Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
ISBN:
9788380198210
EAN:
9788380198210
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16x22,5 cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
37,42 zł
Cena detaliczna:
52,30 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,31 zł
Opis produktu
Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole – diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury współczesnej. Kierunek namysłu wyznacza zaczerpnięta z terminologii Marca Prencky'ego kategoria „cyfrowego tubylca”. Chcemy bowiem zwrócić uwagę, że w sytuacji technologicznego boomu dzieciństwo współczesnego ucznia przebiega w zupełnie odmiennych warunkach kulturowych niż dzieciństwo jego nauczyciela. Dlatego też w szkole spotkanie ucznia (cyfrowego tubylca) i nauczyciela (cyfrowego imigranta) to jak kontakt dwóch odmiennych cywilizacji. [...] Obcowanie uczniów z nowymi technologiami przekłada się na ważne dla edukacji zmiany. [...] Samo wzbogacanie techniczno-informatycznego oprzyrządowania szkoły nie przyniesie pożądanych rezultatów. Warto zatem uruchomić namysł nad pytaniem, na czym ma współcześnie polegać adekwatność kulturowa szkoły? Rozważania za pomocą czego uczyć zawsze pozostają wtórne w stosunku do dociekań na temat jak i czego uczyć ucznia nowej generacji – cyfrowego tubylca.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|