|   Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
                        Wydawca: 
                                    Adam Marszałek
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788380198210                            
                         
                            EAN:
                            
9788380198210                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
16x22,5 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
248                            
                         
                            rok wydania:
                            
2019                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu38,93 zł Cena detaliczna:  52,30 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,93 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole – diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury współczesnej. Kierunek namysłu wyznacza zaczerpnięta z terminologii Marca Prencky'ego kategoria „cyfrowego tubylca”. Chcemy bowiem zwrócić uwagę, że w sytuacji technologicznego boomu dzieciństwo współczesnego ucznia przebiega w zupełnie odmiennych warunkach kulturowych niż dzieciństwo jego nauczyciela. Dlatego też w szkole spotkanie ucznia (cyfrowego tubylca) i nauczyciela (cyfrowego imigranta) to jak kontakt dwóch odmiennych cywilizacji. [...] Obcowanie uczniów z nowymi technologiami przekłada się na ważne dla edukacji zmiany. [...] Samo wzbogacanie techniczno-informatycznego oprzyrządowania szkoły nie przyniesie pożądanych rezultatów. Warto zatem uruchomić namysł nad pytaniem, na czym ma współcześnie polegać adekwatność kulturowa szkoły? Rozważania za pomocą czego uczyć zawsze pozostają wtórne w stosunku do dociekań na temat jak i czego uczyć ucznia nowej generacji – cyfrowego tubylca.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |