 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik farmera
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
28% rabatu
21,59
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Ustawa o ochronie danych osobowych. Komentarz
Publikacja obejmuje przepisy unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (część I komentarza) oraz nowej polskiej ustawy o ochronie danych osobowych (część II komentarza). Obie części są ze sobą powiązane poprzez system odesłań, co zapewnia spójność, pozwala na uniknięcie zbędnych powtórzeń, a zarazem umożliwia łatwe poruszanie się po tekstach komentowanych przepisów. Autor omawia regulacje nowej polskiej ustawy, w tym: - postępowanie przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych, - wyjątki od obowiązku informowania przewidziane dla podmiotów publicznych, - warunki i tryb certyfikacji, - postępowanie w sprawach naruszenia przepisów o ochronie danych. W komentarzu uwzględniono też sprostowanie do unijnego rozporządzenia.
15% rabatu
245,65
289,00 zł
Dodaj
do koszyka
AGILE RETROSPEKTYWY W ZARZĄDZANIU STANDARDAMI
Ostatnia z dwunastu zasad Manifestu Agile mówi o retrospektywach. W myśl tej reguły zespół programistów odbywa regularne spotkania, na których analizuje efekty pracy nad projektem, myśli nad możliwymi zmianami i odpowiednio dopasowuje działania. Retrospektywa po każdej iteracji projektu pozwala na niezwykle skuteczne optymalizowanie pracy zespołu - przeprowadzona odpowiednio gwarantuje, że zebrane wnioski i opinie członków grupy przyczyniają się do coraz lepszych wyników. Rzecz w tym, że rzetelne przygotowanie i przeprowadzenie retrospektywy wcale nie jest proste i oczywiste! W tej książce znajdziesz szereg praktycznych wskazówek, sprawdzonych praktyk i innowacji, dzięki którym sprawisz, że retrospektywy wniosą do Twojego zespołu prawdziwą wartość. Szybko się zorientujesz, że przedstawione tu techniki można stosować w dowolnym projekcie, w którym sukces zależy od zaangażowania i efektywności zespołu i gdy potrzebny jest proces ciągłego doskonalenia. W książce znalazło się sporo ciekawych informacji, dzięki którym łatwiej będzie rozpoznać i przezwyciężyć typowe problemy. Zapoznasz się z przełomowymi koncepcjami, takimi jak eksperymentowanie i uczenie się na bazie myślenia systemowego. Pozornie proste i oczywiste pomysły umożliwią Ci znakomitą poprawę wyników pracy Twojego zespołu! W tej książce: sukcesy i porażki jako źródło cennej informacji techniki facylitacji techniki przygotowania retrospektyw wykorzystywanie spostrzeżeń i opinii typowe problemy retrospektyw retrospektywy a wprowadzanie zmian o wielkiej skali Spójrz wstecz, zastanów się i idź do przodu! O autorze Marc Loeffler niegdyś był menedżerem projektów w takich firmach jak Volkswagen AG czy Siemens AG. W 2006 roku zafascynował się metodyką zwinnego wytwarzania oprogramowania. Dziś jest znanym trenerem i autorem książek o Agile. Jego pasją jest pomaganie zespołom w stosowaniu zwinnych metodologii, zwłaszcza Scrum i XP. Loeffler ma cenny dar przezwyciężania dysfunkcyjnych zachowań i rozwiązywania znanych problemów w nowatorski sposób.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
ROZWIJANIE MIKROUSŁUG W PYTHONIE BUDOWA TESTOWANIE INSTALACJA I SKALOWANIE
Rozwijanie mikrousług w Pythonie. Budowa, testowanie, instalacja i skalowanie Mikrousługi są bardzo ciekawym trendem tworzenia kodu. Pojawił się on kilka lat temu z uwagi na potrzebę przyspieszenia cyklu udostępniania oprogramowania. Nowe produkty i funkcje musiały być oferowane użytkownikom możliwie najszybciej. Wkrótce okazało się, że tworzenie architektury aplikacji składającej się z małych, funkcjonalnych jednostek - właśnie mikrousług - jest bardzo obiecującym sposobem pracy. Pozwala na zwiększenie się elastyczności oraz szybkości wprowadzania innowacji, gdyż programista może zająć się jednym elementem bez zastanawiania się nad całością aplikacji. W świecie, w którym rządzą wydajność i krótki czas dostarczania kodu, jest to duża wartość! Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób niewielkie, standardowe elementy kodu mogą złożyć się na kompletną, działającą aplikację. Nauczysz się tworzyć takie mikrousługi, rozwiązywać pojawiające się problemy i nabierzesz nawyku stosowania dobrych praktyk. Szybko zaczniesz pisać aplikacje w Pythonie za pomocą szerokiego wachlarza dostępnych narzędzi, włączając w to Flask czy Tox. Przy okazji nauczysz się zasad programowania zorientowanego na testy. Dowiesz się, jak zabezpieczać komunikację pomiędzy usługami i kodować funkcjonalności zapory aplikacyjnej w języku Lua dla serwera Nginx. Poznasz też możliwości instalowania mikrousług w chmurze AWS z wykorzystaniem kontenerów Docker. W tej książce między innymi: mikrousługi i ich rola w tworzeniu nowoczesnych aplikacji WWW cykl tworzenia kodu pod kątem testów i ciągłej integracji monitorowanie i zabezpieczanie mikrousług tworzenie mikrousług w JavaScript budowa mikrousług niezależnie od operatorów chmurowych i technologii wirtualizacyjnych unikanie problemów wynikających z centralizacji aplikacji Mikrousługi w języku Python: integracja doskonała! O autorze Tarek Ziadé — jest kierownikiem ds. technicznych w firmie Mozilla. Zajmuje się usługami sieciowymi o wielkiej skali w Pythonie na potrzeby przeglądarki Firefox. Jest także założycielem Afpy, Francuskiej Grupy Użytkowników Pythona. Wielokrotnie był prelegentem podczas konferencji Solutions Linux, PyCon, OSCON, EuroPython i innych.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
C++17 STL RECEPTURY
C++17 STL RECEPTURY
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
C++ pozwala zarówno na tworzenie interfejsów wysokiego poziomu, jak i na pisanie kodu działającego na niskim poziomie. Sprawdza się, gdy trzeba zapewnić wysoką wydajność i niskie obciążenie. Język ten jest konsekwentnie rozwijany: kolejne jego specyfikacje, C++14 i C++17, przyniosły wiele znakomitych udoskonaleń. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, należy korzystać z C++ łącznie z biblioteką STL. Jest to standardowa biblioteka języka, dzięki której C++ jest idealny do implementowania oprogramowania o wysokiej jakości i dużej wydajności. Zalety C++ sprawiają, że jest wykorzystywany niemal w każdej dziedzinie. Niestety, wielu programistów nie używa STL. Dzięki tej książce poznasz użyteczność biblioteki standardowej (STL) w C++17 w praktyce, co pozwoli Ci na tworzenie efektywniejszego i w pełni przenośnego kodu źródłowego. Najpierw poznasz nowe funkcje języka, co pozwoli Ci na zrozumienie reguł rządzących C++, oraz funkcje biblioteki standardowej i sposób jej działania. Podczas pracy nad praktycznymi i łatwymi do wykorzystania recepturami poznasz podstawowe koncepcje STL, takie jak kontener, algorytm, klasa narzędziowa, wyrażenie lambda, iterator i wiele innych. Dowiesz się, jak działają najnowsze funkcje wprowadzone w standardzie C++17. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i wysiłek podczas programowania, a Twój kod stanie się prostszy i zdecydowanie bardziej elegancki. W książce między innymi: Nowości w standardzie C++ 17 Kontenery STL i koncepcja iteratorów Wyrażenia lambda i zaawansowane algorytmy biblioteki STL Ciągi tekstowe, strumienie wejścia-wyjścia i wyrażenia regularne Programowanie równoległe i współbieżność C++17 i STL. Elegancka klasyka i potężne możliwości. O autorze Jacek Galowicz do niedawna implementował sterowniki jądra w C i C++. Tworzył też grafiki 3D i bazy danych, zajmował się również komunikacją sieciową. Ostatnio pracuje w firmach Intel oraz FireEye, gdzie programuje systemy operacyjne o dużej wydajności i wysokim poziomie bezpieczeństwa, wykorzystując wirtualizację Intel x86. Jego ogromną pasją są nowoczesne implementacje C++ na niskim poziomie i łączenie w kodzie wysokiej wydajności z eleganckim stylem.
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
AUTOCAD 2019 PL PIERWSZE KROKI
Nie trać czasu - zacznij projektować! Proste operacje rysunkowe i podstawowe narzędzia Modyfikowanie projektów, korzystanie z szyków i kreskowań Wymiarowanie rysunków i ich parametryzacja AutoCAD od lat niepodzielnie króluje w biurach projektowych i jest narzędziem wykorzystywanym przez rzesze architektów, budowniczych, mechaników oraz konstruktorów. Tę aplikację zna - lub powinien znać - każdy, kogo praca ma jakikolwiek związek z tworzeniem rysunków technicznych, opracowywaniem koncepcji wykonawczych czy przygotowywaniem części do produkcji. AutoCAD jest też jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w środowisku akademickim i trudno dziś zakończyć studia na uczelni technicznej, nie opanowawszy tego programu w stopniu przynajmniej podstawowym, ponieważ to za jego pomocą prowadzone są zajęcia i to w nim opracowuje się projekty zaliczeniowe. Co jednak zrobić, gdy nie ma się o nim pojęcia? Sięgnąć po najlepszą na rynku książkę, która pozwoli szybko i sprawnie rozpocząć pracę z programem AutoCAD 2019. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat narzędzi rysunkowych i sposobów ich używania, a także dowiesz się, jak modyfikować obiekty, dobierać grubość linii i rodzaj kreskowania, używać uchwytów obiektów oraz dokładnie dopasowywać do siebie poszczególne elementy. Nauczysz się stosować szyk kołowy i prostokątny, automatycznie nadawać i zmieniać precyzyjne wymiary oraz obliczać różne potrzebne Ci wielkości. Odkryjesz, jak wygodne jest stosowanie bloków, a także do czego służą warstwy. Poznasz też sposoby przeglądania i drukowania dokumentacji w nowym AutoCAD-zie. Nie ma na co czekać, czas rozpocząć naukę! Pierwszy rysunek, obiekty i współrzędne punktów Oglądanie rysunku, rysowanie precyzyjne i modyfikacje obiektów Szerokość linii i praca z liniami przerywanymi Szyk kołowy i prostokątny, uchwyty obiektów Informacje o rysunku i menedżer właściwości Kreskowanie, właściwości i napisy Wymiary i rysunek parametryczny Bloki, warstwy i wydruk Projektuj jak zawodowiec - naucz się AutoCAD-a od podstaw!
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
BLENDER ARCHITEKTURA I PROJEKTOWANIE WYD. 2
Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce! Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny... zupełnie za darmo, również do zastosowań komercyjnych. Z tej aplikacji korzystają zarówno hobbyści, jak i wielkie studia, a efekty, które można za jej pomocą uzyskać, nie odbiegają od tego, co da się osiągnąć przy użyciu płatnych - i zwykle bardzo drogich - rozwiązań oferowanych przez gigantów branży 3D. Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera. Instalacja i interfejs środowiska Modelowanie obiektów i modyfikatory Definiowanie i ustawianie kamer Oświetlanie i renderowanie scen Stosowanie materiałów i tekstur Podstawy animacji Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle Z tą książką nauka Blendera to czysta przyjemność! Piotr Chlipalski – fotograf, performer, twórca ruchomych obrazków (wideo, animacja, mapping, wirtualna scenografia); pomysłodawca i dyrektor festiwalu artystów ulicy Ulicznicy; współzałożyciel formacji Muzikanty. Z Blenderem związany od dekady na najróżniejszych polach jego eksploatacji. Zdecydowanie praktyk, raczej kreatywny. http://chlip.com/
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
AGILE RUSZ GŁOWĄ
Przekonaj się, jak bardzo metodyki zwinne ułatwią Ci pracę! Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce! Podobnie jak inne książki z serii "Rusz głową", również i ta została napisana z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy nauki o poznawaniu i uczeniu się. Dzięki temu Twój mózg zaangażuje się w poznawanie nowych koncepcji i przyswoi je bez ociągania się. Zrozumiesz, na czym polegają i jakie zalety mają najpopularniejsze metodyki Agile: Scrum, XP, Lean i Kanban. Nauczysz się korzystać z dobrodziejstw metodyk zwinnych i sprawisz, że Twój zespół zacznie lepiej planować pracę, będzie pisać lepszy kod, poprawi się współpraca w grupie. Niepostrzeżenie idea Agile zwinnie zadomowi się w Twoim umyśle i w Twoim zespole. Co więcej, jeśli zechcesz podjąć wyzwanie i zdobyć certyfikat PMI-ACP O autorach Andrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT. Jennifer Greene — analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
REACT NATIVE TWORZENIE APLIKACJI MOBILNYCH W JĘZYKU JAVASCRIPT WYD. 2
React Native to framework JavaScript służący do budowania interfejsów użytkownika. Został utworzony i jest udostępniany przez Facebooka na licencji open source i od samego początku zyskał uznanie programistów. React Native pozwala bowiem na proste tworzenie w pełni funkcjonalnych aplikacji mobilnych natywnie renderowanych na iOS i Androida. Umożliwia też bezproblemowe korzystanie z zasobów platform mobilnych, takich jak kamera, lokalizacja czy pamięć lokalna. To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej. W książce znalazło się mnóstwo przykładowych bloków kodu i instrukcji krok po kroku, dzięki czemu szybko można się nauczyć tworzenia i nadawania stylów interfejsom graficznym, korzystania z komponentów mobilnych, a także debugowania i wdrażania aplikacji mobilnych. Omówiono również sposoby rozszerzania możliwości React Native: używanie zewnętrznych bibliotek, a nawet tworzenie własnych bibliotek w językach Java i Objective-C. W tej książce omówiono: Tworzenie interfejsów dla komponentów natywnych w React Native Opracowywanie własnych aplikacji i komponentów React Native Interfejsy API oraz moduły tworzone przez społeczność użytkowników React Komponenty przeznaczone na daną platformę w aplikacjach wieloplatformowych Zarządzanie stanami w dużej aplikacji za pomocą biblioteki Redux React Native: oto narzędzie do budowy kapitalnych aplikacji mobilnych! Bonnie Eisenman - inżynier oprogramowania. Obecnie pracuje dla Twittera, a wcześniej zdobywała doświadczenie w Codecademy, Fog Creek Software i Google. Zabiera głos na konferencjach, wygłaszając referaty o różnej tematyce: począwszy od ReactJS, poprzez programowanie instrumentów muzycznych, a na Arduino skończywszy.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bardziej efektywny C#
Bardziej efektywny C#
Autor: Wagner Bill
Wydawca: Promise
wysyłka: 48h
50 sposobów ulepszenia języka C# Powszechnie rozpoznawany ekspert .NET Bill Wagner identyfikuje i wyjaśnia 50 zaawansowanych technik i zasad pisania niezawodnego i dobrze działającego kodu C# 7.0. Zgodnie z rosnącym wyrafinowaniem języka C# i oczekiwaniami społeczności programistów Wagner przedstawia nowe, skuteczne rozwiązania problemów, na które natrafiamy każdego dnia. Trzy wydania Effective C# i zawarte w nich jasne wyjaśnienia, wskazówki i realistyczne przykłady kodu dowiodły swojej wartości dla tysięcy programistów. Bardziej efektywny C# przynosi to samo sprawdzone podejście do nowych funkcjonalności języka C# 7.0, pomagające bardziej wydajnie i skutecznie realizować dobrze znane zadania. Bazując na niezrównanym doświadczeniu i kluczowej roli w globalnych gremiach standaryzujących języka C#, Wagner pokazuje podejścia zorientowane obiektowo, funkcyjne i zorientowane na usługi do zarządzania danymi przy użyciu C#, lepsze sposoby wyrażania naszych zamiarów użytkownikom i innym programistom, a także nowe możliwości wykorzystywania technik asyn-chronicznych i programowania dynamicznego. ? Używanie właściwości zamiast dostępnych pól danych (punkt 1) ? Rozróżnianie pomiędzy typami wartościowymi i referencyjnymi (4) ? Zależności pomiędzy różnymi koncepcjami równości (9) ? Unikanie operatorów konwersji (11) ? Rozróżnianie pomiędzy interfejsami a metodami wirtualnymi (15) ? Unikanie przeciążania metod zdefiniowanych w klasach bazowych (19) ? Tworzenie grup metod, które są jasne, minimalne i kompletne (22) ? Włączanie natychmiastowego zgłaszania błędów w iteratorach i metodach asynchronicznych (26) ? Używanie metod asynchronicznych do pracy asynchronicznej (27) ? Unikanie alokowania wątków i przełączania kontekstów (30) ? Konstruowanie równoległych zapytań PLINQ z uwzględnieniem wyjątków (36) ? Używanie puli wątków zamiast tworzenia wątków (37) ? Wykorzystanie BackgroundWorker do komunikacji pomiędzy wątkami (38) ? Używanie najmniejszego możliwego zakresu dla blokad (41) ? Zalety i wady dynamicznego programowania (43) ? Pełne wykorzystanie API wyrażeń (46) ? Minimalizowanie obiektów dynamicznych w publicznych API (47) Jesteś już skutecznym programistą C#: dzięki tej książce staniesz się wyjątkowym. Bill Wagner jest jednym z czołowych projektantów C#, członkiem ECMA C# Standards Committee i autorem trzech wydań Effective C#. Jest też prezesem Humanitarian Toolbox, został wyróżniony tytułem Microsoft Regional Director oraz .NET MVP od 11 lat, zaś ostatnio dołączył do .NET Foundation Advisory Council. Wagner wielokrotnie pomagał rozmaitym firmom, od start-upów po międzynarodowe korporacje w usprawnianiu procesów projektowych i rozwijaniu zespołów programistycznych. Obecnie jako członek zespołu .NET Core tworzy materiały szkoleniowe dla programistów z dziedziny języka C# i .NET Core.
30% rabatu
55,86
79,80 zł
Dodaj
do koszyka
Python 3. Kolejne lekcje dla nowych programistów
Jeśli masz już za sobą napisanie pierwszych programów w Pythonie, to już wiesz, jak bardzo wszechstronny jest ten język i że jego możliwości są imponujące. Python nadaje się do bardzo wielu zastosowań, jednak jeśli chcesz go wykorzystać w pełni, musisz wyjść poza podstawy. Efektywny programista korzysta z wiedzy wykraczającej poza znajomość struktur języka, poza tym jest zdolny do obiektywnej refleksji nad własnymi możliwościami i stara się cały czas doskonalić swój warsztat. Dzięki tej książce, zanim się spostrzeżesz, wykonasz 52 interesujące i świetnie przygotowane projekty, dzięki którym zyskasz kluczowe praktyczne umiejętności i pogłębisz rozumienie sedna pracy programisty. Odkryjesz sposoby analizy problemu i nauczysz się projektować sposób jego implementacji w programie. Później zaczniesz projektować konkretne rozwiązania, dbając o ich prostotę i elegancję. Wystarczy, że wykażesz się dyscypliną, zaangażowaniem i wytrwałością, a już wkrótce zrozumiesz znaczenie procesu, rozwiniesz kreatywność, a przede wszystkim zadbasz o jakość tworzonego kodu. Twoim celem nie będzie już tylko pisanie "kodu, który działa". Zaczniesz tworzyć znakomity kod i staniesz się prawdziwym programistą, biegłym w Pythonie. W tej książce: praca ze złożonymi projektami korzystanie ze struktur danych algorytmy i przetwarzanie struktur danych techniki parsowania i przetwarzania tekstu modelowanie danych za pomocą języka SQL stosowanie prostych i zaawansowanych narzędzi systemu Unix Proces. Kreatywność. Jakość. Python.
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Język C# w 7 dni.
Język C# w 7 dni.
Autor: Gaurav Aroraa
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Język C# to nowoczesne narzędzie programowania obiektowego stworzone przez Microsoft. Wyjątkowo przydatne, wielofunkcyjne i powszechnie używane. Także ze względu na wieloplatformowość i otwartą specyfikację. Jednak najważniejsze, że wystarczy gruntownie opanować podstawy języka C# i już możesz tworzyć solidne i wydajne aplikacje zarówno do zastosowań desktopowych, jak i na urządzenia mobilne! To świetna wiadomość i dla początkujących programistów, i dla tych, którzy postanowili poznać nowy język. Ten podręcznik ułatwi Ci szybkie opanowanie podstaw języka C#. Autor, doświadczony guru IT, Gaurav Aroraa, proponuje 7-dniowy plan działania, którego realizacja da Ci pełne spektrum umiejętności programistycznych. Zacznij już teraz kurs języka C#! Językowa biegłość przyniesie Ci satysfakcję i pewność siebie, poprawi Twoją pozycję w zespole czy na rynku pracy. Podstawy języka C# w 7 dni! W 7 dni przejdziesz intensywny kurs: Architektury i konfiguracji środowiska .NET Pisania programów C# w zintegrowanym środowisku Visual Studio 2017 Definiowania zmiennych, składni, instrukcji, tablic, sterowania przepływem Pojęć programowania obiektowego Wiedzy o atrybutach, kolekcjach, typach ogólnych oraz LINQ Tworzenia i stosowania składowych klas, takich jak modyfikatory, metody, właściwości, indeksery Operacji wejścia-wyjścia na plikach, obsługi błędów oraz stosowania wyrażeń regularnych Pisania praktycznych aplikacji w języku C# Gaurav Aroraa w ciągu prawie 20-letniej kariery był mentorem tysięcy studentów informatyki i branżowych specjalistów. Jest Microsoft MVP jako trener Scrum, XEN w zastosowaniach ITIL-F. Ma certyfikaty PRINCE-P i PRINCE-F APMG. Tworzy treści w TechNet Wiki. Jest jednym z założycieli firmy Innatus Curo Software LLC.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
MineCraft Miasto w budowie
Minecraft tylko pozornie jest nieskomplikowaną zabawą w budowanie świata z bloków. Pod fasadą prostoty skrywa bowiem bezmiar różnych sekretów. W ich poznaniu nieoceniony okaże się ten oto przewodnik. Znajdziesz w nim całe mnóstwo porad i sztuczek, dzięki którym nie tylko lepiej poznasz podstawy gry, ale także będziesz w stanie stawić czoła jej najtrudniejszym wyzwaniom. To, czy grasz na komputerze, konsoli, urządzeniu mobilnym, w trybie kreatywnym czy trybie przetrwania jest kompletnie bez znaczenia. Niezależnie od charakteru rozgrywki, każda chwila spędzona z Minecraftem to okazja do przeżycia fantastycznej przygody dostarczającej wielu niezapomnianych wrażeń. A więc nie zwlekaj! Zanurz się w lekturze, po której eksploracja minecraftowego świata nie będzie miała już przed tobą żadnych tajemnic.
34% rabatu
19,79
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów
Projekty związane z tworzeniem oprogramowania bardzo się różnią od innych, bardziej tradycyjnych przedsięwzięć. Jeśli nie weźmiesz tego pod uwagę i uznasz, że podejście konwencjonalne wystarczy, ryzykujesz, że Twój projekt programistyczny stanie się źródłem frustracji i pasmem niepowodzeń. Efektem źle zbudowanego planu będzie niedotrzymywanie terminów, niedoszacowany koszt czy słaba jakość produktu. Projekt programistyczny wymaga takiej metodyki planowania, aby częste zmiany i wysoki stopień niepewności nie obróciły wniwecz wysiłku zespołu. Dlatego właśnie należy zastosować Agile. Ta książka jest wyczerpującym przewodnikiem po planowaniu projektów programistycznych. Znajdziesz tu dokładne omówienie filozofii metodyk zwinnych i dowiesz się, w jaki sposób je zastosować, aby w efekcie otrzymać dobry plan. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane czytelnie i dokładnie, a przy tym zilustrowane za pomocą rzeczywistych przykładów i studiów przypadków. Dzięki opisanym w książce technikom łatwo zachowasz zwinność od początku do końca projektu. Jeśli Twój zespół stosuje którąś z licznych metod Agile, to książka ta stanie się nieocenionym źródłem wiedzy, niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, liderem, czy szeregowym programistą. Dzięki tej książce dowiesz się: co sprawia, że plan jest dobry, i czym jest zwinne podejście do planowania w jaki sposób wykonywać oceny rozmiaru i czasu trwania projektu jak ustalać priorytety właściwości funkcjonalnych produktu dlaczego warto modelować finansowy zwrot funkcjonalności produktu w jaki sposób tworzyć harmonogramy dla projektu jak monitorować postępy realizacji przyjętego planu Agile w planowaniu oznacza sukces projektu! Mike Cohn jest jednym z twórców metody Scrum. Pierwszy raz zastosował ją w praktyce w 1995 r. i od tej pory jest gorącym zwolennikiem Agile. Cohn ma ponad trzydzieści lat doświadczenia w programowaniu i w zarządzaniu projektami. Był dyrektorem technicznym w wielu firmach - począwszy od startupów, a skończywszy na firmach z listy Fortune 40. Jest członkiem założycielem stowarzyszenia Agile Alliance. Pisze książki, publikuje artykuły w magazynach branżowych i regularnie wygłasza referaty na konferencjach.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Java. Efektywne programowanie
Poznaj najlepsze praktyki programowania z użyciem platformy Java Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy - należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk. Ta książka jest kolejnym, trzecim wydaniem klasycznego podręcznika programowania w Javie. Poszczególne rozdziały zostały gruntownie przejrzane, zaktualizowane i wzbogacone o sporo ważnych treści. Znalazło się tu wiele wartościowych porad dotyczących organizowania kodu w taki sposób, aby stał się przejrzysty, co ułatwi przyszłe modyfikacje i usprawnienia. Poza takimi zagadnieniami, jak programowanie zorientowane obiektowo czy korzystanie z różnych typów, obszernie omówiono stosowanie lambd i strumieni, zasady obsługi wyjątków, korzystania ze współbieżności i serializacji. Książka składa się z dziewięćdziesięciu tematów pogrupowanych w dwanaście rozdziałów. Taki układ pozwala na szybkie odnalezienie potrzebnego rozwiązania. W książce między innymi: interfejsy funkcyjne, wyrażenia lambda, referencje do metod oraz strumienie metody domyślne i statyczne w interfejsach wnioskowanie typów korzystanie z @SafeVarargs instrukcja try z zasobami nowe elementy bibliotek Javy Java: jakość kodu, efektywność działania i przyjemność programowania. Dr Joshua Bloch wykłada na Uniwersytecie Carnegie Mellon. Wcześniej był głównym architektem Javy w firmie Google, wyróżniającym się inżynierem w firmie Sun Microsystems i starszym projektantem systemów w Transarc. Kierował projektowaniem i implementacją wielu funkcjonalności platformy Java, w tym rozszerzenia języka w JDK 5.0 oraz Collection Framework. Jego książki są uważane za lekturę obowiązkową każdego, kto chce pisać dobry i wydajny kod w Javie.
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka