Drabik Ireneusz
Marketing międzynarodowy
Autor:
Limański Andrzej
Drabik Ireneusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej.W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych
21% rabatu
54,97 zł
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,97 zł
Marketing w organizacjach non-profit
Autor:
Limański Andrzej
Drabik Ireneusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek „myślenia strategicznego” w organizacjach non-pro?t oraz interesująco opisano proces formułowania
19% rabatu
37,97 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|